ik hoop zoo dat ik punten rijd
zou leuk zijn! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou leuk zijn!
Je rijdt nu l2? Hoeveel heb je nog nodig voordat je M mag starten?
zodat ik zelf de hele avond door kan werken
Ik heb deze week nog maar 1 keer gelongeerd. Ik moet echt meer met haar gaan doen nu! Op haar nieuwe stal wordt ze goed verzorgd, maar ze krijgt nu wel een halve kilo haver en een halve kilo biks per dag, dacht ik. Dat is naast haar hooi, en gras. Als ik dan weinig met haar doe groeit ze helemaal dicht
maar eerst nog maar hoop leren voordat we misschien ooit een echte wedstrijd doen. 

ze heet Bellissima (Bella) en is ongeveer 1.53 hoog en gebouwd als een ouderwets type haflinger. Lekker breed dus
Een kennis van me werkt op de stal waar Bel in training staat en houdt me dus volledig op de hoogte van haar vorderingen. De eerste dag zou ze erop, maar voor ze met haar voet de beugel raakte, lag ze er alweer naast! Bel kan dus ook rodeo-en. Maar daarna meteen weer geprobeerd en ging perfect! Ze heeft ook al gedraaft en het op- en afstijgen gaat ook al helemaal goed.
!!!
Ik
heb
morgen
ook
wedstrijd!!

Heb je al een topic geopend voor dat probleem dat je pony je aanvalt in de wei?

lol
Ik ga den ik maar een ahlf uurtje doen want ik weet niet tot hoever ze het nog uit houd om een uur lang te trainen... Het moet wel leuk blijven voor der.
ik helemaal blij... die heb ik al 3 maanden niet gezien
Dus ik ben helemaal happy nu...

vanmorgen zelf gereden, daarna Jelmer shetter gepoetst, toen nog ff met vriendin en haar paard gewandeld, gevolgd door een heerlijk kopje koffie aan de bakrand in het zonnetje, en tot slot nog ff het bos in met die zelfde vriendin en haar hond.
Hinke schreef:Spannend hoorJe rijdt nu l2? Hoeveel heb je nog nodig voordat je M mag starten?
Ik heb mijn vriend naar Ankie gestuurdzodat ik zelf de hele avond door kan werken
Ik heb deze week nog maar 1 keer gelongeerd. Ik moet echt meer met haar gaan doen nu! Op haar nieuwe stal wordt ze goed verzorgd, maar ze krijgt nu wel een halve kilo haver en een halve kilo biks per dag, dacht ik. Dat is naast haar hooi, en gras. Als ik dan weinig met haar doe groeit ze helemaal dicht
![]()
Ik moet nu echt gaan werken... Weet iemand hoe je jezelf een bokt ban geeft?
dit was de 3e in t L2.. t ging eigenlijk best bagger 
Die racefoto (L)
naar the curious case of Benjamin Button
Ik is benieuwd
VivaLaVida schreef:Hinke schreef:Spannend hoorJe rijdt nu l2? Hoeveel heb je nog nodig voordat je M mag starten?
Ik heb mijn vriend naar Ankie gestuurdzodat ik zelf de hele avond door kan werken
![]()
Ik moet nu echt gaan werken... Weet iemand hoe je jezelf een bokt ban geeft?
nu nog 7dit was de 3e in t L2.. t ging eigenlijk best bagger
met losrijden wel heeel fijn maar binnen ging t niet zo lekker. Heb er wss wel mooie fotos aan over gehouden haha die krijg ik nog
Ze zal hier op haar nieuwe plek nl wel weer wat gaan groeien
Heb de staleigenaar weten te overtuigen dat 1 kilo krachtvoer per dag genoeg is (hij gaf eerst meer
). Ik vind het eigenlijk wel een goed teken dat ik hem moet overhalen minder eten te geven, dan andersom. Hij bezuinigt iig niet op het voer. Ze kan al goed opschieten met die andere pony, en s'avonds is er nooit iemand in de bak of in de longeercirkel dus ik kan doen wat ik wil. Ben blij met mn nieuwe stal