[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:24

Daarnet ging ik helemaal leuk foto's voor jullie maken van Wenner het spookje, maar het spookje was zn masker kwijt en die lag in 2-en in het land dus de vliegenkap van Wenner is verleden tijd. Nu heeft hij ook maar een vliegenfrontriem haha! Zn oog is redelijk schoon dus hou het wel in de gaten. Blijf geen nieuwe dingen voor m kopen als alles kapot gaat.

Marlis; Fotoo??

horsii

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:01

Peeps sloopten der kappen vorig jaar ook continue.
Dit jaar is die nog heel:P
op een paar gaatjes na.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:19

horsii schreef:
Leuke foto's van arash, leuke blauwe vliegenfrontriem.
Sem had eerst een halsbandje maar daar bleef die aan klauwe en hij liep er niet goed aan mee dus maar een tuigje. Hij vind zichzelf ook echt stoer, loop op alle (vooral grote) honden af hihi.

Hier in de buurt zijn de meeste stallen ook duur, rond de 300,- en nog wel duurder ook.
Ook zit alles hier in de buurt vol, dus mijn zoektocht naar een ander stalletje is erg lastig pf..

klopt bij ons is wel plek maar wel voor duurder dan 300,- maar daar zijn de faciliteiten dan ook op gebaseerd.
boxen 3-4 meter, 20*60 achterberg buitenbaan 17*38 binnenbaan, longeercirkel, 5 losgooi paddoks, trainingsmolen, wasplaats warm en koud water, parkeerplaats auto, parkeerplaats trailer, parkeerplaats koetsen, kleine kantine, toilet eventueel groeps huisvesting nog grotere box dus en weidegang.
geloof dat ik niks vergeten ben.
Kijk anders even op website http://www.verboonveulenopfok.nl/
moet wel zeggen site wordt niet geüpdatet

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:56

Flurk schreef:
horsii schreef:
Leuke foto's van arash, leuke blauwe vliegenfrontriem.
Sem had eerst een halsbandje maar daar bleef die aan klauwe en hij liep er niet goed aan mee dus maar een tuigje. Hij vind zichzelf ook echt stoer, loop op alle (vooral grote) honden af hihi.

Hier in de buurt zijn de meeste stallen ook duur, rond de 300,- en nog wel duurder ook.
Ook zit alles hier in de buurt vol, dus mijn zoektocht naar een ander stalletje is erg lastig pf..

klopt bij ons is wel plek maar wel voor duurder dan 300,- maar daar zijn de faciliteiten dan ook op gebaseerd.
boxen 3-4 meter, 20*60 achterberg buitenbaan 17*38 binnenbaan, longeercirkel, 5 losgooi paddoks, trainingsmolen, wasplaats warm en koud water, parkeerplaats auto, parkeerplaats trailer, parkeerplaats koetsen, kleine kantine, toilet eventueel groeps huisvesting nog grotere box dus en weidegang.
geloof dat ik niks vergeten ben.
Kijk anders even op website http://www.verboonveulenopfok.nl/
moet wel zeggen site wordt niet geüpdatet

Ja de stal kennen we wel. Zijn paar keer er geweest met Roxanna van Blazer. Als we eind juli nog geen zekrheid hebben over een stal zal ik ook zeker contact opnemen voor een stal daar. Maar de stal zelf sprak me toen ik er was niet heel erg aan, zo mega groot haha.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:57

joopiexx schreef:
Daarnet ging ik helemaal leuk foto's voor jullie maken van Wenner het spookje, maar het spookje was zn masker kwijt en die lag in 2-en in het land dus de vliegenkap van Wenner is verleden tijd. Nu heeft hij ook maar een vliegenfrontriem haha! Zn oog is redelijk schoon dus hou het wel in de gaten. Blijf geen nieuwe dingen voor m kopen als alles kapot gaat.

Marlis; Fotoo??

Hahaha, hij vond het masker dus niet leuk.

Hmm we dachten dat het goed gelukt was nu na het vandaag x over gedaan te hebben maar is weer alleen de bovenkant die mooi is.derest is groen en grauw. Zit nu ngo wat in behalve boven en anders gaat me buurvrouw kijken of ze nog wat verf heb staan(had kapsalon gehad) als het gelukt is komt er pas een foto haha.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:01

Horsii vervelend van je stal :(:) Hoop dat je snel iets voor Pepe kan vinden! ;)

Knappe Arash! <3 Dat blauw staat hem goed! :D

Haha Wenner toch! :P Mooi dat zijn oog redelijk schoon is!

300 euro voor een stal? JEETJE! Hier is de meest luxe stal in de buurt 135 euro en dan heb je een ENORM binnenbak (te verdelen in 4), een buitenbak, springweide, luxe stallen, mooie afspuitplaatsen en goede weilanden. PSC Lichtenvoorde, kennen sommige misschien van Haflingerwedstrijden. Zodra Nib van mij is, wil ik hem daar neerzetten! :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:05

Liiisaaa schreef:
Horsii vervelend van je stal :(:) Hoop dat je snel iets voor Pepe kan vinden! ;)

Knappe Arash! <3 Dat blauw staat hem goed! :D

Haha Wenner toch! :P Mooi dat zijn oog redelijk schoon is!

300 euro voor een stal? JEETJE! Hier is de meest luxe stal in de buurt 135 euro en dan heb je een ENORM binnenbak (te verdelen in 4), een buitenbak, springweide, luxe stallen, mooie afspuitplaatsen en goede weilanden. PSC Lichtenvoorde, kennen sommige misschien van Haflingerwedstrijden. Zodra Nib van mij is, wil ik hem daar neerzetten! :D

KRijg je de mogelijkheid nib te kopen lisa?
Hier heb je daar niks voor voor dat bedrag hoor.

Als ik me opleiding heb afgerond moet ik maar gaan verhuizen haha.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:08

Ja al heel lang, maar ik moet hem voor het grootste deel zelf onderhouden en ik moet eerst kijken hoeveel ik ,als school weer begint, dan kan verdienen! :)

Pfft je moet ook maar gewoon naar het Oosten verhuizen, allemaal! :D Haha, maar echt hier is de stalling ook van 275, teruggegaan naar 135 omdat alles hier in de buurt zo laag zit. :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:15

Liiisaaa schreef:
Ja al heel lang, maar ik moet hem voor het grootste deel zelf onderhouden en ik moet eerst kijken hoeveel ik ,als school weer begint, dan kan verdienen! :)

Pfft je moet ook maar gewoon naar het Oosten verhuizen, allemaal! :D Haha, maar echt hier is de stalling ook van 275, teruggegaan naar 135 omdat alles hier in de buurt zo laag zit. :D

leuk filmpje
tja hier in het westen is paardenstalling gewoon erg duur
gelukkig hebben we wel weidegang want dat is schaars hier.
prijzen variëren van 275 tot 600 geloof ik hier in de omgeving.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:18

Ik betaal nu ehmm 167,50 voor een stal van 2.50 bij 3 met buitenbak, longeerbak, losgooibak, en losgooibakken waar ze gezamelijk in kunnen in winter. Dan komt er iets bvan 30,- per maand bij.
Zit kuil bij in maar excl. stro a 5.25 de baal.
dus kom op 230,-/ 250 in de winter.
Woon echt in het verkeerde deel.

Leuk joh lisa, hoop dat je hem over kan kopen.
Ik betaal peeps ook zelf, nouja met marlis. Maar is hier een stuk duurder en dalijk hebben we er 2.
Als je m koopt blijf je dan wel shows rijden en dekken?

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:19

600? Jeeeeeeeeeeetje! Hier vinden de mensen het al belachelijk duur als je het hebt over 250/300! :P Pfft, grote verschillen dus! :)

Maar hier heb je ook veel boeren die gewoon stallen+wei en een buitenbak hebben voor lage prijzen. Maar 600 euro voor een stal? Jeetje zeg, dat is echt zo veel! :P

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:22

Ik betaal 145 euro per maand en kitzbi heeft een stal 7 bij 4 of zo echt mega groot :)
De hengsten hebben we op eigen grond staan....
Kim gaat straks ook op onze eigen stuk staan :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:23

*D
horsii schreef:
Leuk joh lisa, hoop dat je hem over kan kopen.
Ik betaal peeps ook zelf, nouja met marlis. Maar is hier een stuk duurder en dalijk hebben we er 2.
Als je m koopt blijf je dan wel shows rijden en dekken?

Ja ik blijf shows rijden met hem, en dekken wil ik hem ook laten doen, maar daar ga ik dan duidelijke afspraken over maken met Marianne, om hem eventueel in het dekseizoen gewoon bij haar te zetten. Of misschien dat ik Nibbit ook wel niet koop, maar gewoon hier in Lichtenvoorde zet, en in het dekseizoen gaat hij gewoon weer naar Beltrum en daar dekken, en weer terug naar Lichtenvoorde. Zo blijft Marianne Nibbits inkomen hebben, en heb ik Nibbit lekker dichtbij :) Maarja, zoals hij nu staat vind ik het ook wel lekker! :D Scheelt dat Nibs eigenaresse zo enorm makkelijk is. *D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:25

kitzbi schreef:
Ik betaal 145 euro per maand en kitzbi heeft een stal 7 bij 4 of zo echt mega groot :)

Jeetje, wat een goedkope prijzen allemaal.
Voor 150 heb je hier volgens mij geen eens een stal bij een boer.
en de meeste boeren hier hebben ook geen bak.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:26

Nibbits is toch niet goed gekeurd of wel????? Waarom ga je er mee dekken dan...

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:27

Ja Ik heb ook geluk dat we zelf stukken grond hebben anders had ik er ook geen 4 kunnen houden hoor...

Alleen kitzbi staat op pension en de rest niet....

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:28

Liiisaaa schreef:
600? Jeeeeeeeeeeetje! Hier vinden de mensen het al belachelijk duur als je het hebt over 250/300! :P Pfft, grote verschillen dus! :)

Maar hier heb je ook veel boeren die gewoon stallen+wei en een buitenbak hebben voor lage prijzen. Maar 600 euro voor een stal? Jeetje zeg, dat is echt zo veel! :P

de manege langs de A13 zit in die prijsklasse

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:28

kitzbi schreef:

zo jij hebt mazzel
Tja helaas woon ik in dure omgeving

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:30

Wat een verschil van stalling dan he!!!!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:30

Waarom zou je niet dekken met een hengst die is afgekeurd omdat hij te braaf is? :P Nibbit's dekseizoen zit bomvol, er zijn zoveel mensen die zo blij worden met zijn veulens. Dat is toch waarom je een hengst hebt? :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:31

Bedoel je prinsenstad?
Die is aardig aan de prijs ja.
via iemand die op mijn huidige stal stond en nu ergens anders heb ik het telefoonnr gekregen van een stal op de oostveenseweg(daar zit verboon ook egrens toch?). Dus heb de voicemail ingesproken. zit onder de 300 dus ben benieuwd of ik daar terecht kan.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:34

Ja ieder zijn keus... Die keuze zou ik niet nemen als mijn hengsten weg moeten of gaan dan gaan ze geruind weg..

Het dekgeld van de haflingers is niet veel snap die mensen niet waarom ze met een niet gekeurde hengst dekken...

Tuurlijk als jet het veulen houd voor je zelf vindt ik het wat anders maar meestal gaan ze de verkoop in en waar belanden ze dan...

Maar goed ik zeg niet dat nibbit niet mooi is en zal gerust mooi veulens tussen zitten... ik zou het nooit doen... :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:41

lisa@ geweldig filmpje weer,en gave muziek er bij.
willem is in nederland afgekeurd op afstammeling,maar heeft ook een overvolle angenda wat dekken betreft,en weet zeker als ik hem uitbreng in de sport dat hij het nog drukker zal krijgen.....

ik betaalde 55 euro per maand aan stal geld. := ( en nee geen typ fout haha)
zat alles bij in,moest alleen wel alles zelf doen,zowel s'morgens als s'middags.

heel veel wei,4 stallen tot beschikking,licht koud water,brok,hooi.
100 meter verder op zit de rijvereneging waar ik lid van ben met een goeie buiten bak en een binnen bak van 100 meter,betaal sleutel geld dus kan rijden wanneer ik maar wil. ideaal,geen gezeik met andere mensen want sta er alleen.
willem zal daar rond augustus/september naar toe komen.

op de manege waar ik tot vorig jaar heb gewerkt betaal je 375 euro,zit alles bij in,je hoeft alleen maar te komen rijden......het is maar net waar de mens tevreden mee is he? en of het natuurlijk in je budget past......bij mij niet in ieder geval haha

ik moet even bij lezen om te kunnen reageeren op de rest. :o

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:43

Bijna al Nibbits veulens blijven bij de eigenaren, dat is het leuke eraan.. Je kunt de veulens, zoals Pepe, zien opgroeien en niet bang te zijn dat hij ergens beland. :)

Maar zo zou het blijven, sommige geven zoveel om een papiertje.. We zouden best met Nibbit dit jaar terug kunnen gaan naar het KVTH, maar zouden we dat echt doen om alleen een papiertje? :) Nee.. Nibbit is een geliefde hengst bij mensen die een lief veulentje willen, en daar zijn we dik tevreden mee! :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:49

IJsmachines heb ik geen verstand van.. sorry..

oe get.. knie kapot.. blijft vaak een zwakke plek dan..

Jup blauwe slierten :) is 'mijn' kleur en laat het hem nou vet leuk staan :+ Jammer dat Julia geen roze mocht!! das vet hip!!
Aard heb vandaag ook beetje vies oogje.. Misschien dat er iets in de lucht hangt ofzo.. hoor er veel mensen over..
JAAA Wenner foto's!! :)

Dapper hoor Marlis!! Ik heb echt een hekel aan koken :=

Oh Wenner ze spooken hoofddeksel al gesloopt.. zonde ja.. hopelijk werken slierten ook (arash heeft ze trouwens alleen aan z'n hoofdstel, in het land heeft ie geen halster om en heeft ie er ook nie zo'n last van)

Super mooi filmpje weer van scheurijzer Nibbit!! :)

Hier zit je voor beetje leuke stalling ook rond de 160. dan heb je op een binnenbak na ook alles.. ruime stal, elke dag op de wei (mag ook 24/7) longeercirkel, buitenbak, voer, stro, uitmesten.

Vanmiddag weer heerlijk bij Pien geweest :) We hebben voor het eerst samen in de bak gereden. Zij op Tino ik op Aard. ze waren beide erg braaf. alleen als Tino voor Aard liep wou hij versnellen om bij hem te komen. maar verder ging super goed :)
En foto gemaakt van me setje :P Moet alleen eigenlijk nog ff bijpassend shirt halen :+
Afbeelding

Ook de gevaarlijke waakhond Rocky van Pien op de foto :=

Afbeelding

Kill de paardenbal!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding