Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury
Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haflingerrr schreef:Super gedaan Stravero..,, heb eens goed vanuit de kantine gekeken naar je proef., die was echt goed.. Een verdiende kampioen.![]()
Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury![]()
Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst
!!! En ik hoorde idd je naam Anouk Vries zeggen tijdens de prijsuitreiking, ging de jouwe ook meecrossen met de rest??
En jij ook van HARTE GEFELICITEERD!! En bedenk wel dat je nu 5e bent van Brabant en Limburg, alles hé 

Ik had eerst een bruine jas aan, daarna het wedstrijdjasje.
We zien ons vast nog wel een keer ergens
haflingerrr schreef:Nou ik kon haar tijdens de ereronde niet meer houden. Ze ging met 4 benen de lucht in en huppa daar ging ze in volle galop. Ze vond de rozet aan haar hoofd niet fijn, bleef maar schudden met dat hoofd..![]()
Als het goed is heb je mij nog gezien., ik stapte naast jou toen Stravero moest plassen en mijn pony keer er zo vreemd naar..Ik had eerst een bruine jas aan, daarna het wedstrijdjasje.
We zien ons vast nog wel een keer ergens
Ik zei nog tegen jou:"Hahah die vind 't intressant
"
En anders wss wel op officieele wedstrijden

Freya schreef:Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.
Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...
dan kan ik eindelijk starten met haar...

het komt steeds dichterbij. Over een anderhalve maand ga ik stoppen met rijden.
ze zou nu op 6 maanden moeten zitten als ze drachtig is ben benieuwt !
Nathalie83 schreef:Nora al over 3 week![]()
![]()
Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijdenKomt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden
joopiexx schreef:Nathalie83 schreef:Nora al over 3 week![]()
![]()
Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijdenKomt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden
Ooh dat is wel heel gaaf Nathalie!!
Leuke zomer in de planning, en een veulentje, en Nora inrijden!
Kan ook echt niet wachten
nog ff en dan de kleine erbij, daar volop van genieten en tegen de tijd dat het weer beetje gewoon wordt dat er een paardje bij is, met mama Nora aan de gang.. Ik wil echt al zoooo lang met haar aan de gang
levera is een scheet hoor, maar ik heb met Nora gewoon veel meer een klik.. Ze kan trouwens ook al buigen :p (mits ik snoepje in me hand heb
)