Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:Hihidonna gek op komkommer. Arash is gek op koffie
ben ook echt wel beetje trots hoorlaatste keer kwam ik met gebroken sleutelbeen en zonder paard het bos uit, dus was toch echt wel een beetje een overwinning
Freya schreef:Nathalie83 schreef:Hihidonna gek op komkommer. Arash is gek op koffie
ben ook echt wel beetje trots hoorlaatste keer kwam ik met gebroken sleutelbeen en zonder paard het bos uit, dus was toch echt wel een beetje een overwinning
oei das minder.
Super dat deze ervaring super is verlopen, weer een ervaring die ze je niet meer kunnen afnemen, op naar nog meer bosritjes
Liiisaaa schreef:Volgens mij is Madeira ook precies goed qua gewicht!
Haha Nathalie ik heb voor Nib ook een touwhalster gekocht en kon het eigenlijk ook niet laten touwteugels te halen, maar ik heb me weten in te houden!Wat voor kleur had de arabier? Heb der wel een paar zien lopen in de losrijdring enzo..
Marjoow het is een Haflinger!
Vanmiddag maar niet wezen zwemmen met Nib, wou eigenlijk nog eventjes werken met hem omdat het van de week alleen maar warmer word. Nibbit was echt extreem braaf! Hij deed weer eens alles en zelfs Spaanse Pas deed hij al heel goed! Heb nog paar foto's gemaakt zou ze straks even uploaden.. Binnenkort heb ik weer show met Nibbit! Eigenaresee Nib stuurt zo de datum en evenement!
Freya schreef:geweldig.
Donna trapt zowiezo honden, vroeger kon ik me eigen hond mee nemen naar stal en ook samen naar buiten, ik er op en me hond los mee.
Tot dat Donna gebeten is in dr staartwortel door een dolle hond en sindsdien kan ze bijna geen hond meer zien of luchten, dan gaat echt de aanval er op. Of ze nu met dr voorbenen of achterbenen moet meppen, ze raakt hem.
Rij ook altijd met lange dressuurzweep buiten, niet voor me paard, maar om honden uit de buurt van me paard te houden en is ook erg handig om vervelende wielrenneres op afstand te houden, want die willen altijd door je heen rijden. En zo;n zweep kan je mooi opzij houden en dan klets dan zo lekker op die blote benen, oei wat ben ik weer gemeen,maar het werkt wel, want het gaat als een lopend vuurtje door dat wielrennerswereldje.