[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haflingerrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:10

Super gedaan Stravero..,, heb eens goed vanuit de kantine gekeken naar je proef., die was echt goed.. Een verdiende kampioen. *D
Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury :o
Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst :Y)

_Rosanna

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:11

gaaf! :)
mag je egt trots op zijN! haha

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:23

haflingerrr schreef:
Super gedaan Stravero..,, heb eens goed vanuit de kantine gekeken naar je proef., die was echt goed.. Een verdiende kampioen. *D
Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury :o
Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst :Y)

Je had naar me toe moeten komen joh, hadden we een gezellig praatje kunnen maken ;) !!! En ik hoorde idd je naam Anouk Vries zeggen tijdens de prijsuitreiking, ging de jouwe ook meecrossen met de rest?? :oo En jij ook van HARTE GEFELICITEERD!! En bedenk wel dat je nu 5e bent van Brabant en Limburg, alles hé ;)

Heb je trouwens zijn uitgestrekte draf gezien? :D

Dankjewel allemaaaaal :+:

haflingerrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:39

Nou ik kon haar tijdens de ereronde niet meer houden. Ze ging met 4 benen de lucht in en huppa daar ging ze in volle galop. Ze vond de rozet aan haar hoofd niet fijn, bleef maar schudden met dat hoofd.. :P
Als het goed is heb je mij nog gezien., ik stapte naast jou toen Stravero moest plassen en mijn pony keer er zo vreemd naar.. ;) Ik had eerst een bruine jas aan, daarna het wedstrijdjasje. *D We zien ons vast nog wel een keer ergens 8-)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:42

haflingerrr schreef:
Nou ik kon haar tijdens de ereronde niet meer houden. Ze ging met 4 benen de lucht in en huppa daar ging ze in volle galop. Ze vond de rozet aan haar hoofd niet fijn, bleef maar schudden met dat hoofd.. :P
Als het goed is heb je mij nog gezien., ik stapte naast jou toen Stravero moest plassen en mijn pony keer er zo vreemd naar.. ;) Ik had eerst een bruine jas aan, daarna het wedstrijdjasje. *D We zien ons vast nog wel een keer ergens 8-)

Ooh hahaha ja, mijne moet altijd plassen na de proef :)) Ik zei nog tegen jou:"Hahah die vind 't intressant :P "

Maar volgend jaar wss Z2 dus misschien tot volgend jaar hihih :D En anders wss wel op officieele wedstrijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:43

Staan de uitslagen al ergens?

haflingerrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:56

Angela_ schreef:
Staan de uitslagen al ergens?

Nee, geloof het nog niet.., Ik denk dat die vanovond of morgen op de HTC site komen, met hopenlijk de foto's erbij. :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:23

dankje wel dankje wel :p
evelien leuke fotos:P

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:17

Dankjewel Naomi :D

Idd Anouk!!!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:40

Stravero schreef:
IK BEN KAMPIOEN GEWORDEN IN HET Z1 :D :D :D :D :D

BEN ZO BLIJ HÉ hihi :D *\o/*

COOL COOL COOL COOL!!! IK BEN ZOOOOO BLIJ VOOR JE!!!!!! GAAF GAAF GAAF

wat voor punten had je?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:43

Freya schreef:
Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.

Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...

Dat had ik ook heel erg. Maar tegenwoordig ga ik gewoon rijden en voor dat ik de proef in ga zeg ik tegen mezelf 'There goes nothing' En dat werkt super... Ik denk ook dat dit een beetje met de wedstrijden komt. Op geen gegeven moment raak je er aan gewent en raak je zelfverzekerd van je paard. Dus zal het soepeler gaan. Gewoon nog wat meer wedstrijden gaan rijden en er voor zorgen dat je er zeker van bent dat je paard voldoende loopt. Kijk bijv naar andere mensen die lang niet zo goed rijden of hun paard loopt voor geen merte. (geeft mij altijd een hele boost) Probeer het!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:52

volgende keer doe ik ook mee. als mara beavllen is ga ik haar laten meten en en startkaart aanvragen :D dan kan ik eindelijk starten met haar...

Hihi mijn instructiese zo van ja, Mara is wel erg dik he. Ik zo ja dat weet ik. Zecht ze zo niet van het veulen. Ik zo ja dat weet ik... Zecht ze zo van we moeten daar maar eens aan gaan wekren als ze bevallen is... ik zo ja dat weet ik.... Lekker droog... Marais zo snel dik... hebben jullie dat ook met jullie knollies?

Tjah nadat ze 3,5 maanden op de wei had getsan van de zomer en het gras zo hard groeide is ze heeel erg aangekomen. En ze krijgt nu natuurlijk een beetje xtra vanwegen het veulen... Dus dat komt er ook aan. Maar als ze eenmaal is bevallen zal het er snel weer af gaan denk ik...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:55

Evelien, je mag zeker trots zijn op je knappe haf!! :D
Goed gedaan meid :D

Jaaaaaaaaaaa Paulien heeft stage!!!!!!!!!!!! :D

Ze waren er super aardig, en ze zei nog van, als je iets zelf wilt doen of niet lukt, altijd vragen. Het maakt niets uit dat je een beperking hebt, je bent enthoustiast en daar gaat het om :D

Ik ben zoo blij :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:59

cooliejoelie!

leuk voor je Pau!

Ik heb mara gister dus weer gereden... ze was lekker werkwillig :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:40

Hallotjes :D

Mooie foto's/filmpjes weer gezien :D

Freya, is jou filmpje al klaar met uploaden? :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:13

Ben ook wel benieuwd Freya ;)
Nog 1 uurtje en dan ben ik klaar met werken :D Ankie vandaag weer niet gezien |(

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:16

hihi... ik krijg allenmaal respect op mijn hyves...
en een van die grietjes is echt dom...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:17

Stravero: wat een hoge punten had je!! Heb je foto's of een filmpje van je proef?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:20

ben ik ook wel nieuwschierig naar eigenlijk :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:24

oeijoejoei mara kan al over 2,7 maanden belavven :oo het komt steeds dichterbij. Over een anderhalve maand ga ik stoppen met rijden.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:28

Nora al over 3 week :oo *\o/*

Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijden :D Komt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden *\o/*

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:37

Haalloo :wave:

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:39

iemand die ken der paard ook een had is misschien dracht van een ArabierXpainter ! :j ze zou nu op 6 maanden moeten zitten als ze drachtig is ben benieuwt ! :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:39

Nathalie83 schreef:

Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijden :D Komt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden *\o/*

Ooh dat is wel heel gaaf Nathalie!!
Leuke zomer in de planning, en een veulentje, en Nora inrijden!

Paulien; gefeliciteerd met je stage plek! Waar ga je stage lopen?
Stravero; leuk artikel :D

Ik ben een beetje gaar, was een lange schooldag, net nog even uitgemest en vnaaf op tijd mn mandje in!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:19

joopiexx schreef:
Nathalie83 schreef:

Ooh dat is wel heel gaaf Nathalie!!
Leuke zomer in de planning, en een veulentje, en Nora inrijden!

:j Kan ook echt niet wachten :D nog ff en dan de kleine erbij, daar volop van genieten en tegen de tijd dat het weer beetje gewoon wordt dat er een paardje bij is, met mama Nora aan de gang.. Ik wil echt al zoooo lang met haar aan de gang :D levera is een scheet hoor, maar ik heb met Nora gewoon veel meer een klik.. Ze kan trouwens ook al buigen :p (mits ik snoepje in me hand heb ;) )