Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Leuke foto's van arash, leuke blauwe vliegenfrontriem.
Sem had eerst een halsbandje maar daar bleef die aan klauwe en hij liep er niet goed aan mee dus maar een tuigje. Hij vind zichzelf ook echt stoer, loop op alle (vooral grote) honden af hihi.
Hier in de buurt zijn de meeste stallen ook duur, rond de 300,- en nog wel duurder ook.
Ook zit alles hier in de buurt vol, dus mijn zoektocht naar een ander stalletje is erg lastig pf..
Flurk schreef:horsii schreef:Leuke foto's van arash, leuke blauwe vliegenfrontriem.
Sem had eerst een halsbandje maar daar bleef die aan klauwe en hij liep er niet goed aan mee dus maar een tuigje. Hij vind zichzelf ook echt stoer, loop op alle (vooral grote) honden af hihi.
Hier in de buurt zijn de meeste stallen ook duur, rond de 300,- en nog wel duurder ook.
Ook zit alles hier in de buurt vol, dus mijn zoektocht naar een ander stalletje is erg lastig pf..
klopt bij ons is wel plek maar wel voor duurder dan 300,- maar daar zijn de faciliteiten dan ook op gebaseerd.
boxen 3-4 meter, 20*60 achterberg buitenbaan 17*38 binnenbaan, longeercirkel, 5 losgooi paddoks, trainingsmolen, wasplaats warm en koud water, parkeerplaats auto, parkeerplaats trailer, parkeerplaats koetsen, kleine kantine, toilet eventueel groeps huisvesting nog grotere box dus en weidegang.
geloof dat ik niks vergeten ben.
Kijk anders even op website http://www.verboonveulenopfok.nl/
moet wel zeggen site wordt niet geüpdatet
joopiexx schreef:Daarnet ging ik helemaal leuk foto's voor jullie maken van Wenner het spookje, maar het spookje was zn masker kwijt en die lag in 2-en in het land dus de vliegenkap van Wenner is verleden tijd. Nu heeft hij ook maar een vliegenfrontriem haha! Zn oog is redelijk schoon dus hou het wel in de gaten. Blijf geen nieuwe dingen voor m kopen als alles kapot gaat.
Marlis; Fotoo??
Liiisaaa schreef:Horsii vervelend van je stalHoop dat je snel iets voor Pepe kan vinden!
Knappe Arash!Dat blauw staat hem goed!
Haha Wenner toch!Mooi dat zijn oog redelijk schoon is!
300 euro voor een stal? JEETJE! Hier is de meest luxe stal in de buurt 135 euro en dan heb je een ENORM binnenbak (te verdelen in 4), een buitenbak, springweide, luxe stallen, mooie afspuitplaatsen en goede weilanden. PSC Lichtenvoorde, kennen sommige misschien van Haflingerwedstrijden. Zodra Nib van mij is, wil ik hem daar neerzetten!
Liiisaaa schreef:Ja al heel lang, maar ik moet hem voor het grootste deel zelf onderhouden en ik moet eerst kijken hoeveel ik ,als school weer begint, dan kan verdienen!
Pfft je moet ook maar gewoon naar het Oosten verhuizen, allemaal!Haha, maar echt hier is de stalling ook van 275, teruggegaan naar 135 omdat alles hier in de buurt zo laag zit.
horsii schreef:Leuk joh lisa, hoop dat je hem over kan kopen.
Ik betaal peeps ook zelf, nouja met marlis. Maar is hier een stuk duurder en dalijk hebben we er 2.
Als je m koopt blijf je dan wel shows rijden en dekken?
kitzbi schreef:Ik betaal 145 euro per maand en kitzbi heeft een stal 7 bij 4 of zo echt mega groot
De hengsten hebben we op eigen grond staan....
Kim gaat straks ook op onze eigen stuk staan
Liiisaaa schreef:600? Jeeeeeeeeeeetje! Hier vinden de mensen het al belachelijk duur als je het hebt over 250/300!Pfft, grote verschillen dus!
Maar hier heb je ook veel boeren die gewoon stallen+wei en een buitenbak hebben voor lage prijzen. Maar 600 euro voor een stal? Jeetje zeg, dat is echt zo veel!