Vandaag kwam er weer een merrie voor Nibbit, maar ze had ook een veulen.. Van Nibbit! En wat een heeeeeeerlijk beest is dat! Nibbit kwam ook even kijken en je had hem moeten zien met dat veulen zoo lief! Echt aah kreeg helemaal tranen
Veulentje kwam ook nog heerlijk op schoot liggen, heb nog wel een paar foto's die eigenaresse heeft gemaakt. Ga me straks ook inschrijven voor de auditie's, lijkt me een hele gave ervaring!
RM_
Geplaatst: 30-04-10 17:59
Hai,
Hebben jullie allemaal een leuke koninginnendag??
Vorige week zondag ben ik voor het eerst met Atlas naar het bos geweest!
leuk door het bos wil ik ook nog wel doen met shakira
weetje wat ik gistere in mij stal vond ik ging gewoon zo als altijd uit mesten en toen zag ik wat harrigs liggen en ik schrok mij dood en toen lag er een dode rat (hij was best groot ook) maar hij was ook helemaal plat. dus is weet nie wat shakira heeft gedaan. maar ik hoorde ook dat ratten aanvallen als ze in het nouw worden gedreven. maar shakira heeft gelukkig geen wondjes. maar goed ik schrok mij dood
Nathalie83
Geplaatst: 30-04-10 18:39
Super leuke foto's Roziee!
Lisa!! Leuk man!! Ik hoop dat jullie een rol krijgen!! Enne wel ff laten weten als je met nib in checkpoint komt hoor! Want danmoet ik natuurlijjk ff kijken
ow getsie Josien.. K zou ook geschrokken zijn blehg..
Ik ben bewust thuis gebleven vandaag. mij veeel te druk in de stad.. Krijg alleen maar last van me rug met dat geslenter..
Ik vorige week tijdens mijn eerste keer sinds 6jr op de rug van een paard in het bos Nalie trots
Thans Ja idd, en die omgeving is de achtertuin Pien woond met haar paardjes aan de rand van het bos. Stap het terein af en je staat in het bos echt heerlijk
Nathalie; ziet er ook leuk uit! Lisa; ahh wat een schatjes Josien; Ieehh dode rat Bij ons lopen er ook vaak muizen, die vind ik al niet zo leuk.. Lisa; Checkpoint is toch dat programma op Zapp?? Of bedoel je heel iets anders?
Nathalie83
Geplaatst: 30-04-10 19:56
Liiisaaa schreef:
Heeeerlijk! Woont ze echt heel mooi, niet enorm veel vliegjes?
Tot nu toe valt het mee.. Maar van de zomer wordt het weer flink vliegenspray spuiten.. En hij heeft een mooie vliegendeken met hals voor het rijden, dus desnoods kan die nog op Op de wei heeft hij erniet zo last van.
Mooie veulentjes! vooral de eerste!
Bij pien zijn zomers ook wel muizen.. alleen leven die helaas nog dekens zitten in containers, dekjes idem voer moet in afgesloten tonnen pff ze zien er misschien schattig uit, maar zijn echt stom vervelend als ze op stal zijn..
Wat een leuke foto's zie ik daar weer. En wat een schatjes zijn dat Lisa! Nib is echt een mooierd. Ik heb net maar even vrijgesprongen, ik had geen puf meer om te rijden na vannacht. Jullie nog een leuke koninginnedag + nacht gehad?
Neey ik nie.. Had gister geen zin om de stad in te gaan, vandaag mijd ik bewust het centrum mij veel te druk, houd er niet van..
Ik was gister nog bij Athosja, Ik zou eigelijk Twister rijden maar die werd gekeurd door event koper dus heb ik Athosja maar gepakt. Nou die was met toch hyper!! Twister die over het erf heen en weer moest lopen, ondertussen kwam de fjord met wagen nog terug, allemaal beetje teveel, ze liep gewoon hogeschool naast me toen ik naar de bak liep.. Ze kwam zelfs keer met 4 benen tegelijk omhoog! Wat ik dan wel weer goed van d'r vind is dat hoe druk ze ook is, of hoe eng ze iets ook vind ze blijft altijd bij me en let ook op me.. Ben uiteinelijk een kwartier aan het grondwerken geweest om haar rustig te krijgen.. Aflijden aflijden en aflijden.. Uiteindelijk werd ze rustig en begon wat te kauwen op bitje, ben er nog ff opgestapt.. maar na half uurtje maar weer gestopt want ze was zeiknat van het zweet van het druk maken met rijden was ze wel super braaf Maffe maar lieve poon is het Binnenkort ga ik ook weer beginnen met grondwerk lessen, maar nu dus met Athosja (deed dat altijd met Levera)
Rozie, gaat het weer een beetje met je? Wat leuk dat je het bos in bent geweest!
Lisa, wat gaaf dat je je gaat inschrijven voor de audities
Josien, brrr kan me voorstellen dat je schrok
Nathalie wat goed dat je het bos weer in bent geweest super dat ze toch uiteindelijk rustig werd.
Hier is er 15 mei een onderlinge wedstrijd, het is in de buitenbak + hekjes. Dus dat durf ik niet heb zo lang niet meer in de buitenbak gereden. Maar mijn bijrijdster gaat misschien mee doen, zodat Madeira toch weer ervaring op doet
Verder, tja gaat hier goed, heb laatste tijden wel dat het ineens wazig voor mijn ogen word. Maar nu heb ik lekker vakantie, even bijtanken en dan zou het wel minder worden
Nagano
Geplaatst: 30-04-10 20:49
hoi allemaal nou het is voor de bakker hoor nagano heeft zijn verjaardags kado woensdag gekregen het is allemaal goed gegaan de castratie hij was wel even zo versuft dat hij om viel zo zielig het is wel even wenen on hem een ruin te noemen nu kan hij wel lekker de wei op zonder gezijk hier nog foto,s van mijn kanjer
Fijn dat het goed is gegaan Kan ie lekker buiten spelen..
Ik heb een probleem Ben verlieft geworden op een haffie (die te koop staat) Maar kan eigen paard gewoon niet betalen
Nagano
Geplaatst: 30-04-10 21:03
Nathalie83 schreef:
Fijn dat het goed is gegaan Kan ie lekker buiten spelen..
Ik heb een probleem Ben verlieft geworden op een haffie (die te koop staat) Maar kan eigen paard gewoon niet betalen
kan je niet zamen doen met iemand????
Nathalie83
Geplaatst: 30-04-10 21:08
Das geen optie.. daar ben ik veel te pietjeprecies voor.. en bovendien loop ik altijd al met verzorgpaarden.. Als ik eigen paardje koop, is het ook echt MIJN paard ... Ondanks dat ik weet dat het niet kan.. Ben ik toch kosten plaatje aan het maken... Alleen die verrekte stalling is zo duur