Ik weet nog wel toen ik met mijn vorige rijpony op vakantie ging. Toen had ik me toch een boel spullen!
Gewoon wat gebruik jij dagelijks?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik weet nog wel toen ik met mijn vorige rijpony op vakantie ging. Toen had ik me toch een boel spullen!
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Omg die mandarijn
Jaa de wereld redden Tjel!
Waarom denk je dat je nog leeft, dat kom allemaal door Super Hektor en Super Kyr!
Dan zijn jullie wel vliegensvlug joh.
Een straaltje licht dat voorbij komt als ik net met me brommer op me bek ga zeker?(FLITS)
.lotteluvah schreef:biancailona schreef:
dat klopt en niet ieder paard is voor bitloos geschikt, dat ben ik ook van mening
Ik ben van mening dat elk paard bitloos kan.
Maar er zijn paarden die zijn van binnen al zo veranderd door de mens dat dit heel moeilijk gaat worden. Van nature kan elk paard bitloos.
en voorderest niet echt veel TjelleBieb schreef:Eigelijk had je nog Trektor erbij moeten zeggen, dan had ik helemaal in me panty gepiest van het lachen.
Naomi_Haffie schreef:HIer ben ik !
haffie was een kerstpoown geworden
en ik heb t gevraagt..
(En voer? En een extra halster, halstertouw, peesbeschermers, eh..) biancailona schreef:het verhaal hoe ik bitloos ging rijden
Ik had ilona al bijna een jaar, kon een emiel vroest (cross link) kopen tweedehands, gedaan om uit te proberen. Ik had het gevoel, van waarom niet bitloos, ze is braaf en schrikken doet ze ook niet echt. Dan zet ze een stapje op zij als ze schrikt.
Eerste rit, een halsterhoofdstel aan met bit in en emiel vroest erover heen. Ik reed met de bitloze.
Tweede rit, bit uit het halsterhoofdstel geklikt en emiel vroest erover heen. Ik heb het bit niet nodig gehad.
Sindsdien bitloos.
Daarna kon ik een bosal kopen, vanaf toen reed ik met een bosal rond

maar ik scheit hem bij het idee al
Naomi_Haffie schreef:voordrest leuke foto's viet!
hij zij dat het kanals ik d'r goed kon houden en zo
en dat kan ik
en hij vroeg waar t was enzo
!!!!!

en inderdaad voerr, :p
WE WANT MORE! 

)
_karin_ schreef:Dag Tjell!![]()
Ik wil superhector!WE WANT MORE!
suusiejj schreef:xLariss schreef:Is 4 zo oud dan voor een hond?
Mag ik vragen waardoor nouschka is overleden?
Husky's worden meestal maar 7 jaar is me verteld bij het ophalen van Djaga (kennel from the tough of speed ff googelen)
Nouschka had kanker, we vonden een knobbeltje toen en die is weggehaald niks aan de hand verder
Tot ze ineens niet meer poepte. zijn we naar de dierenarts gegaan, ze kreeg zo'n laxerernd middel nou en het moest beter worden, maar ineens een paar dagen later was ze van de 1 op de andere dag kei dik geworden, dr buik was net een basketbal zo hard
Wij weer terug , bleek het 1 grote tumor te zijn, die haar darmen ook verstopte bla bla
ik moest een 1 of ander vest aan en haar vast houden tijdens de röntgenfoto;s
Ze kreeg ik weet niet hoeveel andere middelen en het hielp wel een beetje, diaree achtig kwam het er wel uit maar nog niet voldoende vond ik
tijd later zou ze geopeerd worden op de eerste dinsdag in het nieuwe jaar, maar helaas is ze met oud en nieuw om 23uur ingeslapen
Ze kon niet meer, ze bleef spuggen en dan dronk of at ze wat en nog geen 2minuten later(ik overdrijf niet) kwam het met janken en veel pijn er weer uit
De dierenarts is toen gebeld , mijn vader was er ook ziek van die kwam buiten en begon ook over te geven gewoon puur omdat ie het zooo erg vond
De dierenarts deed heeel moeilijk, hij moest dan wel HELEMAAL () naar de dierenartsenpratijk komen bla bla, hij wilde niet eens de moeite nemen om aan huis te komen
En toen me pa (natuurlijk) geen gepast geld bij zich had werd meneer ook nog geirriteerd omdat ie dan "zoveel" moeite moest doen om de pin automaat aan te sluiten bla bla
Nouschka heeft wat langer dan een jaar hier geleeft, toen zij 8jaar was hebben we dr gratis mogen ophalen bij mensen, die dr zomaar weg deden inclussief al haar spulletjes zoals dr mand enzo die we hier nog hebben staan..
Ik denk dat nouschka daar nooit speeltjes heeft gehad want spelen deed ze nooit alleen met
Amy en Djaga en met mij natuurlijk maar niet met een balletje of een touw
Nouschka was heel trouw en dikke vrienden met Amy en Djaga die overgens net als ik helemaal overstuur waren,
kekaro schreef:kyrsel je filmpjes zijn geweldig![]()
en wat ziet hekkie dr goed uit