Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dus met andere woorden dat wijf was niet goed genoeg dus gaat ie maar terug naar jou?
xlovelove schreef:noou lekker dan. Dus met andere woorden dat wijf was niet goed genoeg dus gaat ie maar terug naar jou?
Het was wel lang rijden dat geef ik toe 40 minuutjes ofzo en ik kon daar niet komen te lang met de brommer en fiets en geen auto maar ik ben te goed voor de wereld. En dit nu net terwijl ik net met een jongen zit

Want idd je hoord er wel bij hoor!! *edit* Ze is al crea zie ik
Enne extra vragen?? geen idee wat je bedoeld.. Is dat iets nieuws?
maar dat ook puur alleen omdat ze het nodig heeft. En buikje groeit als kool dus gaat prima
zag gister ook dat achterste gedeelte van d'r uier al ietsje slapjes/boller wordt. best snel al maar is ook haar 2e veulen. zal er ook wel mee te maken hebben.
Moyra...
Goed gezegt Nicole 
Luna van het voorjaar dus ook in stijl
(als ik vragen mag).
Had een keer een Kieffer hoofdstel (mexicaanse neusriem) op zo'n site gezien, was 30 euro! Wou ik net contact met ze opnemen, was ie uitverkocht
das ook wel heeeel goedkoop voor een nieuwe
.
Als je die reacties leest haha! Ook van mensen die helemaal niks met paarden hebben.

..) als je dan rustig afwacht (okee dat is moeilijk, ik geef toe
) kom je er toch uit, zeker weten!
) op je gevoel afgaan.
. Als je nu die andere jongen leuk vind, en die belazert je niet, kun je toch beter 100 % voor hem gaan? (moeilijke keuze)
Niemand wilt een 2e keusje zijn.
Marlis schreef:Whoeii, marlissa heeft een super leuke bui, niet dus.
Ik zat eerst met een jongen, maar werd ingeruild voor een ander wijf. (zeg t ook lekker vriendelijk haha.)
En nu wilt die ze excusses aanbieden en hij zeg dat die spijt heb en dat wijf heefdt die niet meer en ik moes hem van de blok halen op msn (zei hij op de msn van een schoolvriend waarmee die nu op school zit)en nu hoor i kdus alles aan en ik ben heel boos tegen hem dus heb ook eden lekkere vrolijke bui,. Grrr jongens