Ik heb het een tijd volgehouden dat een ruin in het roze homo is, maar ik vind het toch wel errug leuk !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maxielover schreef:Hey, dit is mijn stoere Haf Max : http://www.mijnalbum.nl/Album=JYSCCAXR
Ik heb het een tijd volgehouden dat een ruin in het roze homo is, maar ik vind het toch wel errug leuk !!Ik wil voor hem de roze gestreepte HH Pufferpad (niet die ene van HH Peach, die 1e roze gestreepte pad) gaan kopen...
Ik heb ook van HH het oranje dekje met blauw-witte bies, (ik ben ff de naam daarvan kwijt) die staat 'm zooooo stoer !!!!
En die ene (donkere) turquoise met blauw-witte bies, van Ocean geloof ik. Staat 'm ook superstoer !!!!
Op het moment heb ik een nieuw dekje op van HH Amber, met de donkerbruine kleur in het midden en en een roodbruine-witte bies. Die past erg mooi bij de herfst vind ik, ik heb ook de jas daarvan en ik rij veel in het bos en duin (en strand), dus daar passen we mooi bij nu !!
Ik iwl ook errug graag het rainbow halster van HH, maar ik heb al zoveel halsters en hij is niet erg goedkoop geloof ik...
Fredt schreef:Tis een meissiee!
Ben zo benieuwd naar de rest van de fotoshoot, deze foto's zijn gister gemaakt!
Fredt schreef:Jaa ik laat ze zeker zien!!
lotteluvah schreef:*fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
*foto
*foto
*foto die lomp was![]()
*foto
*foto
*foto
Meer heb ik zo ff niet op foto
TjelleBieb schreef:
€15,-
Qmiss schreef:er woont niemand hier bij mij in de buurt !