_karin_ schreef:Jaa Hektor moet natuurlijk wel machtig en sterk blijven om zijn superkrachten te kunnen beoefenen.
@kekaro, vind het heel tof dat je hem eerst bitloos probeerd in te rijden. Heel fijn idee.
thanx, bitloos en boomloos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_karin_ schreef:Jaa Hektor moet natuurlijk wel machtig en sterk blijven om zijn superkrachten te kunnen beoefenen.
@kekaro, vind het heel tof dat je hem eerst bitloos probeerd in te rijden. Heel fijn idee.
lotteluvah schreef:http://img122.imageshack.us/img122/1917 ... 170td5.jpg
Het hoofdstel op een fries met een groot hoofd. Op lot lijkt ie dus nog breder.
Ze waren ff stilstaand aan het in buigen. Niet dat ze zo rijd ofzo

_karin_ schreef:Dat denk ik nou ook.
Maar goed mensen, ik ga weer eens. Het was een hele eer om een dag lang deel uit te mogen maken van de hafhuggers, mogen er nog vele dagen volgen!![]()

Naomi_Haffie schreef:kheb een lieve foto van haffie en mij met z'n kerst dingetjes, alleen die staat beneden op de comp en heb geen zin om de camera te halen

Naomi_Haffie schreef:kheb een probleempje...
ik kan nu met haffie op kamp he
maar.. ik wou eerst met laus op kamp. 12 t/m 19 juli, [ en me zusje zou ook mee gaan. ]
maar.. me zusje die krijgt pas de 18e vakntie.. en ik oet met me zusje van me moeder. maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen , [ laus kan alleen die week ]

_karin_ schreef:Ik zou wel graag op KNHS instructieweek willen (Allround Pony's ) Maar dan moet ik eerst nog Judith (eigenaresse Donja) en mijn ouders overhalen.
met een paar vriendinnen kekaro schreef:hoe oud zijn die kittens kyr ?!
leuk als ze zo klein zijn nog
xLariss schreef:_karin_ schreef:Ik zou wel graag op KNHS instructieweek willen (Allround Pony's ) Maar dan moet ik eerst nog Judith (eigenaresse Donja) en mijn ouders overhalen.
Ik ga ook naar knhs
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
heel wijd!
Valt mee hoor. De meeste normale paarden hebben die boommaat.

_karin_ schreef:Eh, JA!
Enne Laris. Ik ben leuk! En ik zoek ook nog mensen als ik zou gaan.![]()
*hinterdehint*
kekaro schreef:ja naoom ga nou toch maar es ff die foto erop zetten ! ben nieuwsgierig....
leuke foto's kyr !! hij staat er goed op
_karin_ schreef:Op Donja ligt een JC Saphir dressuurzadel en een Wintec 500 VZH.