*Was vanochtend op de manege, en barste weer in janken uit*
Oké hier komt het.
Ik had hier ergens op dit topic geschreven dat SUNNY overleden is..
en ik kwam op de manege, ging naar haar ouwe stal en verassingggg!!! daar staat een nieuw ponytje!
een welshje! echt een lievertje
en z'n hoofdje leek ZO op die van Sunny!
maarja, ik helemaal blij en toen ging ik naar de kantine, en wat zie ik staan, bij de bar 3 foto's met 2 foto's van Big-Apple dat hij naar het rusthuis gaat, en 1 foto van CHRISTAL dat ze naar het rusthuis gaat.. en een potje stond erbij of je misschien iets er in wou doen voor dat rusthuis.
Big-Apple is oud en gaat zeker weten naar het rusthuis, en Christal waarschijnlijk ook!
Christal is echt mn maatje, net als Freya.
Ze is 3 jaar lang mn lieveling geweest! nu een jaar Freya. maar eigenlijk is Christal nog steeds mn lievelingetje.
Dus ikga naar haar stal en moet gelijk weer janken! ik kwam aan vanochtend, en ging ook even naar haar toe toen ik net van me fiets afstapte, en ze zag me aankomen en dat hoofdje.. zo lief 
nou toen ik het hoorde moest ik echt huilen, want ik heb zo veel met haar meegemaakt, ze is echt mn schatje!
ik was zelfs een keer ziek, niet héél erg, maar omdat ik op christal reed, wou ik perséé naar de manege toe en dat deed ik ook!
Dit voelt echt rot, zo 2 dingen achter elkaar... eerst sunny dan Chris! chrisje is 27 en het is wel beter dan dat ze niet meer hoeft te lopen, maar het doet wel pijn...