Oke ja dan snap ik wel dat het vervelend kan zijn. Ik bedoel meer met evt wedstrijden rijden, rondspringen en dressuren, misschien buitenritten (Als de omgeving en het paard er geschikt voor is).
Tezzy
Geplaatst: 04-01-11 15:34
Ja, kijk wedstrijden zijn mijn ding niet maar een klein sprongetje of buitenrijden is heerlijk voor de afwisseling Maarja, ik heb momenteel het geld er helemaal niet voor, ook al zou ik iemand vinden die maar 30 euro per maand vraagt.. *Lang leve de medicijnentroep*
Dat is dan wel vervelend. Er zijn wel mensen die geen bijdrage vragen, maar dat ligt ook aan wat je mag doen en de faciliteiten. Een goede veelzijdige pony op een uitgebreide (dure) pensionstal, zal sneller wat kosten (Als je er ook dingen mee mag doen dan) dan een pony die minder veelzijdig (nog) is, ergens in een afgelegen weitje staat in de polder waar verder niks is.
Ja dat is logisch.. Maar ik weet ook dat ik behoorlijk wat eisen stel, en het soort paard/pony wat ik zoek is ook erg beperkt vanwege m'n rugklachten En daarbij is mijn rijden (vind ik zelf) erg belabberd (ook al rij ik al bijna 12 jaar). T zou alleen zo gaaf zijn om toch 2 a 3 keer in de week te kunnen rijden, zo super voor m'n rug (ik moet meer paardrijden van de fysio, hoe vind je die ).. lekker te tutten, beetje rijden.. *droomt weg*
Nathalie dat hoofdstel van Marena is ook gaaf haha wel cool fimpje Lisa Ik heb gestemd hoor Nathalie (: Aah leuke foto van Wolder en jou Margot Marlis als jij er het vertrouwen in hebt, kun je het altijd nog proberen. Luister naar je gevoel
Nathalie83 schreef:
Volgens mij heb ik nog nooit zo op een paard gezeten Kan het me niet herinneren tenminste
hahah k zit altijd zo op een paard okee met voltige (':
Als k eigen knollie heb kan ie super mooi bij een van men ooms staan Hebben allemaal een boederij, en wij natuurlijk weer niet .
Hier helaas geen familie met een boerderij Peeps staat op een boerderij op pension. Maar vindt dat we voor de prijs nu erg weinig kunnen doen. Als de bak gesleept wordt is het ijs weg maar wordt niet gedaan. Rijbak is nog steeds niet begaanbaar, erf gelukkig weer wel. 3 weken amper over het erf kunnen open, dikke ijslaag en spekglad.
Men ouders komen ook allebei van boerderij (en men hele familie woont in Onnen , van men moeders kant). Het verste weg is 1 km . En ze hebben alle 3 een paard(en) (':
Jaa inderdaad . Men ene oom heeft buitenbak achterhuis en 4 stallen ofzo. De rest van de pony's van men andere nichten staan buiten Oke hun doen er ook niks mee.. Erg jammer maargoed..
Vervelend.. Hier aant eind van de straat (straat is 200 meter ) Staat ook een mooi stuk land is van eigenaar van Carisma stond ze vant zomer in, hoef je helemaal niet ver te lopen
K hoefde maar 2 uurtjes. Ben ziek naar huis gegaan Ben nog super misselijk
jona
Geplaatst: 04-01-11 17:50
Ik heb het dan allemaal wel erg luxe haha.. Mijn vader woont buitenaf en daar heb ik mijn mini paardjes staan. In de winter stal ik mijn haffie bij de buurman voor 120 euro in de maand en daar zit alles bij in.. voeren/zaagsel/brok/hooi/ze doen hem naar buiten en binnen. En de stal doe ik zelf (vind ik ook leuk om te doen) en van het zomer gaat hij dan weer bij mijn vader op het land. Want in de winter verloopt hij te veel aan grond. En in de zomer staat hij dus achter het huis. Erg makkelijk dus haha. En geen 250 of 400 euro betalen voor me stalling. Anders was het voor mij ook zeker niet mogelijk geweest! Ik heb zelfs boeren hier die vragen of ik mijn mini paardjes bij hun in het land wil gooien en zelfs daar hoef ik niks voor te betalen!
Bij ons hebben we ook 3 meiden lopen die een beetje rijden voor de stalhouder en dat kost ze niks en ze mogen rijden wanneer ze willen, maar dan moeten ze wel zelf de stal doen. De pony's en paarden worden uiteindelijk wel verkocht. Ik maak ze dan zadelmak met nog iemand en dan gaan die dames erop en dan gaan ze weg als ze braaf zijn.
Ik betaal 205,- per maand. Zelf uitmesten en kuil en krachtvoer klaar zetten en in de avond zelf voeren. Zelf binnen en buiten zetten en op het terrein blijven wanneer je paard in de paddock staat. Zomers weidegang. Wel incl. biks, stro en kuil Stal is 2.5 bij 3(zelf gemeten) Buitenbak is nu nog steeds niet berijdbaar, ligt nog ijs in. 2 gedraineerde paddocks, 4 niet gedraineerde(blubber).
Hallo dames ik ben zondagavond laat thuis gekomen van vakantie! Ik ga nu weer gezellig met jullie meekletsen, vergeef me dat ik alleen de laatste 2 paginas even terug lees, 2,5 week bijlezen is een beetje veel haha!