toen haffie even geknuffeld gepoets en mee gelopen in de bak

toen alle 3 de grote pony's naar buiten gedaan, alles goed uitgemest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Da's leuk! Hier word teminste door gepraat, ge-ouwehoérd en soms serieus gepraat enzo!
Naomi_Haffie schreef:hallo; ben net pas terug van pony's , eerst shetlander ingevlochten en mee gelopen [ een van d'r minder makkelijke ]
toen alle 3 de grote pony's naar buiten gedaan, alles goed uitgemesttoen alles heel goed aangeveegt, en toen hadden we de kapstok ] hangt heeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel rotzooi aan
[ helemaal leeggehaald, dus alles ligt in een puinhoop
al 2 leren halsters en 2 hoofdstellen ingevet, morgen doen we alle rest
ben gewoon een uur of 4 weggeweest
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Da's leuk! Hier word teminste door gepraat, ge-ouwehoérd en soms serieus gepraat enzo!
Heel soms
Als ik bijvoorbeeld in de discussie stemming ben
Naomi_Haffie schreef:hallo; ben net pas terug van pony's , eerst shetlander ingevlochten en mee gelopen [ een van d'r minder makkelijke ]
toen alle 3 de grote pony's naar buiten gedaan, alles goed uitgemesttoen alles heel goed aangeveegt, en toen hadden we de kapstok ] hangt heeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel rotzooi aan
[ helemaal leeggehaald, dus alles ligt in een puinhoop
al 2 leren halsters en 2 hoofdstellen ingevet, morgen doen we alle rest
ben gewoon een uur of 4 weggeweest
Wentos schreef:zo flink bezig geweest Naomi!
Bianca.. Als Ilona mijn pony was had ik haar niet meer laten dekken.. Vooral omdat de kans er is dat ze nog nooit een veulen heeft gehad, dan vind ik 12 te oud voor een eerste veulen..
Maar dat is natuurlijk aan jullie.
Naomi_Haffie schreef:morgen weer alles verder doen, zijn we weer een uur of 4 verder voordat we alles ingevet hebben![]()
haffie kan niet meer zwanger worden, vorig jaar nog geprobeert maar t lukt niet meer,
xLariss schreef:Bij mij is het op stal vet saai, ben helemaal alleen...
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:morgen weer alles verder doen, zijn we weer een uur of 4 verder voordat we alles ingevet hebben![]()
haffie kan niet meer zwanger worden, vorig jaar nog geprobeert maar t lukt niet meer,
Is ze niet gewoon hartstikke vuil?
Jotee schreef:Aaii, té oud Naomi?
lotteluvah schreef:Wij hebben ook altijd de radio aan, en er zijn vaak veel mensen vet gezellig.
Naomi_Haffie schreef:hoe bedoel je ?
Jotee schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HELP!
Ik krijg een cavia voor m'n verjaardag van iemand. Maar ik wil geen cavia, ik vind ze hartstikke eng. Hoe kom ik daar ooit vanaf? Geen eten geven? Help, ik wil geen cavia.
Jotee schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HELP!
Ik krijg een cavia voor m'n verjaardag van iemand. Maar ik wil geen cavia, ik vind ze hartstikke eng. Hoe kom ik daar ooit vanaf? Geen eten geven? Help, ik wil geen cavia.
Naomi_Haffie schreef:Jotee schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HELP!
zeg dat je er alergisch voor bent ?:P
lotteluvah schreef:Jotee schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HELP!
Laten zwemmen?