xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Was ik weer!
Al klaar voor de newsflash!?
Yeah, Come on!
Vertel! Ben benieuwd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Was ik weer!
Al klaar voor de newsflash!?
Yeah, Come on!
Jotee schreef:Ja, dat snapte ik na je vorige post! Maar dat zie ik mezelf niet doen met Noran! Dan is het * Boem-Bats-Teduuuu-ziekenhuisopname!*
girlchat11 schreef:[
Nee maar en en jody (zo was haar naam toch??) Zijn wel nieuw...
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Het was helemaal niet achterbaks bedoelt hoor.
Ik vind emma echt heel lief, heb gister de hele tijd met dr gebeld. Maar zoals het er eerst aan toeging, ik bemoeide me niet met al die ruzie's enzo.
Want tja, ik wil ook geen ''vrienden kwijt raken''.
Ik hoop dat jullie het begrijpenmaar de sfeer was allemaal zo ongezellig dat ik m'n mening niet durfte te geven
Ok, ik weet dat we eerlijk tegen elkaar moeten zijn en ik geef toe ik ben de gene die suus heeft gepmt.
Maar je had dat toch ook al hier neer gezet![]()
En wat zegt suus dan dat iedereen haar pmt?
girlchat11 schreef:Maar kunnen we het dan over iets anders hebben dan alleen setjes hebben.
gewoon een beetje varieeren. Zoals vertellen hoe goed het ging tijdens het rijden of hoe goed het gaat op school of werk. Er moet toch iets meer gespreks stof komen naar mijn mening
suusiejj schreef:kind leer lezen zeg ik heb gezegd dak wel een paar pm's heb gehad heb het hele woord iedereen niet genoemt
TjelleBieb schreef:Van de week was ik nog eens opzoek naar Niels z'n hyves, en verrekt hij had er 1 gebouwt.
Ik foto's gecheckt, en ik ga jullie nu even een foto van 'm laten zien.
(Oehhhhhhhhhhhhhh)
http://85.17.151.150/169150001-16920000 ... _R0H_.jpeg
Toen had ik de dag erna een krabbeltje op z'n hyves achtergelaten of het nou zekerweten hem was, en hij reageerde, die dag daarna zat ik op school en toen ik op de PC zat kreeg ik een krabbeltje van Niels binnen.
Tijdje lopen hyven met elkaar, en daarna moest ik gaan en vroeg z'n msn.
YAAAAAA! IK HEB NIELS OP MSN!
Whoei!
En nu zeidie vandaag, dat ik eens naar 'm toe moest komen omdat hij niet wist wie ik was.
Doink, doink, doink.
lotteluvah schreef:Ik zie het al helemaal voor me he
Haaj ik ben tjelsie en heb al maanden een crush op je
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik zie het al helemaal voor me he
Haaj ik ben tjelsie en heb al maanden een crush op je
Jaaa daaag.
Ik zie 't al helemaal voor me da'k ga zwaaien en dan over me eigen broek struikel ofzo.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:
Jaaa daaag.
Ik zie 't al helemaal voor me da'k ga zwaaien en dan over me eigen broek struikel ofzo.
Ja echt he
Of je gaat dorien achterna en loopt zo tegen de deur op
TjelleBieb schreef:Ja precies, komt hij net naar binnen en loop ik net naar buiten BAM! tegen de draaideur.
_karin_ schreef:Nou ik ben weer bij, aantal touwhalsters, confessions en ponykamppartyrolfberijdpraat verder.![]()
En nu ga ik meteen eten. Mijn paps heeft chinees gehaald.![]()