Jasia schreef:Ik doe met Anne nu vooral grondwerk.. Maar ook een beetje gemixed met VD zeg maar..
En touwhalster vinden we allebei écht heerlijk!
Jasiáa goes Natural
Waar ligt bergen op zoom?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Ik doe met Anne nu vooral grondwerk.. Maar ook een beetje gemixed met VD zeg maar..
Jasiáa goes Natural
xLariss schreef:Die bolle kan zitten
En die ander kan kusje geven.
Ik wil ze alle 2 spaanse pas leren :|
Maar ze begrijpen het maar niet.
HAFxGEK schreef:hmm.. morgen weer naar m'n vader echt totaal [b]geeen[b/] zin in.
Ik heb daar één fiets poedersuiker stiefmoeder die ik niet mag en zij mij ook niet..
HAFxGEK schreef:hmm.. morgen weer naar m'n vader echt totaal [b]geeen[b/] zin in.
Ik heb daar één fiets poedersuiker stiefmoeder die ik niet mag en zij mij ook niet..
xLariss schreef:Jasia schreef:Ik doe met Anne nu vooral grondwerk.. Maar ook een beetje gemixed met VD zeg maar..
Jasiáa goes Natural
Waar ligt bergen op zoom?
xLariss schreef:HAFxGEK schreef:hmm.. morgen weer naar m'n vader echt totaal [b]geeen[b/] zin in.
Dat klinkt lekker
Jasia schreef:In Noord-BrabantAn, die foto is géweldig!
Spaanse pas is heel moeilijkJe moet ze eerst leren targetten en dan kan je de pas uit bouwen.. En als ze de Pas kunnen, met allebei de benen kan je het gaan opbouwen zodat ze de Spaanse Pas kunnen..
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:jive moet helemaal pijnstillers enzo...hopen dat snel beter wordt
Jasia schreef:In Noord-BrabantAn, die foto is géweldig!
Spaanse pas is heel moeilijkJe moet ze eerst leren targetten en dan kan je de pas uit bouwen.. En als ze de Pas kunnen, met allebei de benen kan je het gaan opbouwen zodat ze de Spaanse Pas kunnen..
Naomi_Haffie schreef:meiden meidenben weer terug
was erg gezellig , ben nu jarig
SmeeJ schreef:Wat denk je dat de oorzaak is dan an?
Naomi_Haffie schreef:dankjeekheb nog niets voor me verjaardag
; ga waarschijnlijk die hoge nike's krijen. weet niets anders om te vragen
maar vier me verjaardag niet.. het was erg gezellig
; alleen foto's zet ik er nu nog niet op doe ik pas als ik rustig de tijd heb
Monica_86 schreef:hooi trouwens
xLariss schreef:Ik denk; bergen op zoom, hmm, bergen aan zee?
Dat is toch in NH, vlak bij mij.
MAAR NEE HOOOR! woon maar weer in noord-brabant
Jasia schreef:Haha.. Is leuk joh!Anne ging in het begin altijd steigeren
Maar nu steeds minder
Uh Targetten is het aanraken van dingen.. Met de neus, of met de hoeven..
Anne kan m'n hand & de bal targetten
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Wat denk je dat de oorzaak is dan an?
Cait had een vrijdag les, en ze was laatste tijd toch zo rennen enzo, en dribbelen, steigeren etc.., dus cait had dus een vrijdag les.. toen zei Hanneke wat ze dan allemaal moest doen, heel hard vooruit rijden en vianne op je laten wachten, en dan weer rust halen... In het begin ging dat dus echt zwaar slecht, maar op het einde steeds beter..
Maar wat nou is mt vianne, ze geeft geen grens aan. Ze is te hard voor zichzelf
Meeste(denk ook wel die van jullie) geven een grens aan van, stop dit is genoeg. > pijn ofzo..
Vianne geeft dat dus niet aan, en hobbelt vrolijk door..
En die zondag was pees dus weer dik, dus denk dat het vrijdag toch te zwaar is geweest.
Ik geef cait hier niet de schuld van, helemaal niet. Zij kan er niks aan doen, gebeurt helaas.. Maar vianne is gewoon te hard voor zichzelf.
ik hoop dat ik het beetje duidelijk heb uitgelegd
Maar gelukkig zaterdag was peesje weer redelijk dunbobbel was al een aardig eind weg, maar voorlopig blijft ze nog wel even op rust.
Jasia schreef:Hmm ja da's k*t he Anne..Ken het..
Anne loopt ook gewoon door d'r pijn heen..