Osteopaat laat ik alleen komen als ik het nodig vind

Jammer dat het niet zo lekker gaat flurk

Welkom Marlissa

Lekker druk dus Marinda!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wouke schreef:Flurk helemaal herkenbaar hier in de buurt ook, dochter b groen en dan krijgt ze 166 punten daar wordt je niet vrolijk van.
En het was een oefenconcours wat niet telt, wat voor de lol is en dan deze punten. Hoeft geen zg winstpunt maar een beetje in de 170 punten is toch een beetje vriendelijker. Motivatie is gelijk weg, dit zie ik ook bij jou gebeuren.
Maar je hebt er nog een mooie tekst onder staan. Zet hem op en doe wat je leuk vindt, is dat een proefje rijden zou het niet laten, want je blijft je verbazen.
Succes.
.
proefjes zijn super logisch en simpel wat dat betreft! ik heb nooit een lezer want ga vaak alleen op concours dat gaat prima
Yvank_ schreef:Kan je niet uit je hoofd rijden? snap voorlees problemen nooit zoproefjes zijn super logisch en simpel wat dat betreft! ik heb nooit een lezer want ga vaak alleen op concours dat gaat prima
da erbij spuiten er in paar keer opvoelen. sita12 schreef:hoi hoi ,
nou gister had milan accute gaskoliekda erbij spuiten er in paar keer opvoelen.
ohhh meneer had het zoo slecht. Nu gaat het redelijk alleen poept ie zo dun als water dus hij staat nu alleen in een paddock met droog hooi tot zo en zo na het weekend. mag wel rijden maar m niet bij voeren
hij was zooo zielig
stomme koliek....
Hij had het wel vies warm met dit weer, wordt tijd om te gaan scheren! Klasien schreef:Hier weinig verandering. Na zondag nog niet weer gewandeld. Gisteren werkten mijn benen nog tegen, vandaag was Iris in rust al zodanig aan het pompen en hoesten met grote neusgaten, dat ik het haar niet aan wou doen om te gaan wandelen. Dus alleen gepoetst.
Ik stel mij er nu op in dat in niet meer met haar zal kunnen rijden en ik verwacht dat ze volgend zomer zodanig veel last zal hebben dat ik een hele moeilijke keus zal moeten maken.