Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Erg druk momenteel. Ik ga samenwonen
Officieel volgende week. Ik woon er al wel met mn katjes. Nu alle zooi aan het overplaatsen enzo, wordt gek van de rotzooi en het geregel 
Hij wilde rollen nadat ik m had gewassen, en zag m zo de sloot inrollen
Met de brandweer er weer uitgehaald. Ben dit gedoe zat, zaterdag gaan ze verhuizen naar een andere stal. Met eigen inloop stalletje, echt super

Vond idd de demo's met weinig actie, maar NH is volgens mij ook veel rust enzo 'Do it for the horse'!
Maar ik ben zelf ook hele andere shows gewend, daar kan het ook aan liggen..
Examentijd.. Drukke tijd denk ik, maarja daarna wel vakantie!
Ooh jeetje ben je niet geschrokken dan? Brandweer erbij.. Ooh lekker zo'n inloop stalletje!

Hahaha Daims toch! Gouda, is dat vlak bij Bergambacht?
kwartiertje rijden ofzo? Hoezo? 

Als ik dan met hond ga lopen komen ik misschien nog wel langs!

Had nog beetje gekeken op foto's maar niemand gezien. En tijdens de demo van Eva, met die woeste Haflinger
, zat ik hele tijd foto's te maken. muppetmayo schreef:Owww lekker hoor Monique
En met mij gaat het goed TessaErg druk momenteel. Ik ga samenwonen
Officieel volgende week. Ik woon er al wel met mn katjes. Nu alle zooi aan het overplaatsen enzo, wordt gek van de rotzooi en het geregel
Verder is Daims 2 weken terug weer gaan zwemmenHij wilde rollen nadat ik m had gewassen, en zag m zo de sloot inrollen
Met de brandweer er weer uitgehaald. Ben dit gedoe zat, zaterdag gaan ze verhuizen naar een andere stal. Met eigen inloop stalletje, echt super
Dat meen je niet?? Misschien is daims wel bijziend?
Maar goed, tis idd gewoon een rot sloot als ze er meteen inlazeren, en er niet meer uit kunnen komen.
Zal me best doen alles te reageren 

ik zou er ook zat van worden als ie voor de zoveelste keer gaat zwemmen.. Groot gelijk dat je gaat verhuizen.

maar das een Silas zonder h
Mooie hengst is dat trouwens