Siersma schreef:Dat haar! De voorpluk heeft Marissa ook pluis, gelukkig de manen niet. Hoe was zij met rijden?
Veer vond het leuk om te lopen maar zolang er niet hard gewerkt hoefde te worden
De eerste keer dat ik op haar reed en haar vroeg te wijken eindigde ik in het zand.. Vanuit het niets schoot ze bokkend weg.
In stap had ze nog wel eens last van oude wijven tempo maar als je d'r goed aan het werk hield was dat goed op te vangen. Draven vond ze leuk. Dus af en toe kwam er wel eens een vreugde bokje.. galop kon alleen maar hard of heel hard.. Maar dat kwam meer omdat ze nooit corect heeft hoeven lopen in galop aangezien ze tot dat ik kwam eigenlijk alleen maar kinderen droeg..
Verder was ze echt een knuffel en voelde me altijd erg goed aan.. als ik wat sip was, was haar knuffelgehalte nog hoger en als ik eens wat chagie was of gewoon wat druk, kon ze echt een hitte petit zijn..
Maar goed ik heb veel met haar gedeeld.. en mis haar nog altijd..
Op het moment rijd ik een haf die van de zelfde moeder is.. Zij is echt compleet ander karakter! dus waarschijnlijk heeft Veer het karakter van Meastro over genomen.. (of Athos die van haar vader
)
Ik zal nog ff leuke foto zoeken van Levera met rijden..
.........*zoekt*........

En dit blijft gewoon een prachtige foto..