suusiejj schreef:moooooooooooooooon sorry sorry ik had je niet eens gezien joh
ben er al zo'n beetje de hele dag hoor
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:moooooooooooooooon sorry sorry ik had je niet eens gezien joh
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:moooooooooooooooon sorry sorry ik had je niet eens gezien joh
ben er al zo'n beetje de hele dag hoor
Lous schreef:Sorry mensjuhs, ik ga pitten spreek jullie morgen weer!!!
Welterusten!!!![]()
suusiejj schreef:jah maar ik nietalleen ff foto's gedumpt en verder druk met uploaden, bezoek enzow, en net moest ik na de tapperij enz
morgen hopelijk een rustigere dag, ZONDER dak wakker word gemaakt door die lui die hier op het dak moeten
SmeeJ schreef:nou pak er een moon
Ik ga ff wat pakken
SmeeJ schreef:Nou dankje moon
Ik ben wel vaker weg hoor, ga ik ff met de hond rennen
Monica_86 schreef:Ben hoog nodig toe aan een peuk
SmeeJ schreef:Ik ga nou slapen dames
Byebye
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Ben hoog nodig toe aan een peuk
doen we!!!!!!!!!!
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Ik ga nou slapen dames
Byebye
dat bedoel ik... druk in gesprek ben je opeens weer pleite![]()
nou slaap lekker dan heh.... en dankjewel voor vandaag![]()
SmeeJ schreef:Haha ik wordt hier gewoon onder dwang van me zus weggestuurd
Haha nouja jij ook bednakt![]()
![]()
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Moon, wat is dr aan de hand meid![]()
Wil je t mij ooit wel vertellen?
En jou Amber, een lekker ding is hetEn hij heeft idd een korte voorlok vergeleken met zn manen..
Dankje anne voor je lieve smsje![]()
Nou ik reed dus vanochtend naar het station, kom ik altijd bij me vaders werk langs en op die weg was een gigantisch ongeluk gebeurd. 2 ambulances, brandweer, politie. Dus dacht naja okay... Dus rij verder en kijk er automatisch een beetje naar, zie ik opeens een blauwe busjedie heeft me vader en daar gaat hij altijd langs vanaf zn werk dus had behoorlijk schrik. maar ben eerst doorgereden naar station, kwam ik vlakbij het station nog een ambulance tegen met gierende sirenes dus begon toen echt wel behoorlijk zorgen te maken... Dus geparkeerd bij station, me tel gepakt en me vader gebeld: Deze telefoon is momenteel niet bereikbaar, okay en toen begon het pas echt. Hij heeft NOOIT zijn telefoon uit, echt nooit. iets van 15 keer gebeld maar steeds met datzelfde bericht. Ik me moeder bellen en zij had ook niks van hem gehoord. Normaal belde hij altijd rond 9 uur, het was inmiddels al bijna half 10
![]()
kweenie waarom maar moest gewoon zo huilen, kon niet meer stoppen. Me moeder zou naar zijn kantoor bellen en dan zou ze me terugbellen. Nog geen 2 min later belde ze, hij was ong 20 minuten geleden weggegaan naar een klant. Toen wist ik gewoon zeker dat het mijn vader was die dat vreselijke ongeluk had gehad. Ben zo weer in auto gestapt en teruggereden naar dat ongeluk... allemaal mensen, allemaal brandweermensen/verpleegkundige, artsen. Maar ik moest en zou er naartoe!!!
Omdat ik al vaak met paps mee was geweest, wist ik waar ik langs moest, en toen kwam ik vlakbij die plek. zie ik zo'n kerl liggen met een felgele jas, dat was mijn vaders werkjasVrijwel meteen ben ik flauwgevallen en zat ik zelf met een verpleegkundige naast me. Ik haar het hele verhaal verteld, dus zij meteen voor me gaan kijken hoe die man heette. Echt superaardige vrouw hoor. Kwam ze terug en zegt ze: rustig maar meisje het is niet je vader.
Toen moest ik nog veel harder huilen, maar nu omdat al die spanning die ik in dat half uur had opgebouwd kwijt moest. Dus ff blijven zitten toen maar weer in auto gestapt en over landweggetje terug naar huis gereden. Ben eerst op afgelegen plekje stil gaan staan, auto uit, halve fles water leeggedronken en 2 peuken gerookt en huilde nog steeds. Me pa nog aantal keer gebeld maar nog steeds wat tel onbereikbaar. Maar toen belde me moeder dat hij haar had gebeld, hij was in de eurohal in zuidbroek, waar je poedersuiker hebt.
Reed ik over Blijham richting huis, kom ik langs de manege en op dinsdagochtend rijd altijd mijn buurvrouw dus ben daar naartoe gegaan en heb ff gekeken. Toen was ik wel weer rustig.....
suusiejj schreef:hee moon welke pagina staat je verhaal want meende net snel iets mee te krijgen
want dan lees ik dat ff heb nu tijd