niet te missen

ojaa hoi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulusjuh schreef:Je kunt op de website een plattegrond bekijken, dacht ik, dus daar kun je een beetje zien hoe het ligt, en als je terug gaat kijken op foto's die gemaakt zijn, kun je ook nog een beetje zien hoe het er uit zietHoe is de omgeving bij de dressuur? Gewoon wat ringen naast elkaar op open terrein? Wie kan me wat 'wegwijs' maken?
LoveLita schreef:Dat weet ik nog welMet het opstellen heeft Lita de heeeeele tijd!!! met haar kop staan gooien.
DDW1190 schreef:Het begint bij iedereen al te kriebelenhaha!
Ik heb ook een paar op stal nog proberen over te halen, kijken als dat is gelukt
Fyenn: Ja, ik weet wel dat Manchester een blokkade had van zijn longonsteking, gisteren heeft Ellen Rook nog gekeken en hij is helemaal schoon is zijn longen, dus helemaal blij! ze vond hem te dikNahh hahaha
S_uus schreef:(kom ik weerHoelang reed ze eigenlijk al met de Nederlandse vlag Fyenna?
MoonWencke schreef:leren gaithers/chaps
Lous schreef:http://www.youtube.com/user/zibdj?blend ... m6mysnL7FE
Suus @ 0.47
En volgens mij Guus @ 0.58. Als ik naar de bles kijk, het gezicht van de ruiter en de cap