Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
knabbelgirl schreef:_karin_ schreef:Eh, JA!
Enne Laris. Ik ben leuk! En ik zoek ook nog mensen als ik zou gaan.![]()
*hinterdehint*
ik ga
*hintterug*
.

lotteluvah schreef:Door een diepe zit kan de druk niet optimaal verdeeld worden toch?
melaniepk schreef:erg fijn zadel hoor
en over die zit zijn de meningen zwaar verdeeld, ik denk dat wanneer een zadel goed ligt het geen problemen moet geven hoor
melaniepk schreef:erg fijn zadel hoor
en over die zit zijn de meningen zwaar verdeeld, ik denk dat wanneer een zadel goed ligt het geen problemen moet geven hoor

Jasia schreef:Maar ze zeggen ook dat met een boomloos zadel de druk niet goed verdeeld word?
Maar die druk word toch verdeeld náást de ruggengraat door de inlage's?
Karin heb jij eigenlijk dubbele of enkele inlage's?
En die tweede vind ik het mooist!
. 
)
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Maar ze zeggen ook dat met een boomloos zadel de druk niet goed verdeeld word?
Maar die druk word toch verdeeld náást de ruggengraat door de inlage's?
Karin heb jij eigenlijk dubbele of enkele inlage's?
En die tweede vind ik het mooist!
Het ligt aan het gewicht denk ik.
Ik vind boomloos alleen niet fijn.
kekaro schreef:ik heb dubbele inlages, maar zelfs met longeren blijft hij niet liggen....
ben dus bang dat boomloos niet gaat werken voor ons, als ie nu al schuift dan belooft het heel wat voor het rijden denk ik...

melaniepk schreef:boomloos mijn god, begin er niet aan
we hebben vorig jaar en zadeldrukmeting gehad op de jaarlijkse meeting en iemand had een boomloos zadel, geloof me als ik zeg dat de uitslag zo berored was, dat het meisje haar zadel meteen verkocht heeft....
.. Jasia schreef:Waarom niet?

kekaro schreef:ik vind boomloos echt heerlijk, alleen heb ik hiervoor de nevada gehad en nu de cheyenne, met knop....
drsssuurmodel geen ervaring mee maar vind het geen mooi zadel die dressuur dus dat doen we niet.
die tweede is de massimo dressuur....ben ik ook weg van, balen dat die zadels zo duur zijn, zou het liefst meteen eentje laten aanmeten als we gaan rijden.