Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
girlchat11 schreef:moet even boodschapjes doen voor mijn maman... ben zo terug
Jotee schreef:Waarom gaat m'n moeder altijd weg te shoppen ZONDER mij?! Ik heb echt nieuwe schoenen, jas en weet ik het wat nodig. Maar mij even mee vragen HO MAAR! Aaaah, daar kan ik nu echt ff niet tegen!
Jotee schreef:Waarom gaat m'n moeder altijd weg te shoppen ZONDER mij?! Ik heb echt nieuwe schoenen, jas en weet ik het wat nodig. Maar mij even mee vragen HO MAAR! Aaaah, daar kan ik nu echt ff niet tegen!
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
Jotee schreef:Ik zie het nut niet zo van touwhalsters in!
SmeeJ schreef:Jotee schreef:Ik zie het nut niet zo van touwhalsters in!
Nou, ik vind ze errug fijn om mee te rijden/wandelen.
mieske schreef:Zo lijkt het niet alsof suus "er op af" is gestuurd door anderen?
SmeeJ schreef:Jotee schreef:Ik zie het nut niet zo van touwhalsters in!
Nou, ik vind ze errug fijn om mee te rijden/wandelen.
Naomi_Haffie schreef:whéee ik mag niet me hele haar kleuren van moetie
Jotee schreef:Wandelen kan ik ook met een gewoon halster, zonder hoofdstel op Noran zie ik sowieso al niet zitten en zo super mooi vin dik ze niet! Nee, ik zie het nut er niet z van in!![]()
TjelleBieb schreef:Was ik weer!
Al klaar voor de newsflash!?
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik vind het achterbaks als mensen hier in het topic gister deden alsof alles met emma helemaal lief lekker leuk en aardig was maar dan suus ook nog pben. Dat vind ik achterbaks ja.
Tegen de een zeggen ik ben voor jou en tegen de ander zeggen ik ben voor jou. Beetje dubbel he.
Ik zei als dat gebeurd is vind ik dat heel achterbaks ja.
Ik geloof er niets van dat ze zeggen 'Suus, ik ben voor jou.'
En dat ze tegen Emma zeggen 'Em, ik ben voor jou.'
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Wandelen kan ik ook met een gewoon halster, zonder hoofdstel op Noran zie ik sowieso al niet zitten en zo super mooi vin dik ze niet! Nee, ik zie het nut er niet z van in!![]()
Hiervoor heb ik ze