Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:32

Balen dat de bak zo nat is! Hier ook alles modder. En dat heeft er toe geleid dat Damella enorme rotstraal heeft ontwikkeld aan haar slechte voet. Ook in een abnormale vorm. Omdat ze al die andere problemen ook heeft moet ze nu dag en nacht op stal blijven ;( als ze weer in de nattigheid komt dan gaat het sowieso finaal mis...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:37

Jeetje yvank echt enorm rot zeg de situatie met Damella. Het zit jullie ook echt niet mee.
Ik duim voor jullie hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:40

Ja ze gaat dr stal natuurlijk wel afbreken... Dus ik ga maar kijken of ik de stallen hier in orde kan maken en dan ga ik dr naar huis halen..

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:41

Thuis is het heel droog, het is bij ons bijna nooit nat. Hooguit in de bak op de hoefslag een plasje water.
Waar Iris nu is, daar is het weiland een drama. Allemaal blubber. Ik ben zelfs mijn laars er al in verloren... oeps! Ik ben blij dat ik Iris haar sokken al een poos niet geschoren had.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:47

Balen dat het zo nat is! Bij ons op het erf ook wel en in de paddocks wat plasjes maar de rijbakken zijn echt supergoed te rijden! Das wel fijn! :D

Jeetje Yvank, dat is echt k u t dat dat er ook nog bij komt... Arme Damella!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:57

O wat balen Yvank! Is er niet ergens wel een droge buitenplaats te creëren? Hoe lang moet ze anders binnen staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 21:01

Nee alles is zeiknat zitten hier nog net op veengrond... Tja tot het over is.. kan dus wel een maand duren...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:41

Paulusjuh schreef:
Dikke egopost...

Ik ben GESLAAGD voor mijn cursus NIMA A Communicatie!!! Jeaaaaaaaaaaaah!!!

Gaaf, gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 08:58

Goeiemorgen!!

Gefeliciteerd Yvanka!!

Bij ons ook alles nat hoor. De weitjes op het terrein worden zelfs ff niet gebruikt omdat de hele boel letterlijk kapot gelopen wordt. Paddocks allemaal nat. De agterbodembak heb ik gisteren nog mensen in zien rijden, maar ook die is al een aantal keer letterlijk verdronken. De pomp kreeg het water gewoon echt niet weg. Nee even een langere tijd droog zou heel fijn zijn. Maar tot nu toe hebben we wel altijd in 1 van beide buitenbakken kunnen rijden.

Voor jou wel heel rot Yvanka dat Damella nu ook nog eens rotstraal heeft in haar slechte hoef. Dat helpt allemaal echt niet mee. Zeker niet dat ze nu echt dag en nacht binnen moet blijven.

Ik ben trouwens wel goed bezig vind ik zelf. Sinds maandag ben ik over gestapt naar een elektrische sigaret en heb ook echt geen normale sigaret meer aangeraakt. Kost me echt totaal geen moeite zelfs. Nu wil de nicotine gaan afbouwen tot uiteindelijk helemaal 0 en dus stoppen. Is echt voor het eerst in 18 jaar dat ik zolang geen normale sigaret heb aangeraakt dus vind het best knap. Ben er ook echt van overtuigt dat het gaat lukken.

nola12_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:05

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:26

gefeliciteerd yvanka :#

feoramore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:36

nola12 schreef:
Gisteren op stal kwam ik mijn oude instructeur tegen en die zei succes met een whetu !
Schijnt dat zijn nakomelingen draken zijn! Schrok er een beetje van, maar geloof niet dat wheran zo is.
W lijn schijnt goed te zijn maar draken of iets te zijn? Weet iemand daar meer over!?!

Mag ik vragen wie je oude instructeur is ?
Whetu zelf is namelijk echt super lief en een echt knuffel
De nakomelingen die ik ken zijn ook zeker geen draken

Beter gezegt als zijn nakomelingen net zo onder het zadel zijn als hij zelf....
THE sky is THE limit

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:13

De twee dagen rust voor Lyzet zijn voorbij, vandaag weer begonnen met longeren, kwartiertje, morgen heeeft ze weer "rust" ... Tot nu toe reageert ze er niet op als ik aan d'r schoft/schouders kom... Dus, laaaaten we asjeblieft heeel erg hopen, dat er vooruitgang in zit!! :D :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:19

Janouk komt uit de w lijn en is een topper <3

Onze Janouk is echt een zalige pony. Een dochter van vriendinnetje had pas 2 x op Janouk gereden en vandaag is het ze gelukt samen fleur haar droom waar te maken: een winstpunt halen in de dressuur en daarmee startgerechtigd om te springen.Fleur haar eigen pony is een topspringer, maar dressuur is niet haar ding. Nu is de buit binnen, zelfs 2 winstpunten! Janouk deed zo haar best. Lekker ding
Zo nu kan ze gaan springen met haar eigen pony. Ze was al 1 jaar aan het proberen, daarom hadden we haar janouk uitgeleend.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:11

janouk schreef:
Janouk komt uit de w lijn en is een topper <3

Onze Janouk is echt een zalige pony. Een dochter van vriendinnetje had pas 2 x op Janouk gereden en vandaag is het ze gelukt samen fleur haar droom waar te maken: een winstpunt halen in de dressuur en daarmee startgerechtigd om te springen.Fleur haar eigen pony is een topspringer, maar dressuur is niet haar ding. Nu is de buit binnen, zelfs 2 winstpunten! Janouk deed zo haar best. Lekker ding
Zo nu kan ze gaan springen met haar eigen pony. Ze was al 1 jaar aan het proberen, daarom hadden we haar janouk uitgeleend.

Das tof van jullie en gaaf voor die meid

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:15

Tijdje geleden heb ik me hier gemeld met haflinger Nino!
Dat was een ruiling geweest met mijn New Forest x Fries maar door omstandigheden zijn we weer terug geruild. Geen Nino dus.
Nu is mijn New Forest x Fries verkocht en wordt vrijdag opgehaald. Dus mijn zoektocht naar de perfecte haflinger voor mij kan beginnen!
Heb totaal geen haast, dus kijk wel wat op mijn pad komt!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:16

_Sanne schreef:
Tijdje geleden heb ik me hier gemeld met haflinger Nino!
Dat was een ruiling geweest met mijn New Forest x Fries maar door omstandigheden zijn we weer terug geruild. Geen Nino dus.
Nu is mijn New Forest x Fries verkocht en wordt vrijdag opgehaald. Dus mijn zoektocht naar de perfecte haflinger voor mij kan beginnen!
Heb totaal geen haast, dus kijk wel wat op mijn pad komt!

Succes met zoeken

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:20

Haha ja, probleem is dat ik op elke haflinger verliefd kan worden :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 16:30

_Sanne schreef:
Haha ja, probleem is dat ik op elke haflinger verliefd kan worden :=

Nou das makkelijk kiezen dan

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:21

Iris is weer thuis :D
Ze is wel wat van slag, en moet even wennen aan de andere box, maar dat komt wel weer.
Heerlijk om mijn mutsje weer thuis te hebben. Ze had het daar super hoor, maar dit ben ik zó gewend dat het moeilijk is om de zorg uit handen te geven.

Vandaag had ik geen puf meer om te gaan rijden, dus morgen maar weer even er op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:26

Super :)

Wij zijn begonnen met de laatste optie voor Damella. Behandelen nu met blauwspray de rottende stukken. Tis wel een regelrechte ramp damella laat zich het liefst omvallen als het erin gespoten moet worden :(:)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:33

Ai dat zal vast niet prettig voelen... Kun je maar uit leggen dat het voor haar eigen bestwil is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:33

Ja idd. Moesten net met 3 man voet optillen pony vasthouden. Heel zielig!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:36

Arme Damella.

Spiekt weer om het hoekje
Niet veel te melden... eigenlijk.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 07:14

Fijn dat iris weer thuis is
Balen dat paard zo heftig op " pijn" reageerd met blauwsel spuiten.
Succes allemaal die ik vergeten ben