Anseltje schreef:Monica_86 schreef:nice pics ann!!! leuke peerdjes op de camping
Vind tommy zelf ook een leuk paardje
ik denk dat ik binnekort miep maar weer eens mee sleur
jah ook digi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:nice pics ann!!! leuke peerdjes op de camping
Vind tommy zelf ook een leuk paardje
ik denk dat ik binnekort miep maar weer eens mee sleur
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:Geweldige buitenbak en stallen anne
mooi hehet is nu nog mooier
haha.. nouja, nu in de blub niet.. maar je snapt me wel
trusten lariss![]()
Naomi_Haffie schreef:allemaaal mooie foto's an
en moon dinsey was heeel gezellig
Roma_4ever schreef:mooie stal
maar ik ga weer doeidoei
Anseltje schreef:Moon mn camera gaat altijd meeyouknow
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:allemaaal mooie foto's an
Mooi zo... maare verder???
wast zo leuk als je verwacht had??
wast groot??
leuke attracties??
HAFxGEK schreef:Ik gaat ook maffen
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:allemaaal mooie foto's an
Mooi zo... maare verder???
wast zo leuk als je verwacht had??
wast groot??
leuke attracties??
Naomi_Haffie schreef:jháaaj 1 achtbaan , de rock 'n rollercoaster ofzoiets ? die was eht vet werd je ook in afgeschoten enzo; maar echt , je was helemaal kapot aan t einde van de dag
veel gelopen enzo. ik wist niet echt wat ik er van moest verwachten
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:jháaaj 1 achtbaan , de rock 'n rollercoaster ofzoiets ? die was eht vet werd je ook in afgeschoten enzo; maar echt , je was helemaal kapot aan t einde van de dag
veel gelopen enzo. ik wist niet echt wat ik er van moest verwachten
je komt op mij niet echt heel enthousiast over eigenlijks....
zou je er nog een keer naartoe gaan??
Naomi_Haffie schreef:éhm . we hadden niet t hele park gezien , nouja nie goed .. maar ik vond t kút dat er zaterdag vveel wachtrijen waren.. dmaarja dat heb je eigelijk in alle parken wel.. vandaag konden we overal zo doorlopen
tis wel voor de herhaling vatbaar vind ik.. maar niet elk jaar opnieuw.. maar dat is mij meening;)
Naomi_Haffie schreef:éhm . we hadden niet t hele park gezien , nouja nie goed .. maar ik vond t kút dat er zaterdag vveel wachtrijen waren.. dmaarja dat heb je eigelijk in alle parken wel.. vandaag konden we overal zo doorlopen
tis wel voor de herhaling vatbaar vind ik.. maar niet elk jaar opnieuw.. maar dat is mij meening;)
Jasia schreef:WarnerBrossDat vond ik écht super!
Fijn dat het leuk was Naomi! Tsja die wachtrijen zijn behoorlijk uh fiets![]()
Naomi_Haffie schreef:máar echt ikvond die rock'n rollercoaster achtbaan helemaal super , word er eerst afgetelt van 3 naar 0 en dan word je toch afgeschoten ,