Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury

Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haflingerrr schreef:Super gedaan Stravero..,, heb eens goed vanuit de kantine gekeken naar je proef., die was echt goed.. Een verdiende kampioen.![]()
Ik was met mijn haffie 5e geworden in de B met 190 punten, ze moest onder de proef nog even haar bokken showen aan de jury![]()
Was eerste jaar dat we wedstrijden reden.,, dus al een goed begin voor de toekomst
haflingerrr schreef:Nou ik kon haar tijdens de ereronde niet meer houden. Ze ging met 4 benen de lucht in en huppa daar ging ze in volle galop. Ze vond de rozet aan haar hoofd niet fijn, bleef maar schudden met dat hoofd..![]()
Als het goed is heb je mij nog gezien., ik stapte naast jou toen Stravero moest plassen en mijn pony keer er zo vreemd naar..Ik had eerst een bruine jas aan, daarna het wedstrijdjasje.
We zien ons vast nog wel een keer ergens
Freya schreef:Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.
Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...
Nathalie83 schreef:Nora al over 3 week![]()
![]()
Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijdenKomt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden
joopiexx schreef:Nathalie83 schreef:Nora al over 3 week![]()
![]()
Van de zomer (mist het lukt met het veulen) ga ik zeer waarschijnlijk eindelijk maar toch op Nora rijdenKomt dan ander meisje voor Levera en ga ik (met hulp) Noor doorrijden
Ooh dat is wel heel gaaf Nathalie!!
Leuke zomer in de planning, en een veulentje, en Nora inrijden!