En zo liep meneer vanmorgen Hij gaat steeds fijner lopen, zo blij mee Alles gaat met kleine beetjes maar ik ben hier al zo blij mee ondanks dat mijn houding echt bagger is
Oh Marlis dat is wel even schrikken zeg als je dat ziet.
Fijn dat voor de rest alles goed gaat hier! Mandarijn, oefening baart kunst toch?
Avaron is ondertussen geslaagd voor zijn cursus stilstaan en wandelen. Heb hem de laatste week veel gelongeerd en veel tijd met hem doorgebracht en langzaamaan begint hij echt mijn maatje te worden. Vandaag sinds de koop voor de eerste keer opgestapt en een stukje langs het terrein gestapt, heerlijk zo langs al die weilanden!
Leuk dat je ponys er eindelijk zijn Renske, bevalt het pony's aan huis?
Gefeliciteerd met het behalen van je diploma Marlis
Arvelon klinkt als een erg leuke uit daging! Vind het ook wel tof dat je hem eerst longeerd in plaats van er gelijk opstappen... Vele geven hun pony niet eens meer de kans helaas =(
Haha Amanda toch! Hoee was dat je western zadel even inruilen voor een springzadeltjee?
Welkom Saskia, mooi haflinger heb je =)
Pff MArliss wat schrikken zeg hoe is het nu met Kyr? Ik hoop dat het al; wat beter gaat?
Hier is het verder erg druk en een gaos! Ik heb een paar dagen een dikke hand gekregen (schapen en deuren gaan niet goed samen met mij....) Dus paar dagen niet kunnen rijden dus morgen er weer voor het eerst op!
Beetje druk met van alles haha. Pony's hier doen het nog goed. Nu flink bezig met het weide onderhoud. Puzzle gaat inmiddels mee uit wandelen. Olivia is vooral knuffelen en tutten.
Hier ook druk en helaas weinig tijd om wat met de pony's te doen. Vandaag wel weer westernles gehad, heel leuk paard deze keer.
toulaye
Geplaatst: 04-08-16 21:19
wat een leuke fotos weer allemaal!
mierkuhh
Geplaatst: 09-08-16 23:00
Wat is het hier rustig!
Ik ben de laatste dagen echt enorm aan het genieten van mijn gouden prinsje. Hij is ontzettend tot rust gekomen. Ik heb een poosje echt getwijfeld of hij wel de juiste keuze is geweest voor mij, maar hij bewijst nu zo goed dat hij dat wel is geweest. We hebben de laatste dagen aardig wat knuffelsessies gehad en zijn na het grondwerken maar begonnen met vrijheidsdressuur. En wat is hij slim. Hij pakt alles binnen enkele minuten op en dat maakt me zo blij. Hij lijkt er ook plezier in te hebben. Daarnaast hebben we een aantal ritjes gemaakt. Ik ben een redelijk onzekere ruiter en met zo'n jong paard komt dat helemaal tot uitting. Maar wat is hij braaf! Hij heeft nog geen enkele stap verkeerd gezet en ik geniet zo van mijn grote smurf.
Fijn dat het zo goed gaat mierkuhh! En mooi dat hij met de ritjes zo braaf is, is ook top voor je zelfvertrouwen.
Hier gaat alles z'n gangetje. Olivia groeit als kool, ongelooflijk hoe hard dat gaat. Zal eens kijken of ik een keer een fatsoenlijke foto kan maken. probleem is dat zodra ik in de wei sta ik Olivia haast in mijn nek heb hangen.
mierkuhh
Geplaatst: 12-08-16 18:54
Renske, hoe oud is Olivia nu? Ik ben echt benieuwd hoe groot ze al is geworden!
Vriendjelief die beweerde niks met paarden te hebben en Avaron toch wel groot vond zo in vergelijking met mijn shetlander, begint nu toch wel vriendjes te worden met hem en het is zo lief.
We hebben deze week even mijn camera meegenomen naar stal en een aantal foto's geschoten, vind deze toch wel heel leuk
Goed hoor! Woensdag terug gekomen van vakantie, donderdag een stap ritje gedaan in de bak vanwege de warmte met mijn verzorghaflinger. Net te horen gekregen dat ik zaterdag de eerste les heb met haar!
Hier gaat het iets minder haha, ik heb afgelopen zaterdagavond een auto-ongeluk gehad, de auto wilde graag met de bijrijderskant een boom knuffelen, precies waar ik zat dus. Gekneusde bekken en ribben. Ik ben tijdelijk uitgeschakeld dus en ik hoop dat ik ergens deze week weer even langs avaron kan. Vind het leven maar saai zo zonder paarden. Gelukkig wordt er goed voor hem gezorgd haha
ochjee mierkuhh dat is schrikken. Gelukkig valt de schade bij jou nog mee. Hopelijk idd gauw weer goed te been om naar de paarden te kunnen. Beterschap!
Hier vanavond weer eens een rondje in de bak gereden. Veluwe aan het eind van de straat is veel leuker. Maar ging boven verwachting goed. Wisseltjes er weer eens bijgepakt (die vindt ze nog steeds leuk ) en de jog gaat ook steeds beter.
Olivia gaat nog steeds goed, groeit als kool. En ze is en blijft oooh zo lief en leuk. Iedere dag genieten om met de pony's bezig te zijn. Met Olivia is het vooral nog poetsen en met hele warme dagen lekker afspuiten. Heel veel meer hoeft ze nog niet te doen.