Ik sta met Anne ook op een pensionstal en bevalt erg goed!
Osteopaat is tot nu toe 1x geweest bij Anne en toen was ze heel goed, hij vond haar lekker sensibel voor een haflinger. Niks vast ofzo gelukkig. Wil hem wel 1 of 2 x per jaar laten komen voor controle en gewoon lekker losmaken.
Balen van Damella d'r hoef! Ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen.
Lyzet, zou ook nog best van je oude/nieuwe zadel kunnen komen hoor. Ik zou zo gauw niemand weten in die omgeving, misschien op bokt een advertentie plaatsen?
Flurk ik begrijpe serieus waar echt niet dat jij altijd zulke punten krijgt. Ik heb nooit een hele proef gezien maar vaak wel stukken eruit. Je paard loopt naar mijn inzien nageeflijk, voorwaarts, en volgens mij gaan je figuren ook netjes toch!?
Ik heb gister weer een fijne les gereden, we hebben een truck bedacht voor het wijken. Voor het linkerbeen wil ze zich nogal snel dubbelvouwen met wijken, ik kan haar gewoon niet recht houden dan. Dus zetten we hem in met lichte buitenstelling en dan gaat ze dus wel.

Straks misschien toch even bij hypoDrama kijken!