Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Wentos schreef:Ja, het is al ruim 3 jaar geleden, maar ik kan me alles nog zo goed herinneren alsof het gisteren is gebeurd..
Ja, dat weet ik... mijn Haf Blondy ben ik een aantal jaren terug ook verloren.. ze is bij de Uithof in Utrecht overleden... dat staat mij ook nog steeds heel helder bij...
Toen had ik ook 4 paardjes en op het moment dat Blondy overleed had ik een tijdje nergens zin meer in en had ik huilbuien... sommige mensen snappen dat niet
lotteluvah schreef:En ik vind net foto's van het schaap
Wentos schreef:@ Babs: beterschap! En dat van Flash wist ik helemaal niet. Wel super dat je hem toch een kans hebt gegeven ondanks dat ie afgekeurd is!
Wentos schreef:Ik moet er vandoor.. ff eten en dan nog ff werken tot 18u voor ik echt weekend heb! doei
Babsie_Flash schreef:Je merkt het natuurlijk wel.. Wianda hoest regelmatig met rijden en als het te veel is (zoals een lange buitenrit in flinke tempo) dan heeft ze het moeilijk. Dat moet ik dus niet doen. Maar Rolf vindt het leuk om Wianda voor het karretje te zetten (5x per jaar) en dan in Wianda's tempo rond te sjokken. Vindt Wianda hartstikke leuk! De veearts zegt natuurlijk niet kopen, maar als je niet te hoge eisen stelt en het paard eventueel vroeg met pensioen doet, kan het best toch? En nee, ze gaan niet naar een paardenbejaardenhuis
ik blijf ze gewoon hier thuis verzorgen
kekaro schreef:Babsie_Flash schreef:Je merkt het natuurlijk wel.. Wianda hoest regelmatig met rijden en als het te veel is (zoals een lange buitenrit in flinke tempo) dan heeft ze het moeilijk. Dat moet ik dus niet doen. Maar Rolf vindt het leuk om Wianda voor het karretje te zetten (5x per jaar) en dan in Wianda's tempo rond te sjokken. Vindt Wianda hartstikke leuk! De veearts zegt natuurlijk niet kopen, maar als je niet te hoge eisen stelt en het paard eventueel vroeg met pensioen doet, kan het best toch? En nee, ze gaan niet naar een paardenbejaardenhuis
ik blijf ze gewoon hier thuis verzorgen
supergoed !
lekker bij je houden, lijkt me een drama voor een paard om dan nog te verhuizen eigenlijk.
lotteluvah schreef:
Schaapje scheren
(ik zei toch dat ie ballen had)
kekaro schreef:jeeeeeeeeeeeeez godsamme zeg wat een gevaartes hahahahaha
kekaro schreef:nog 152 pagina's dan is het weer gebeurt met het topic
lotteluvah schreef:Babs, ik vind het heerlijk hoe jij met je paardjes bezig bent! Had ik dat maar.
lotteluvah schreef:Ja maar ik bedoel lekker thuis altijd alles zelf kunnen verzinnen enzo.
Op stal zijn er nog altijd regels