Beterschap Moon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:
Monica_86 schreef:zie dit 1,45 http://i2.photobucket.com/albums/y15/Su ... C_7604.jpg
uit dit toppic [HAW] Super spring haflinger Miranda (L paarden)
lotteluvah schreef:Yvette krijgt een op maat gemaakt bruin fryso zadel
Lous schreef:
lotteluvah schreef:Oja me opa is inmiddels weer thuis.
Ik weet niet wat er gebeurd is maar het was allemaal goedgekomen ofzo..
Een heel vaag verhaal
edit: het kwam er op neer dat ze in het ziekenhuis niet wisten wat ze moesten doen. En nu is hij weer thuis
biancailona schreef:ben ik weer, net een klein stukje gestapt, door de wei, van het dag gedeelte naar nachtgedeelte, stappen doet ilona al weer, maar draven lukt nog niet.
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:MOON GAAT ZONDAG WEER OP AMBER RIJDEN hoor ik net
knabbelgirl schreef:ze moet naar dekliniek voor haar longen.AZal morgen uitleggen nu proberen te slapen
lotteluvah schreef:
welke vinden jullie het mooist in het bruin?
lotteluvah schreef:http://img520.imageshack.us/img520/7674/spa0121da0.jpg
dit hoofdstel even groter plaatje (foto is van een bokker)
ze zei er al bij dat de neusriem verkeerd zat
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
Anseltje schreef:& IK ZIE CARMA EN WENDY![]()
Anseltje schreef:Hihi, als je 'm via m'n profiel kijkt zie je dat dat een poppetje is, maar net weg valt
Girlgamer schreef:Hij heeft dus schimmel. En nu heb ik hem 3 keer gewassen met Imaverol met steeds 5 dagen ertussen op advies van de DA.
Dinsdag voor het laatst gewassen en gisteren haal ik zijn deken eraf![]()
![]()
![]()
Hij had gewoon wat kleine bultjes met een korstje erop en nu is het na de laatste keer wassen veranderd in een bulten paard. Hij zit helemaal onder. Bulten zijn soms 2 a 3 cm in doorsnee en er zitten geen korstjes op. Dus het komt echt van binnenuit. Ik kon wel janken toen ik het zag.
Vandaag meteen de DA gebeld en nu moet ik zaterdag en zondag wassen met betadine shampoo en als het niet beter wordt, maandag meteen terug bellen. Ik baal dus echt heel erg nu. Hij ziet er ook echt niet uit. Arm paard.
SmeeJ schreef:
kekaro schreef:
knabbelgirl schreef:knabbelgirl schreef:
ze moet naar dekliniek voor haar longen.AZal morgen uitleggen nu proberen te slapen
een half jaar geleden is zij ziek naar huis gegaan van van Baalen, oorzaak: stofallergie. Dit heeft mij flink de stuipen op het lijf gejaagd, als dit doorzette zou zij namelij dampig worden en bronchitis krijgen niet meer bereden worden. In een ander geval kreeg ze longbeschadiging
Woensdag: Ze zou haar influenza inenting krijgen, de DA zou een half uur van tevoren bellen zodat ik naar stal kon fietsen aangezien mijn moeder een oogoperatie heeft gehad. Hij was ons vergeten en belde om half 6 dat hij er nu aankwam en weigerde te wachten. Ik moet haar paspoort donderdag maarin zijn brievenbus gooien. Ik heb de uitslag over haar longen dus niet zelf kunnen horen
Haar longen zijn beschadigd en zullen ook niet meer beter worden, ze blijven heel gevoelig. De medicijnen die ze ervoo KAN krijgen mag ze niet omdat die dan niet meer werken als ze weer een aanval krijgt. In de tussentijd mag zij niet meer dik in het vacht komen ivm zweten(dit moeten wij nu zo veel mogelijk tegengaan) en moet ik goed opletten. Als het over een maand niet beter is kwa ademhaling(snel buiten adem en komt niet meer op adem, ook pas sinds die aanval en conditie is super) dan gaat ze naar de kliniek en wordt helemaal onderzocht, de kans bestaat dan dat ze niet meer mag rijden. Dit is de uitdslag van vandaag
Ik moet haar deze maand flink aan het werk zetten om te kijken hoe ze dat handled(sinds de zomer niet gedaan uit angst) en dan aankijken, dus miss gaat ze toch mee naar van Baalen
Heel lang verhaal wat jullie warss niet interesseerd maar ik maak me gewoon zorgen om mijn meisje
Hilde_q schreef:Morgen lieve haffief lovers![]()
Ik ben net wakker en ga nu bijlezen
lotteluvah schreef:Ik wil zo graag weer lekker rijden he. Het idee dat dat nog 3 maandne kan duren
Wentos schreef:lotteluvah schreef:Ik wil zo graag weer lekker rijden he. Het idee dat dat nog 3 maandne kan duren
Dat is wel k*t viet!
Babsie_Flash schreef:Goedmorgen allemaal! Ik heb hoofdpijn en voel mij niet zo goed... beetje grieperig denk ik, net als nog heel veel mensen. Het lijkt wel alsof iedereen ziek is de laatste tijd..
dlientjuh schreef:hallo
Wentos schreef:Viet, ja hopelijk is het het wachten waard! En kun je daarna zoveel rijden als je wilt!
Beterschap Babs!
Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:hallo
Wat is er Dien?
SmeeJ schreef:Heeeeey.
dlientjuh schreef:ontslagbrief af
Monica_86 schreef:zoooo mensen, Moon heb zich vanaaf goed vermaakt
deed niet anders dan kotsen
en daarbij ben ik ook nog vandaag ongesteld gewordenwaar ik ook altijd zo ziek van ben, dus dubbelop
lotteluvah schreef:Ik trek de koelkast open, rolt me zo een krop sla tegemoet
SmeeJ schreef:Ivar riep mij toen, ik denk kuuuuuƻt.
Dus ik keihard fietsen met me kop tussen me benen, en toen dacht ik 'He ik doe ja precies hetzelfde als ieviet not gooood'
knabbelgirl schreef:een half jaar geleden is zij ziek naar huis gegaan van van Baalen, oorzaak: stofallergie. Dit heeft mij flink de stuipen op het lijf gejaagd, als dit doorzette zou zij namelij dampig worden en bronchitis krijgen niet meer bereden worden. In een ander geval kreeg ze longbeschadiging
Woensdag: Ze zou haar influenza inenting krijgen, de DA zou een half uur van tevoren bellen zodat ik naar stal kon fietsen aangezien mijn moeder een oogoperatie heeft gehad. Hij was ons vergeten en belde om half 6 dat hij er nu aankwam en weigerde te wachten. Ik moet haar paspoort donderdag maarin zijn brievenbus gooien. Ik heb de uitslag over haar longen dus niet zelf kunnen horen
Haar longen zijn beschadigd en zullen ook niet meer beter worden, ze blijven heel gevoelig. De medicijnen die ze ervoo KAN krijgen mag ze niet omdat die dan niet meer werken als ze weer een aanval krijgt. In de tussentijd mag zij niet meer dik in het vacht komen ivm zweten(dit moeten wij nu zo veel mogelijk tegengaan) en moet ik goed opletten. Als het over een maand niet beter is kwa ademhaling(snel buiten adem en komt niet meer op adem, ook pas sinds die aanval en conditie is super) dan gaat ze naar de kliniek en wordt helemaal onderzocht, de kans bestaat dan dat ze niet meer mag rijden. Dit is de uitdslag van vandaag
Ik moet haar deze maand flink aan het werk zetten om te kijken hoe ze dat handled(sinds de zomer niet gedaan uit angst) en dan aankijken, dus miss gaat ze toch mee naar van Baalen
Heel lang verhaal wat jullie warss niet interesseerd maar ik maak me gewoon zorgen om mijn meisje
Ticcie schreef:Hey lieve Huggers!
Ben er al enkele dagen niet meer geweest, heb het zo druk met school!
Maar nu ben ik er weer es!
Heb wel net een val neergezet met mijn brommer..