Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.
Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...
Freya schreef:Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.
Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...
Hinke schreef:Freya: staat je filmpje al online?
Wat betreft je wedstrijd spanning: eigenlijk zou je gewoon elke week een wedstrijd moeten plannen, dan wen je er vanzelf aanGa je binnenkort meer wedstrijden rijden?
@vivalavida: wat rot... Geef je wel gelijk hoor, een paard met exceem wil je niet houden als hij er bij jou last van heeft. Je andere paard had toch ook exceem? Komen ze van dezelfde moeder?
Ik moet mezelf eigenlijk een hele harde schop onder mijn kont geven om aan het werk te gaan nu