Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

biancailona schreef:goedemorgen allemaal
heej, heb de maten van de singel, totaal van begin tot eind ongeveer 205 cm. Bovenstuk ongeveer 60 cm.
groetjes Bianca
lotteluvah schreef:Had gister btw weer les. En ze ging weer super. Ze liep echt fijn.
Wat is dat toch met dat paard
biancailona schreef:jippie, geboekt, thermae 2000 en een rugmassage voor beiden s'avonds, dus volgende week avondje ontspannen met overnachting
lekker! Hilde_q schreef:Hee meiden
Ik zal eerst even zeggen waarom ik 3 dagen niet ben geweest. Ik zit er op het moment nogal doorheen.
het komt door die stomme schoolik ben iedere dag om 4 uur uit. Ik heb in een week 10 toetsen + hw + werkstukken. Moet iedere dag om 5 uur mijn bed uit omdat ik het anders niet haal met leer en huiswerk
Dan werk ik iedere avond nog tot 11 -half 12 door en ben nu zo zwaar moe
![]()
Ik ga nu eerst even bijlezentot zo

Jasia schreef:Inderdaad jammer! Ik ben nog nooi top een paarden markt geweestWeet niet of ik ze allemaal wel zou laten staan
Lous schreef:Moon je komt altijd te laat, nu moet ik weer op bed
Lous schreef:Nou welterusten dan maar!!!

Jasia schreef:Ja of de loonse & drunense duinen?
Lijkt me héérlijk!
Maar heb geen trailer
UhmBergen op Zoom is in de buurt van Roosendaal..
(In Noord-Brabant ook dus)
Uhm over dat zadel..
Ik heb niks.. Maar uhm ik was voor een zadel aan het kijken op mp en zag een 15" zadeltje van Norton (geloof ik) en dacht gelijk en jou en Lous..
Zal even de advertentie zoeken.. Als je wilt..?
maja zooooooooooooo ver weg Babsie_Flash schreef:@Moon het lijkt mij niet echt iets voor mij die show. De show is ook m.b.v. de HBC stal.. Je raadt nooit waar ik tegenover woon... Juist! De HBC stalIk heb hier elke dag show
bacciej schreef:Oehh heb van het weekend op een haf gereden van 1.52 was echt even wennen. En lekker lopen dat dat beestje kon ze woh en springen als een gek joh. Echt de ideaale haflinger voor mijn. Zo moest er ffe uit. Als ik het over haflingers heb met mijn vriendinnen moeten ze er niks van weten want hun rassen zijn heilig en de haflinger is niks volgens hun 300x onzin maar ja hun hebben geen smaak
Lous schreef:Mijn jas is binnen!!!
lekker snel dus

I know hij wordt weer een echte teddybeer
heb gewoon staan janken! voel top van me vinger nog steeds kloppen en tintelen, ook wordt ie al paars dus wordt vast leuke kleur
maar errug pijnlijk.
Monica_86 schreef:Amber zag trouwens net mijn ringvinger aan voor koekje (het was me eigen fout hoor) dus beet ie keihard in me vinger! dat deed zo vreselijk pijn!!!!!!!!!!!heb gewoon staan janken! voel top van me vinger nog steeds kloppen en tintelen, ook wordt ie al paars dus wordt vast leuke kleur
maar errug pijnlijk.
Nu ga ik ook slapen.... trusten

, het halster staat em goed
laat jehem ook gewoon lekker teddy worden of scheer je hem later?

.