en dan moet ik hem weer netjes laten lopen en als die dan weer zo raar loopt weer lang laten lopen en veel meeveren met de hand en vooruit laten lopen... moet ik dalijk weer leren mijn handen stil te houden....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:heftig suus !!
hippe lampjes
dlientjuh schreef:Ik moet hem veel lang rijden... en ik haat dat want dat ziet er niet uit![]()
en dan moet ik hem weer netjes laten lopen en als die dan weer zo raar loopt weer lang laten lopen en veel meeveren met de hand en vooruit laten lopen... moet ik dalijk weer leren mijn handen stil te houden....
kyrtjj schreef:dlientjuh schreef:Ik moet hem veel lang rijden... en ik haat dat want dat ziet er niet uit![]()
whaha tja maar daarna gaat hij waarschijnlijk wel weer beter lopen.. Even niet moooi en dan daarna weer super
Maxielover schreef:Hoi hoi...Dat toetsenbord lijkt me ook wel ff wennen ja, maar hij is wel mooi !! Verder alles goed hier ?
suusiejj schreef:Maxielover schreef:Hoi hoi...Dat toetsenbord lijkt me ook wel ff wennen ja, maar hij is wel mooi !! Verder alles goed hier ?
hij is ook zeker mooi ik probeer ook geen as ertussen te krijgen hahaha daszonde..
ik denk dak al weet waarom die wakeup knop is..
je hebt toch ook slaapstand? nou ik denk dat wake up is : dat je hem moet instellen om bijvoorbeeld kwart over 7 op te starten zodat ik er om half 8 voor kan , voor ik moet werken...
kan toch ¿
kekaro schreef:hihihi dat zou handig zijn suusje
ik heb ook een wake up knopje....op mijn toetsenbord
als ie in slaapstand is kan ik hem daarmee weer wakker krijgen en geloof me ik heb er lang over gedaan voor ik wist dat dat knopje daar voor was !!
dlientjuh schreef:profielen zijn samengestelde vakkenpakketten
dus je hebt
1C&M(cultuur en maatschappij)
2E&M(economie en maatschappij)
3N&G(natuur en gezondheid)
4N&T(natuur en techniek)
Ze bestaan uit:
1: wiskunde,economie, Geschiedenis of aardrijkskunde, muziek of tekenen,
2: economie 1,2, wiskunde 1,2, Geschiedenis of AK en muziek of tekenen
3: natuurkunde scheikunde biologie en wiskunde b
4: Natuurkunde 1.2, scheikunde 1.2 en wiskunde B1.2
Bij de n profielen kan je kiezen tussen duits 1 en frans 1 .. of allebei
en dan moet je ook nog een extra vak in je vrije deel kiezen
is het een beetje te begrijpen zo?
behalve als je bij een profiel 1280 uren hebt ofzo dan hoef je niks in de vrije deel maar dan mag je wel een extra vak kiezen maar alleen als je wil
sunnyboy04 schreef:dlientjuh schreef:profielen zijn samengestelde vakkenpakketten
dus je hebt
1C&M(cultuur en maatschappij)
2E&M(economie en maatschappij)
3N&G(natuur en gezondheid)
4N&T(natuur en techniek)
Ze bestaan uit:
1: wiskunde,economie, Geschiedenis of aardrijkskunde, muziek of tekenen,
2: economie 1,2, wiskunde 1,2, Geschiedenis of AK en muziek of tekenen
3: natuurkunde scheikunde biologie en wiskunde b
4: Natuurkunde 1.2, scheikunde 1.2 en wiskunde B1.2
Bij de n profielen kan je kiezen tussen duits 1 en frans 1 .. of allebei
en dan moet je ook nog een extra vak in je vrije deel kiezen
is het een beetje te begrijpen zo?
behalve als je bij een profiel 1280 uren hebt ofzo dan hoef je niks in de vrije deel maar dan mag je wel een extra vak kiezen maar alleen als je wil
Heuh, ik moet ook profiel gaan kiezen, maar weet helemaal niet wat ik moet doen
Maar ik ga ff tafel afruimen en moet daarna gelijk danzen
suusiejj schreef:danze![]()
kekaro schreef:ik had trouwens als vakkenpakket "vroeger"
nederlands engels wiskunde economie geschiedenis en tekenen!
was leuk en afwisselend, maar ja tis natuurlijk maar net wat je leuk vind
kekaro schreef:ik ook ik ook ik ook !!!!
moeten er wel zijn hoor voor 2 dec. !
wij vieren sint je weet wel de 2de en dan ga ik ze inpakken voor mezelf !! aangezien we het met mijn ouders vieren ben ik benieuwd of ze nog iets nuttigs gaat zeggen (vragen waar die voor zijn ofzow)