Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mando schreef:Ik start nu M1. .. nouja poging toe.
Flurk schreef:Haha bedankt, weet je dacht je hebt gelijk en doe gek.
Startlijsten net afgespeurd en ga plots as zaterdag weer starten.
Zijn ze nu helemaal ........
Ik heb geen idee hoe die accommodatie is.
Grootste probleem nu is een lezer vinden.
Starttijden zijn smiddags en jury ken ik niet dus lekker onbevangen er tegen aan.
Wordt vervolgd.
sita12 schreef:hoi hoi ,
nou gister had milan accute gaskoliekda erbij spuiten er in paar keer opvoelen.
ohhh meneer had het zoo slecht. Nu gaat het redelijk alleen poept ie zo dun als water dus hij staat nu alleen in een paddock met droog hooi tot zo en zo na het weekend. mag wel rijden maar m niet bij voeren
hij was zooo zielig
Klasien schreef:Hier weinig verandering. Na zondag nog niet weer gewandeld. Gisteren werkten mijn benen nog tegen, vandaag was Iris in rust al zodanig aan het pompen en hoesten met grote neusgaten, dat ik het haar niet aan wou doen om te gaan wandelen. Dus alleen gepoetst.
Ik stel mij er nu op in dat in niet meer met haar zal kunnen rijden en ik verwacht dat ze volgend zomer zodanig veel last zal hebben dat ik een hele moeilijke keus zal moeten maken.
Klasien schreef:Hier weinig verandering. Na zondag nog niet weer gewandeld. Gisteren werkten mijn benen nog tegen, vandaag was Iris in rust al zodanig aan het pompen en hoesten met grote neusgaten, dat ik het haar niet aan wou doen om te gaan wandelen. Dus alleen gepoetst.
Ik stel mij er nu op in dat in niet meer met haar zal kunnen rijden en ik verwacht dat ze volgend zomer zodanig veel last zal hebben dat ik een hele moeilijke keus zal moeten maken.
Paulusjuh schreef:Jeetje ik had het idd al gelezen op je FB.
Als je het niet vertrouwd zou ik idd om de bloeduitslagen vragen.. Wat je zegt over bijvoeren wat ze niet meer willen staat daar natuurlijk totaal los van.
Zou eerst zekerheid willen.
Wellicht dat je nog een ander mooi land kunt
Vinden als hij nog oke is?

vrijdag met damella naar de kliniek geweest... de lamellen in de hoef zijn kapot waardoor het niet meer normaal groeit en alles steeds afbreekt. de zool is daardoor maar 1,2 cm meer. en het was een wonder dat ze nog lopen kon. de dierenarts kan niks meer voor haar doen die hoopte dat de smid dit proces nog kan stagneren maar vreest ervoor... de smid heeft haar er vrij netjes weer opgekregen maar dan moet het nu wel een week of 8/10 blijven zitten. gebeurt dat niet dan houden ook zijn mogelijkheden op en het is einde verhaal