Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(helaas
)

kekaro schreef:hihi komt nog wel![]()
nou ik ga ook lekker mijn bed opzoeken !
in ieder geval nog 1 iemand die ik weltrusten kan zeggen
slaap lekker alvast !!
voor de anderen die dit lezen ook !
en ik heb vet zin in divoza, heb net weer ff het boek door zitten kijken en dat komt echt wel goed daar hihihi\
tot morgen !!
)
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Nou kheb me kerstspullen binnen
Slingers/kerstmuts/gewei/rooie elastiekjes/materiaal om kersthalster te fixen
ghehe ik wou een hengstenvlecht maken met een slinger gewoon voor de fun. maar moet nog ff kieke

_karin_ schreef:Nou zal ik me hier dan ook maar eens aanmelden?Nieuweling 333.
Ik zal mijn best doen het goed bij te houden want lees nou al een paar dagen mee en moet steeds zo'n 20 pagina's inhalen, maargoeeed.
![]()
Ik ben Karin. *zwaait vanachter computer* Ben 15 jaar oud, heb een voorliefde voor eten (en Ben & Jerry's ijs!), maar de Haflinger die ik rijd is natuurlijk mijn allergrootste liefde/vriendje/passie.
In mijn profiel staan wel een aantal foto's.
Verder ken ik Yvet en Babs al, en Ezmee ook geloof ik.
Ik heb precies dezelfde smaak als Yvet, maar te weinig geld om ook zoveel mooie spullen te kopen.
![]()
Gisteravond had ik gala op school en een afterparty, en het was zóóó leuk.

knabbelgirl schreef:nee, we kijken vandaag aan. Ze begon net weer te dravenStokkreupel en daarna zakte ze door het been, maar me moeder zegtdat het gewoon zwikken kan zijn en dat ik overbezorgd ben
dlientjuh schreef:goedemiddag!!!!
dorien met een conditie van 0 meld zich weer

dlientjuh schreef:even wat zeggen over de afgelopen dagen
ik kwam dus aan en ik was heel laat aan de beurt.. om 12 uur was ik eindelijk aan de beurt ik helemaal in de stressik had het ook heel koud enzo. Nou toen kwam ik voor mijn infuusje . Ze hadden 1 keer misgeprikt maar ik ben zo blij dat ik verdovende zalf had gekregen ben echt blij dat ik nog in een kinderziekenhuis geholpen kon worden
toen de narcose alles werd zwaar en ik was weg
toen werd ik wakker en ik zat de hele tijd te trillen maar ik had het niet koud ofzo. ik Ging meteen voelen aan me verband en kijken naar me hartslag op zon monitoren naar me infuus vond het wel spannend en ik ging weer lekker verder slapen.
op gegeven moment was ik weer klaar wakker en had ontzettende honger
toen was het zon 5 uur en mocht ik naar huis. Voor het eerst in me leven in een rolstoel
maar het grappige was dat ze een deel van me been hadden verdoofd dus 1 been was verlamd zeg maar. Eindelijk thuis macdonald etenen toen moest ik plassen weer en ik heb natuurlijk geen gevoel in me ene been dus ik ging te snel en zakte toen door me been
maar das echt eng als je niks voelt
naja donderdag had ik een dag rust in bed. Ik kreeg de cd van pirateslitteken zalf yoghurt gums
celebrations kaasbroodjes coolbest en fristi en chocomel
nou vrijdag lag ik tot 2 in bed en daarna ben ik naar beneden gegaan en gaan zitten en oefenen met lopen nu kan ik het weer helemaal zelf en ik kan ook weer zelf naar de wc
kan het alleen nog niet zo goed ben net een oma die een heup heeft gekregen
en vandaag kon ik weer achter de compMe litteken is wel 10 cm ofzo
groter dan gedacht maar ik ga nog niet op me bot voelen dat komt nog wel
naja als je nog iets wilt weten moet je het vragen

Roma_4ever schreef:suusiejj schreef:djaga is niet toegestaan in divoza![]()
![]()
das balen, maar heb dr toch wel meerdere keren honden binnengezien
Naomi_Haffie schreef:voordrest leuke foto's viet!
hij zij dat het kanals ik d'r goed kon houden en zo
en dat kan ik
en hij vroeg waar t was enzo
!!!!!
lotteluvah schreef:Lotte schopt. slaat en bijt heel erg.
Maar ik ga

jacqq schreef:
kon nauwelijks me nest uitkomen, laat staan aankleden. Ma me broek aangedaan en sokken... Kon helemaal niks met me knie, ook niet lopen of er op staan
Zo vaag!!! Gelukkig had ik de krukken nog staan dus daar opgelopen en rond een uur of 3 ging het weer wat beter en kon ik zelf lopen. Amber ff laten rennen en me KERSTHALSTER gemaakt!!! jaja hijs af, foto's zijn aan het uploaden
ik dacht "WTF" hij stond gewoon vast in de muur!! in het midden wassie gebroken en zo was ie bol gaan staan
Amber had dus tegen de deur gemept! Nou ik stond echt zo
wtf dat heb ie in geen 8 jaar gedaan!!! Nooit ergens tegenaan getrapt
Denk ook niet dat hij het bewust heeft gedaan, maar dat ie schrok ofzo. Of dat er weer van die achterlijke mensen met van die keffende hondjes hebben gestaan (achter zijn deur, die hij dan niet kan zien) en dat amber daar flauw van was. jacqq schreef:Haai moon
Ben ik ook weer eens
Maar hopen dat ze het niet weer doet.. Monica_86 schreef:Nou ik liep vandaag kreupelkon nauwelijks me nest uitkomen, laat staan aankleden. Ma me broek aangedaan en sokken... Kon helemaal niks met me knie, ook niet lopen of er op staan
Zo vaag!!! Gelukkig had ik de krukken nog staan dus daar opgelopen en rond een uur of 3 ging het weer wat beter en kon ik zelf lopen. Amber ff laten rennen en me KERSTHALSTER gemaakt!!! jaja hijs af, foto's zijn aan het uploaden
![]()
Rond uurtje of 5 komt ma naar me toe, zij stond met buurvrouw achter t huis te kwekken... "Monica Amber maakt net heel erg veel lawaai, opeens een hele harde knal" Ik "jah heb je niet gekeken" zij "jahwel maar zag niks". Ik zo naja kweenie...
Loop ik vanavond de stal in, om em eten te geven, zie ik gewoon de hele buitendeur gebogen staan![]()
ik dacht "WTF" hij stond gewoon vast in de muur!! in het midden wassie gebroken en zo was ie bol gaan staan
Amber had dus tegen de deur gemept! Nou ik stond echt zo
wtf dat heb ie in geen 8 jaar gedaan!!! Nooit ergens tegenaan getrapt
Denk ook niet dat hij het bewust heeft gedaan, maar dat ie schrok ofzo. Of dat er weer van die achterlijke mensen met van die keffende hondjes hebben gestaan (achter zijn deur, die hij dan niet kan zien) en dat amber daar flauw van was.
Mja me spaargeld gaat dus op aan TADAAAA een nieuwe staldeur! Denk dat alsk em morgen opendoe ie middendoor is... Pa gaat morgen gelijk ff kijken wat ie eraan kan doen, zodat we tijd hebben om ff op zoek te kunnen naar een goede andere deur.
Dus voor mij voorlopig geen nieuwe spulletjes, mja niks aan te doen
.
Heb Seven op de achtergrond aan staan
Babsie_Flash schreef:Dat is niet zo mooi dat Amber de staldeur heeft gesloopt! Dat gaat weer geld kosten...Maar hopen dat ze het niet weer doet..
jacqq schreef:wat raar van je knie :S , misschhien in een verkeerde houding gelegd toen je sliep?
maar iig mooi dat t nu alweer beter gaat.
teirng wat poedersuiker van die staldeur.. en dat net met die divoza meeting voor de deur (of ga je daar neit mee mee?)
altijd vervelend om voor dit soort dingen (spaar)geld kwijt te raken, maarja wel noodzakelijk...
Babsie_Flash schreef:Nu ga ik even terug lezenHeb Seven op de achtergrond aan staan

"

en afbeeldingen kan ik niet meer zien
jacqq schreef:doet bokt bij jullie de laatste tijd ook zo vreemd?
ik zie al die smiley poppetjes als de pagina net klaar is met laden helemaal uitgerekten afbeeldingen kan ik niet meer zien
geen last van
jacqq schreef:hmm, vreemd dan![]()
achja ik kan iig nog berichten schrijven en lezen![]()
omg die laatste foto van die kat is schattig![]()
dat halster is vetmooi! knap dat je dat kan