[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:37

Noami, Evelien, gefeliciteerd!!! :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:41

ja ik ook :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:20

Geen punten helaas!!
vief is wel 3 keer bijna op dr bek gegaan :P
hobbelige bodem :(

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:24

Billy is waarschijnlijk Haf X Fries kruising ! :j
hafjes zijn echt leuk op de boerdrij staat toch zo;n geweldig paard een hele grote pony haflinger net geen paard super beest is dat zeg ! :D :+:

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:26

Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.

Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:41

haah idd klinkt bekant ik ga super geconcentreerd kijken dat ziet er niet uit met foto;s :=

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:53

Dames, ik ga voor 1x niet alles bijlezen, heb een k*tweekend achter de rug ;(

Ze zijn vandaag mijn boomloze zadel komen passen! Ik superblij! Past dat ding niet :n We hebben nog andere boomloze zadels gepast maar het gaat gewoon niet... Dus het is de Wintec Wide geworden, die lag als een huis op haar!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:22

Maar chipieke, de wintec wide is een heel fijn zadel hoor! :D Heb je hierdoor een k*tweekend gehad?

Als je de zitting te hard vind kun je er een zadelgelpad op leggen, of een bontje, die kun je in elke winkel wel krijgen ;)

Freya schreef:
Jij ook gefeliciteerd met je winstpunten naomi, en zonde vivalavida dat je geen winst gereden hebt. Maar toch weer een ervaring rijker.

Hoe beheersen jullie, jullie zenuwen tijdens en voor de proef ? Ik wordt echt gek van mezelf, hahahha met losrijden nergens last van, maar tijdens de proef ... komt die stress ...

Reed je tussen de paarden met je fjord?
De laatste keer dat ik wedstrijden heb gereden is alweer meer dan 12 jaar geleden :+ , maar ik had eigenlijk nooit zo'n last van zenuwen! Zoveel hangt er toch niet van af, je doet het toch vooral omdat het leuk is?

Stravero en naomi gefeliciteerd!
Hoeveel punten had jij Stravero?

Nathalie: mooie foto's, ze ziet er nog precies hetzelfde uit als 2 dagen geleden :D

Ik heb vandaag niet meer gereden, maar ik had net zo goed wel kunnen rijden want ik krijg mijn verslag wss toch niet af :+

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:25

Nee hoor, niet alleen daardoor... Verhaal staat bij LZP.

Ik had geen andere keus :') Heb echt elk zadel geprobeerd dat bestaat! Zelfs het dure WOW zadel heeft erop gelegen. Dus ik verbaas mij erover dat ik het dan tref met een goedkoper zadel :')

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:26

Hinke schreef:
Nathalie: mooie foto's, ze ziet er nog precies hetzelfde uit als 2 dagen geleden :D

_O- zit opzich wel wat in ;) maar als je d'r elke dag ziet zie je wel verschil :+ vandaar ook 'ik kan het niet laten' :=

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:27

Chipieke ik las net een topic, zeker een k*t weekend!!

Naomi gefeliciteerd met je winstpunten!
Vivalavida jammer dat je geen winst hebt gereden maarja volgende keer beter!
Irritant dat het zo'n hobbelige bodem was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:44

Freya schreef:

ik had dat toen ik net begon met starten ook! maar nu helemaal niet meer :)

ja het was echt een kl*te bodem! daar start ik nooit meer :n
was aan het galloperen, je rijdt gewoon een heuvel op... ze struikelde in een gat en kon nog net blijven lopen ipv vallen... stond ook op mijn protocol: valt in draf..... :+
ze heeft het verder super gedaan, ben heel trots op har, en de volgende keer idd beter!! :D
had hele fanclub haha!! had het niet eens door met losrijden, maar ineens stonden 1 vriendin, mijn zus en zusje+vriendinnetje, mijn ouders en mijn instructrice in de hoek :D heel leuk haha :D en mijn vriend en een vriendin waren ook mee dus hele groep :P

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:47

@ Hinke, yep ik moet bij de paarden starten , ben al een aardig tijdje boven de 18. Al zou ik op een shetje gaan starten moet ik tussen de paarden rijden. Op zich vind ik dat niet erg.

Moet wel zeggen dat me zenuwen minden waren als vorig jaar januari met de laatste wedstrijd met me eigen meisje.

Het filmpje is aan het uploaden, duurt alleen giga lang bij youtube, baal baal baal, want ben best trots op heel veel stukjes uit de proef die ik gereden heb vanmorgen.

En we gaan gewoon verder trainen voor de volgende wedstrijd. We zijn weer een ervaring rijker en daar gaat het toch om.
Alleen een nadeel, slechte eigenschap van me, ik wil het op een wedstrijd ( of les ) gewoon perfect doen. En dat ik moeilijk om af te leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:50

en OOOH stravero gefeli!!!! :D leuk man!!

ik ga armani te koop zetten boehoehoeeee ;(

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:56

Hey hoe dat zo ? VivalaVida ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:14

[EA-TK-PP] Super leuke 3 jarige sporthaflinger voor naar de kust.

;( ;( ;(

omdat hij zomereczeem heeft.. ik wilde m persee eerst zelf weer alles leren ( hij wist niet eens wat mee lopen was) omdat ie uit de opfok kwam en ik niet wilde dat er nieuwe eigenaren mee zouden gaan kl*ten....
mja ik ben zo aan hem gehecht!!

maar kan m echt niet houden dat is gewoon oneerlijk, hij vergaat van de jeuk s zomers..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:17

is een eczeemdeken dan geen oplossing? Ik woon niet aan de kust, maar heb mijn merrie op een weide gezet die heel erg open is, weinig bomen en water. En ze doet het prima! Heeft vorige zomer de helft van haar manen gesloopt door mijn eigen vergetelheid (vergeten insmeren met liberate...) en ga dit jaar dus een deken opleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:24

nee... vief heeft wel een eczeemdeken op en die houdt ze zelfs niet heel.. maar ik wil dat paard gewoon een normaal leven gunnen zonbder dekens in de zomer enz. t blijft altijd gekl**t ermee... en nu is ie nog jong.. t is echt moeilijk maar ja.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:55

Freya: staat je filmpje al online?

Wat betreft je wedstrijd spanning: eigenlijk zou je gewoon elke week een wedstrijd moeten plannen, dan wen je er vanzelf aan ;) Ga je binnenkort meer wedstrijden rijden?

@vivalavida: wat rot... Geef je wel gelijk hoor, een paard met exceem wil je niet houden als hij er bij jou last van heeft. Je andere paard had toch ook exceem? Komen ze van dezelfde moeder?

Ik moet mezelf eigenlijk een hele harde schop onder mijn kont geven om aan het werk te gaan nu ;)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:20

Dankje wel allemaaaaaaaaaaal :D :* Foto's zijn wel gemaakt, maar ik moet even vragen waar ze op komen ;)

@ Viva: Woow :oo Wat zonde zeg, sterkte :(:)

@ Naomi & Viva: Toch gefeliciteerd met je punten!! :D

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:26

:(:) Levi zijn knie zit rechtsachter vast, sinds gisterochtend. Hij heeft het wel vaker. Ga vanmiddag ook even heen, hij 'sleept' hem een beetje over de grond heen, en ik kan zijn hoef niet eens uitkrabben, arme pony.. Hij kwam steeds naar me toe om te knuffelen..
Hier nog wat foto's/filmpje :)
Schaaaam, heb het lang niet gedaan geloof ik :=
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:9 Lekkere bos manen!
Afbeelding
Afbeelding

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:28

Oh ja, Levi eet steeds een beetje zand.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:06

Hinke schreef:
Freya: staat je filmpje al online?

Wat betreft je wedstrijd spanning: eigenlijk zou je gewoon elke week een wedstrijd moeten plannen, dan wen je er vanzelf aan ;) Ga je binnenkort meer wedstrijden rijden?

@vivalavida: wat rot... Geef je wel gelijk hoor, een paard met exceem wil je niet houden als hij er bij jou last van heeft. Je andere paard had toch ook exceem? Komen ze van dezelfde moeder?

Ik moet mezelf eigenlijk een hele harde schop onder mijn kont geven om aan het werk te gaan nu ;)

ja klopt, van dezelfde moeder..

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:19

Hallo !

jemig zeg viva wat vervelend zeg !!! :(:)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:34

@ levitrol: Maar ik zie 't niet op de filmpjes klopt dat? :P Maar wel leuke shets :D