Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Ik ga nu echt! Toedeloe!
Sanchowtju schreef:Heeeeyvanochtend me rijbewijs opgehaald
nu mag ik officieel autorijden, jeej
jullie zijn allemaal gewaarschuwd
mieske schreef:Sanchowtju schreef:Heeeeyvanochtend me rijbewijs opgehaald
Als je in limburg rond rijd, geef dan ff een gil..
Dan zorg ik dat ik binnen blijf
Sanchowtju schreef:ben ik nou helemaal eenzaam en alleen hier?
lotteluvah schreef:Goedemorgen
_karin_ schreef:Dit zijn dus foto's van mijn eerste keer bitloos op Donja. Uiteindelijk liep ze een stuk beter onstpannen dan hier, maar judith haar zoontje vond het nodig om heel hard te gaan krijsen en als je dan nog met 4 anderen in de bak zit is dat niet zo heel pensionstalvriendlijk meer.Dus toen is judith maar weggegaan (waarna ze hem natuurlijk wel onder het beghang kon plakken
) , volgende keer beter!
Commentaar mag, maar Judith kan me goed helpen hiermee dus ikheb het niet ''nodig''.
Wentos schreef:Ik ga niet meer naar school..maar ik heb de opleiding paraveterinair/dierenartsassistente gedaan..
Wentos schreef:Dorien: nee, m'n ouders hebben gewoon "huishoudschool" en agrarische school gedaan.. m'n vader heeft de boerderij van z'n ouders over genomen. En m'n moeder is bij hem ingetrouwd..
dlientjuh schreef:ben ook druk op zoek naar stalling..
lotteluvah schreef:
Vinden jullie me ook zo knap?
omg
SmeeJ schreef:Ik ben ook errug gek op jullie allemaal.
Ook vooral met de meeting was het errug gezellig, En we moeten gauw eene keer allemaal meeten
Wentos schreef:Leuk! heeft ze al eens eerder een veulen gehad? en hoe oud is ze eigenlijk?
_karin_ schreef:
Commentaar mag, maar Judith kan me goed helpen hiermee dus ik heb het niet ''nodig''.
_karin_ schreef:Nou nog eentje in een ander ''favoriet standje'' van hem. Tv-kijkende & gitaar spelen tegelijk. En wie zei dat alleen vrouwen twee dignen tegelijk konden?
knabbelgirl schreef:
Truitje
broek
geheel(buik)
nog een x truitje
jas
jas
heb nog een truitje maar had geen zin om die ook nog eens aan te trekken
mieske schreef:lotteluvah schreef:Goedemorgen