Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jaaa wat een schatje.
Ze is echt een typisch voorbeeld van een Nibkind
Ontzettend knuffelig en mensgericht!
dan hoef k geen eigen meer
....
Ik vind het ook super. Ze is wel van mijn oom en tante. Ze hebben ook nog 2 grote paarden. Verena heeft al meerdere verzorgers gehad. Eentje heeft uiteindelijk zelf een fjord gekocht, omdat haar dochtertje er ook op moest. En weer een ander is op een gegeven moment niet komen opdagen. Nu weten ze wat ze hebben. Ik heb haar nu al 6 of 7 jaar. Voor mij is het gewoon mijn paardje.
Ik heb uiteindelijk na een jaar mijn verzorgpaardje gekocht. Was echt fijn dat het zo kon, ik wist precies wat ik kocht, en het is de beste beslissing ooit geweest.

Roddelen of ruzie is er absoluut verboden

Nib had z'n bui weer! Na heel veel praten, 1x een flinke mep, en veel afleiding had ik hem uiteindelijk weer!
En hoe! Hij was enorm temprament vol, maar rustig.. Dus ik begon wat dingen te vragen.. Opeens deed hij Spaanse pas, Spaanse draf ik helemaal trots op hem!
Nibbit trots op zichzelf
Daarna vooral verzameld draven om rust erin te houden en ik dacht ik probeer het eens.. En ja hoor! Meneer begreep ineens het draven op de plaats, maar enkele passen.. Maar hij deed het!
Ik weet ook nog als de dag van gister dat je het vertelde... K zat met tranen in m'n ogen achter de comp... Sterkte meis..
Toch ga ik m'n zoektocht naar een stal voortzetten.. Het jeukt toch wel erg...
(na wat opstart problemen dan
)

Ik hoop ook echt dat ik ooit nog eens wat vind..
Hoe schattig ze ook zijn.. Heb nog nooit het wauw gevoel gehad bij een veulen..

Maar verder.. Nee ik heb niet zoveel met veulentjes, vind ze vet schattig hoor, maar verder.. Vanaf jaar of 1.5, 2 vind ik vaak pas een paard interessant
maargoed, zal wel anders zijn als het je eigen veulentjes is.. 

Inderdaad een mooie haf, jammer dat die verkocht is. Ging wel snel.
Die wc is nog in originele toestand sind 1970 ofzo en nou was ik het beu dat die nog steeds zo uitzag en ga ik 'm opleuken totdat die dan eens in het echt gerenoveerd wordt.
Inderdaad een mooie haf, jammer dat die verkocht is. Ging wel snel.
Die wc is nog in originele toestand sind 1970 ofzo en nou was ik het beu dat die nog steeds zo uitzag en ga ik 'm opleuken totdat die dan eens in het echt gerenoveerd wordt.