als ze weer in de nattigheid komt dan gaat het sowieso finaal mis... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ze weer in de nattigheid komt dan gaat het sowieso finaal mis...
nola12 schreef:Gisteren op stal kwam ik mijn oude instructeur tegen en die zei succes met een whetu !
Schijnt dat zijn nakomelingen draken zijn! Schrok er een beetje van, maar geloof niet dat wheran zo is.
W lijn schijnt goed te zijn maar draken of iets te zijn? Weet iemand daar meer over!?!
janouk schreef:Janouk komt uit de w lijn en is een topper![]()
Onze Janouk is echt een zalige pony. Een dochter van vriendinnetje had pas 2 x op Janouk gereden en vandaag is het ze gelukt samen fleur haar droom waar te maken: een winstpunt halen in de dressuur en daarmee startgerechtigd om te springen.Fleur haar eigen pony is een topspringer, maar dressuur is niet haar ding. Nu is de buit binnen, zelfs 2 winstpunten! Janouk deed zo haar best. Lekker ding
Zo nu kan ze gaan springen met haar eigen pony. Ze was al 1 jaar aan het proberen, daarom hadden we haar janouk uitgeleend.
_Sanne schreef:Tijdje geleden heb ik me hier gemeld met haflinger Nino!
Dat was een ruiling geweest met mijn New Forest x Fries maar door omstandigheden zijn we weer terug geruild. Geen Nino dus.
Nu is mijn New Forest x Fries verkocht en wordt vrijdag opgehaald. Dus mijn zoektocht naar de perfecte haflinger voor mij kan beginnen!
Heb totaal geen haast, dus kijk wel wat op mijn pad komt!