dressuurzadelen ik zoek nog een (goedkoop) vzh zadel weet iemand nog wat? heb dr al een paar op het oog maar wil er zo veel mogelijk zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dressuurzadel
Kyrseltje schreef:

;
Naomi_Haffie schreef:ik gebruik bijna dagelijks m'n zadel hoofdstel, borstels , ehm wortelsen voorderest niet echt veel
_karin_ schreef:Waarom zou het eng zijn zonder bit?
kekaro schreef:die heb ik ook gehad kyr! bij mijn vorige paardje, superzadel en lekker licht !
de wintec tja wat was het ook alweer....
knabbelgirl schreef:_karin_ schreef:Waarom zou het eng zijn zonder bit?
Katie en ik die hebben een paar ongelukken gehad, goed harde ongelukken. Dus vandaar vertrouw ik haar dan niet echt

Kyrseltje schreef:Met zijn oh zo schone dekentje, en slaapkoppie
En toen werd hij wakker
En toen wilde bolliewollie vriendje ook even!
Roma_4ever schreef:op sally heb ik een merano nogwatdressuurzadel
en ik zoek nog een (goedkoop) vzh zadel weet iemand nog wat? heb dr al een paar op het oog maar wil er zo veel mogelijk zien![]()

kekaro schreef:knabbelgirl schreef:
Katie en ik die hebben een paar ongelukken gehad, goed harde ongelukken. Dus vandaar vertrouw ik haar dan niet echt
en die ongelukken gebeurden zonder bit en hadden met bit voorkomen kunnen worden ?!
je stuurt een paard het makkelijkst met zijn neus,
is een heel gevoelig ding
het bit lopen ze ook dwars doorheen als ze echt schrikken.
maar als je je er niet vertrouwd mee voelt om zonder bit te rijden,
dan moet je het ook niet doen hoor !
ze voelen dat meteen

knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:op sally heb ik een merano nogwatdressuurzadel
en ik zoek nog een (goedkoop) vzh zadel weet iemand nog wat? heb dr al een paar op het oog maar wil er zo veel mogelijk zien![]()
Ik heb er ook 1, stubben, 50 incl boom helemaal goed
doe maar via pb
; ben op divoza aan het bestelen wat ik allemaal wil hebben
zit al over de 700 eurie
Naomi_Haffie schreef:nog steedsgeen camera gepakt; ben op divoza aan het bestelen wat ik allemaal wil hebben
zit al over de 700 eurie