Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yvank_ schreef:succes vandaag!
Hier niet zulk best nieuwsvrijdag met damella naar de kliniek geweest... de lamellen in de hoef zijn kapot waardoor het niet meer normaal groeit en alles steeds afbreekt. de zool is daardoor maar 1,2 cm meer. en het was een wonder dat ze nog lopen kon. de dierenarts kan niks meer voor haar doen die hoopte dat de smid dit proces nog kan stagneren maar vreest ervoor... de smid heeft haar er vrij netjes weer opgekregen maar dan moet het nu wel een week of 8/10 blijven zitten. gebeurt dat niet dan houden ook zijn mogelijkheden op en het is einde verhaal
damella is ook helemaal damella niet meer.. ze loopt niet lekker en staat maar wat suf te kijken en het vuur in dr oogjes is uit. ik hoop echt heel hard dat we nog wat voor dr kunnen betekenen anders zal ze ingeslapen worden![]()
![]()
Faringo schreef:Hoi!!
Meld zich ook weer. Wat een week was dit zeg. Echt walgelijk druk op mijn en dan in de avonden ook naar Storm. Lag iedere avond rond half tien al in bed zo moe was ik. Verder niet veel te melden eigenlijk. Gisteren is Storm eindelijk geschoren. Best bijzonder wat een enorm verschil dat is. Hij was wel strontvervelend, wilde gewoon echt niet stilstaan die draak, maar het is gelukt hihi.
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]

Klasien schreef:Iris heeft vandaag een engeltje op haar schouder gehad. Zeg maar gerust een ENGEL...! Er is een joekel van een eik in haar logeer weiland gevallen. Hek plat, omheining plat, stroom kapot, maar ze is er in gebleven. Ze stond heel rustig naast haar nieuwe vriendin, een eind bij de boom vandaan. Pfff mijn hart zit nog in mijn keel...
woh! Dat is zeker schrikken! Gelukkig heeft ze er niet zoveel van gehad!
Haha Paulusjuh schreef:Zijn we weer!
Ik ga Anne waarschijnlijk vrijdag alweer scheren. Ze is enorm snel weer in dr haar gegroeid. Ben dis te vroeg geweest en was dus nog aant aanmaken.
Stalgenootje heeft een keer hetzelfde gehad, begin okt geschoren, eind okt weer dik in het haar. Gelukkig
Vind Anne het lekker ipv te gaan stuiteren haha.