Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Dat is volgens mij met best veel hafjes zo, die van mij lijkt ook nooit wat te hebben.
Nooit ziek, nooit kreupel.
Vind het we lekker
xLariss schreef:Dat is volgens mij met best veel hafjes zo, die van mij lijkt ook nooit wat te hebben.
Vind het we lekker
Anseltje schreef:Jasia schreef:Hmm ja da's k*t he Anne..Ken het..
Anne loopt ook gewoon door d'r pijn heen..
je is wel flink stinkmodder, maar goed. Als we weer gaan rijden ga ik met cait even alles bespreken, hoe we het beste kunnen doen als vianne weer zo rennerig wordt.. (want vianne in houden is zeker géén optiedan heb je alleen maar gevecht, of gaat ze nog erger dribbelen> dus naar steigeren toe) gelukkig het ze bij mij nog maar 2x neiging steigeren gedaan(20cm van grond af) maar cait ging ie 1x wel hoog, en met les op die vrijdag ook een x flink..
xLariss schreef:Dat targetten, jah daarmee moest je toch kusje uitbreiden.
Hand tegen je wang en zo.
Ik had altijd een voetbal, en dan gingen ze altijd vet hard achter aan gallopperen, aanraken, en ik klikte dan.
Maar daisy komt dan terug om het snoepje te halen, maar die bolle blijft staan en kijkt op zich heen; hee waar is m'n snoepje nou?
Sukkelpaardjee.
Anseltje schreef:xLariss schreef:Dat is volgens mij met best veel hafjes zo, die van mij lijkt ook nooit wat te hebben.
Vind het we lekker
de mijne is een uit de kluit gewassen haf, weet je nog xD
hihi.. vianne is een kwpn'r
En zij ht alijd wat
xLariss schreef:Stijgeren, vind je dat niet eng?
Ticcie schreef:Heb net nagels gelakt (alleen nog maar rechterhand) en kan nu nog minder volgen! Héhé..
xLariss schreef:Dat targetten, jah daarmee moest je toch kusje uitbreiden.
Hand tegen je wang en zo.
Ik had altijd een voetbal, en dan gingen ze altijd vet hard achter aan gallopperen, aanraken, en ik klikte dan.
Maar daisy komt dan terug om het snoepje te halen, maar die bolle blijft staan en kijkt op zich heen; hee waar is m'n snoepje nou?
Sukkelpaardjee.
xLariss schreef:Daisspoepsjinees ook hoor, wat voor kleur heeft vianne?
Naomi_Haffie schreef:Ticcie schreef:Heb net nagels gelakt (alleen nog maar rechterhand) en kan nu nog minder volgen! Héhé..
ben je nieuw hier ?
Anseltje schreef:xLariss schreef:Stijgeren, vind je dat niet eng?
jawelmaar dat mag ik niet laten merken... ( en dat lukt me niet altijd zoo..
)
Anseltje schreef:xLariss schreef:Daisspoepsjinees ook hoor, wat voor kleur heeft vianne?
issebedkijk eens in mn pro, daar heb je mn knol
Naomi_Haffie schreef:Ticcie schreef:Heb net nagels gelakt (alleen nog maar rechterhand) en kan nu nog minder volgen! Héhé..
ben je nieuw hier ?
HAFxGEK schreef:Ja zij is nieuw
wel beetje bij bijven hea ann..
Jasia schreef:Ik ook
Moet van Anne ook al uitgebreid verslag doen daarna..
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:Ja zij is nieuw
wel beetje bij bijven hea ann..
ja hallo ik heb ook nog een leven
neeh, heb het beetje druk
xLariss schreef:Anseltje schreef:jawelmaar dat mag ik niet laten merken... ( en dat lukt me niet altijd zoo..
)
Ik schijt dan echt 10 kleuren hoor.
Blegh, m'n vriendin is 1x achter over geklapt, lag het paard op dr en sindsdien ben ik dr zo bang voor.
Maar dais laat zich ook echt vallen, gelukkig alleen maar aan de hand mee gemaakt, spring dr altijd af (schijterd).