Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wentos schreef:dat is inderdaad vreemd.. ik vond trouwens je vorige ava leuker..
Wentos schreef:whaha, Bianca heeft zich duidelijk verveeldmooie bewerking trouwens van je neef(je)
Ik niet
Ik heb vanmiddag voor het eerst op Assunta gezeten!!! We waren een rondje met de kar wezen rijden en ze was wel aardig rustig en ik zeg tegen m'n vader, ik gooi het zadel d'r op (dat kende ze al wel) en we zien wel of ze het goed vind of ik er op klim.. Nou ze bleef rustig staan ( na tijdje zelfs in rust op 3 benen), 2 kleine rondjes gestapt en ze heeft geen stap verkeerd gezet!!! Ik ben trots op m'n meisje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppie zeg !!!

Wentos schreef:Dank je Hilde
Bianca: misschien even keer uit en weer inloggen?? haha, ik roep ook maar wat
later allemaal.
Wentos schreef:En toen was ik weer alleen
biancailona schreef:overigens iemand op zoek naar een onderlegd zwart halster, heb hem 1 keer op gehad om te passen, daarna in de kast verdwenen, zonde he. Dus in de aanbieding
??

Naomi_Haffie schreef:hoihoi, het halster staat em goed
laat jehem ook gewoon lekker teddy worden of scheer je hem later?
haha
biancailona schreef:ik hoor het wel. Er had nog iemand gereageerd erop, maar jij bent eerste keusHalster staat haar goed.
FOEI!!!

Wentos schreef:@ Moon: Halster staat er gaaf!! Vind Amber roze ook leuk
Assunta wordt trouwens ook al een lekker teddy beertje..
Beterschap met je vinger!!
FOEI!!!

Monica_86 schreef:Wentos schreef:@ Moon: Halster staat er gaaf!! Vind Amber roze ook leuk
Assunta wordt trouwens ook al een lekker teddy beertje..
Beterschap met je vinger!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOEI!!!