@ Naomi: Oooh oké Ik laat de manen van mijn haf los, of ik doe dr snel n hengstenvlecht in, ligt er meestal aan hoeveel zin ik daarin heb Maar heb gisteren zijn staart gewassen en gevlochten hoor hihi En zn sokjes geknipt en zn snorharen Over 'n half uurtje douchen, haren wassen, knot in, wedstrijdkleding aan, overbroek en overvest aan, en I'm READY Heb er zo superveel zin in !!
@Naomi, Evelien, succes met jullie wedstrijd! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan
@XBBM, welkom lieve meid wat leuk dat je hier ook bij zit Billy blijft ook echt een geweldig dier
Jaaaaaaaa Madeira is vandaag jarig hihi alweer 10 jaar oud geworden vandaag
Hoe is het hier?
Madeir ging weer goed. Mooie galop weer gemaakt links en rechtsom (linksom halve bak, maar ze ging weer NIET van de hoefslag af, dus flink beloont en we gaan steeds stukje verder de bak door). Ze reedt ook alleen in de bak, vind ze meestal wel beetje spannend, maar nu niet meer ze is echt rustig geworden (weet niet of dat goed is of niet) maar ze ziet er, volgens mensen, wel gewoon goed uit
Hallo Allemaal, Vanmorgen was het dan zover, de eerste wedstrijd met me Noorse Volbloed. Hier een mini verslag van onze wedstrijd.
Al met al heb ik niet te klagen en deed Baco super zijn best. We zijn dan wel laatste geworden, met 164 punten, maar ben toch super trots op hem. Had verwacht dat hij zou gaan racen en zou reageren op de omgeving, maar daar had totaal geen last van en racen ook niet,hij bleef netjes bij me. Alleen mijn eigen zenuwen deden de das om. Met het losrijden liep hij zeer ontspannen en zelfs in de galop netjes nageefelijk, en met de proef was ik zelf gespannen en dat heeft Baco gevoeld en op ingespeeld, logisch.
Aller eerste rijdt ik verkeerd, hahahaha we moesten de B3 rijden en de eerste volte was bij de B, en ik reed hem bij de E, stom stom stom. Ach kan gebeuren, zijn de zenuwen. Daarna de 2e keer van handveranderen en enkele passen middendraf, Baco had zo iets van hub in galop. En normaal is Baco zijn rechtergalop een kriem, maar nu vond hij het nodig om de rechtergalop te doen ipv de linkergalop. En hij kon zelfs netjes halthouden ( normaal douwt hij door ) Dus ben super trots op hem, voor een keerste keer hebben we al heel wat gewonnen en daar ben ik blij om, het was een geslaagde dag.
Ik moest het even meedelen. De gehele proef is gefilmd, deze zal ik vanavond uploaden en linkje plaatsen.
Ik ga me best doen om het filmpje up te loaden, alleen duurt dat een eeuwigheid bij youtube. Zodra hij er op staat komt uiteraard de link hier te staan. Alleen is het geen wedstrijd op een haffie maar op een Fjordje. Beide koudbloedjes ... en beide bijna zelfde kleur ( wie ziet het verschil - lol )
Mijn paardje is heel bang met het inrijden...vooral rechtsom. Ik weet dat dit een veelvoorkomend iets is bij inrijden, maar die van mij is echt een schijtluis met alles! Weet iemand hier een oplossing voor, of iets dat haar meer vertrouwen geeft?
_Laura__
Geplaatst: 08-03-09 19:01
@ Hinke, nee het is niet zijn eerste keer. Toen ik hem in zijn proeftijd had heb ik er ook al wel opgereden maar toen ik hem kocht luisterde hij op de grond nog niet zo naar mij als ik wilde. Ik heb dus alleen nog maar grondwerk met hem gedaan zodat hij beter naar mij luisterde en heb ik het zadel wat links laten liggen. Nu luisterd hij op de grond super naar mij dus ik vond het wel weer tijd het zadel weer eens te proberen in de hoop dat ik er binnenkort weer op kan. Hij reageerde trouwens super. Had wel een sprongetje verwacht maar hij deed het heel braaf en vond het maar 'gewoon' haha. Gelukkig maar
goed zo :p ik ben weer 2 winspunten nu nog 2 en we mogen L starten:P had 180 en 184 vond zelf die vna 180 beter gaan maar de jury blijk baar niet was deze keer 2x 4de geworden :p trots me liedje van bijna 24