Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Paulien leuke foto´s trouwens, Madeira ziet er goed uit!!!
Nathalie, ik zag jou geloof ik vanmorgen lopen, en toen ging ik kijken of ik je nog een keer zag maar toen heb ik je verder niet meer gezien!
Freya schreef:Haalde vandaag de brief van het KVTH uit de bus, volgende week donderdag de eerste theorieles voor de jurycurcus voor de Haflinger. Spannend, is wel een eindje rijden, 5 kwartier vanaf mijn huis, maar heb ik wel nog iets anders om me gedachten op te zetten.
Heb 3 theorielessen en 3 praktijklessen en moet ik oktober examen doen in okotber, dus dat wordt hard blokken, oef hoop dat ik dat nog wel kan, ben al zo lang van school af.
De trailer is overigens weer netjes geworden, had een trailer in kerstsfeer, een groene kap ( alg ) en verder was hij rood, nu is hij mooi donker grijs met zilveren randen en accenten. Zal morgen foto maken.
Me meisjes hebben lekker goed een uurtje in het zonnetje gestaan, heb nu 2 stofvarkentjes op stal staan, morgen maar weer eens poetsen, hoop dat ik Wahida nog een beetje fatsoenlijk krijg voor ze naar de opfok gaat.
Dames ik spreek jullie snel weer, ik ga de woefs een slinger geven en me mandje opzoeken, ben best moe na een dagje klussen.
Liiisaaa schreef:Gisteren dus naar Equiday geweest. Maar was idd na een tijdje dat je het wel gezien had, waren ook veel minder kraampjes dan ik had gedacht. Nog wel een touwhalster voor Nibbit gehaald, dat hoort er wel bij als je daar heen gaat.De demo van vriendin ging niet zoals gepland, Shilas was heel erg bang, omdat overal om de ring mensen stonden en hij nergens even iets van een afstandje kon bekijken. Maar toch deed hij wel een paar dingen en hij probeerde zelfs het compliment maar hij was echt bang en kletsnat. Gelukkig deed Flip de Shet het gewoon super! Hij maakt zich nergens druk om en hij deed alle truucjes! Natijd heeft ze nog even met Shilas in de losrijdring gewerkt en daar deed hij álles.
Vond zelf de demonstratie van die Hengst met neckrope wel heel knap! Ook een enorm mooi paard! Parelli vond ik ook erg knap, maar na 1 paard had je het wel gezien had ik. Verder vond ik het wel goed georganiseerd voor zo'n 1ste keer!
Hinke schreef:@marjoow: ja hoor staat leuk. Maar hou meer van wat meer donker blauw! Zoals ankies shabrakje hier:
[im g]http://www.mijnalbum.nl/Foto-G38J8HJK-D.jpg[/img]
Hinke schreef:@jolanda: heb dit topic niet zo goed bijgehouden de laatste tijd, lees nu pas wat er gebeurd is..Weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen! Sterkte. (maar dat heb je al eerder gehoord..)
Staat wahida trouwens nu al in de opfok?
Dank je.
Wahida gaat aanstaande woensdag naar de opfok.Hinke schreef:@freya: jurycursus, leuk!!! Ooit wil ik dat ook doen. Ben benieuwd hoe het is, en of je er echt wat van leert. Kan je daarna zelf jureren? Of moet je dan ook eerst met iemand mee lopen?