Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jasia schreef:Leuke foto's Noom!
Heb je al eens boomloos gereden op Lot, Viet?
kekaro schreef:bij een boomloos zadel moet je het wel hebben van je pad...ik heb er met mijn appaloosa echt nooit last van gehad, nooit rare plekken, hij deed het er juist super mee.
barefoot, er zijn inmiddels weet ik veel hoeveel merken maar ik had toen en heb nu een barefoot.

melaniepk schreef:kan wel vragen aan diegene of ik de foto's van de meting mag hebben zodat ikz e hier kan plaatsen ? kunnen jullie het met eigen ogen zien, het wordt namelijk gemeten met een speciaal pad waar een soort kleiige substantie in zit, die meet de druk, dus kale plekken zijnniet goed, nou geloof me het was een en al kaal

Jasia schreef:kekaro schreef:bij een boomloos zadel moet je het wel hebben van je pad...ik heb er met mijn appaloosa echt nooit last van gehad, nooit rare plekken, hij deed het er juist super mee.
barefoot, er zijn inmiddels weet ik veel hoeveel merken maar ik had toen en heb nu een barefoot.
Ik ga een Randoll's kopen
Stalgenoot van mij heeft die ook en die is er super blij mee
Wil alleen wel de inlage's van Barefoot, want Randoll's heeft geen dubbele..
melaniepk schreef:kan wel vragen aan diegene of ik de foto's van de meting mag hebben zodat ikz e hier kan plaatsen ? kunnen jullie het met eigen ogen zien, het wordt namelijk gemeten met een speciaal pad waar een soort kleiige substantie in zit, die meet de druk, dus kale plekken zijnniet goed, nou geloof me het was een en al kaal
[ nasha]

..
Jasia schreef:Die van die stalgenoot wordt gebruikt op een haflinger.. En die is heeeeeeeeeeeeeeel erg veel te rond..
Haar boomzadel schuift alle kanten op.. (speciaal aangemeten!)..
En haar boomloze zadel blijft goed liggen
Ze gebruikt hem voor haar zoontje (die is tien) en die ziet daar veel beter op
Jasia schreef:Die van die stalgenoot wordt gebruikt op een haflinger.. En die is heeeeeeeeeeeeeeel erg veel te rond..

lotteluvah schreef:Jasia schreef:Die van die stalgenoot wordt gebruikt op een haflinger.. En die is heeeeeeeeeeeeeeel erg veel te rond..
als dat maatzadel zo schuift past het niet.
(ik heb op haar gereden en had daarna gewoon O-benen, terwijl ik die belgen ook gewend ben
)..
melaniepk schreef:kijk voor zo een kind of een keer een buitenritje kan het vast geen kwaad hoor, maar om er echt intensief mee te rijden ? nee dan zou ik toch voor een goed passend boomzadel gaan, boomloos lag in dit geval ook op een haf
misschien wel geen goede combie haf en boomloos
Jasia schreef:Het is speciaal voor haar aangemeten en pas nog opgevuld..
Maar ze is gewoon súper súper rond(ik heb op haar gereden en had daarna gewoon O-benen, terwijl ik die belgen ook gewend ben
)..
Maar het schuift nog steeds, met boomloos heeft ze daar geen last van
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Het is speciaal voor haar aangemeten en pas nog opgevuld..
Maar ze is gewoon súper súper rond(ik heb op haar gereden en had daarna gewoon O-benen, terwijl ik die belgen ook gewend ben
)..
Maar het schuift nog steeds, met boomloos heeft ze daar geen last van
Een aangemeten zadel hoeft niet altijd goed te liggen.
Er moet toch wel een lampje gaan branden als een boomloze niet schuift en een boomzadel wel. Dat klopt gewoon niet.
..