[HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: [HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:43

Nog véél meer. Tong uitsteken Ik weet nog wel toen ik met mijn vorige rijpony op vakantie ging. Toen had ik me toch een boel spullen! Huilen van het lachen

Gewoon wat gebruik jij dagelijks?

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:44

TjelleBieb schreef:
Kyrseltje schreef:
Omg die mandarijn Huilen van het lachen
Jaa de wereld redden Tjel!
Waarom denk je dat je nog leeft, dat kom allemaal door Super Hektor en Super Kyr!

Dan zijn jullie wel vliegensvlug joh. Huilen van het lachen

Een straaltje licht dat voorbij komt als ik net met me brommer op me bek ga zeker? ROFL (FLITS)

Jaaa dat wist je niet he dat Hektor zoooooo snel was!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:44

toen ik met lot op vakantie ging had ik een 2 paards trailer mee. Aan de ene kant stond lot. Aan de andere kant allemaal spullen Huilen van het lachen.

Echt alleen voor lot he.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:45

lotteluvah schreef:
biancailona schreef:

dat klopt en niet ieder paard is voor bitloos geschikt, dat ben ik ook van mening

Ik ben van mening dat elk paard bitloos kan.

Maar er zijn paarden die zijn van binnen al zo veranderd door de mens dat dit heel moeilijk gaat worden. Van nature kan elk paard bitloos.

katie zal het vast kunnen, maar ik durf niet

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:46

ik gebruik bijna dagelijks m'n zadel hoofdstel, borstels , ehm wortels *LOL* en voorderest niet echt veel

Kyrseltje

TjelleBieb schreef:
Eigelijk had je nog Trektor erbij moeten zeggen, dan had ik helemaal in me panty gepiest van het lachen. ROFL

Haha, maar dat klopte niet met de H Vork

Bellex

Naomi_Haffie schreef:
HIer ben ik !
haffie was een kerstpoown geworden Haha!
en ik heb t gevraagt.. Scheve mond

en!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:47

Whahaha Yvet, ja onze auto zat dan helemaal bomvol spullen.

Nouja vergeet in ieder geval je vliegenspray niet. Vork (En voer? En een extra halster, halstertouw, peesbeschermers, eh..)
Laatst bijgewerkt door _karin_ op 15-12-07 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:48

biancailona schreef:
het verhaal hoe ik bitloos ging rijden
Ik had ilona al bijna een jaar, kon een emiel vroest (cross link) kopen tweedehands, gedaan om uit te proberen. Ik had het gevoel, van waarom niet bitloos, ze is braaf en schrikken doet ze ook niet echt. Dan zet ze een stapje op zij als ze schrikt.
Eerste rit, een halsterhoofdstel aan met bit in en emiel vroest erover heen. Ik reed met de bitloze.
Tweede rit, bit uit het halsterhoofdstel geklikt en emiel vroest erover heen. Ik heb het bit niet nodig gehad.
Sindsdien bitloos.
Daarna kon ik een bosal kopen, vanaf toen reed ik met een bosal rond

cool Haha!
Ik zou het wel eens in de bak willen proberen Ja maar ik scheit hem bij het idee al Tong uitsteken

_karin_

Waarom zou het eng zijn zonder bit?

Bellex

Naomi_Haffie schreef:
voordrest leuke foto's viet Lachen !

hij zij dat het kan Haha! als ik d'r goed kon houden en zo Lachen en dat kan ik *LOL* en hij vroeg waar t was enzo Haha! !!!!!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

TjelleBieb

Tjellebel gaat naar bed, mayb kom ik vanavond of vannacht nog wel langs gevlogen ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Kusje

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:49

verdomt, dat stomme filmpje doet het nog steeds niet. En het andere filmpje wel..
Nou julie moeten even wachten nog,anders klopt de volg orde niet meer..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:49

oja peesjes, we hebben maar 2 halsters Huilen van het lachen en inderdaad voerr, :p

doeeg tjell Doei!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:51

Dag Tjell! Kusje

Ik wil superhector! Haha! WE WANT MORE!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:51

Over het bitloos, als ik bitloos rij, rij ik meestal voor m'n lol in de bak, of cross ik door de wei. Hektor vind dressuur opzich al heel erg moeilijk, laat staan met bit..

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:52

hooi ben ik weer,
weer bijgelezen ook Lachen

dorieeeeennnnnnnn wat goed dat je er weer ff was Haha!
komt goed ! het is achter de rug Ja

suus wat poedersuiker, ik zou gewoon bellen.....idd die jackrussels slepen de mensen overal mee naar binnen (ja ik ook Clown )

bitloos rijden is zo gaaf ! bit heeft amigo nog nooit in gehad, met een touwhalstertje krijg je hem alle kanten op Ja
maar is misschien een voordeel dat hij zo beleerd word!

inrijden straks gaan we denk ik wel met bit doen, maar weet ik eigenlijk nog niet zeker, zo lang mogelijk gewoon touwhalstertje en ik heb een bitloos hoofdstel voor hem
en ook een gewoon hoofdstel met bit, dus mocht het tijd worden voor een bit dan hangen we die erin.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:52

kyrsel je filmpjes zijn geweldig Haha!
en wat ziet hekkie dr goed uit Ja

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:53

vietje lot is mooi !!
mooie foto, die hoofdfoto Lachen

Kyrseltje

_karin_ schreef:
Dag Tjell! Kusje

Ik wil superhector! Haha! WE WANT MORE!

Hahah, ik ga eerst eens even super Hektor super krachtvoer geven, anders kunnen we morgen onze taak niet volbrengen!

Zo teruuuuug

Daag tjellie Kusje

Bellex

suusiejj schreef:
xLariss schreef:
Is 4 zo oud dan voor een hond?

Mag ik vragen waardoor nouschka is overleden? Bloos!

Husky's worden meestal maar 7 jaar is me verteld bij het ophalen van Djaga (kennel from the tough of speed ff googelen)
Nouschka had kanker, we vonden een knobbeltje toen en die is weggehaald niks aan de hand verder
Tot ze ineens niet meer poepte. zijn we naar de dierenarts gegaan, ze kreeg zo'n laxerernd middel nou en het moest beter worden, maar ineens een paar dagen later was ze van de 1 op de andere dag kei dik geworden, dr buik was net een basketbal zo hard

Wij weer terug , bleek het 1 grote tumor te zijn, die haar darmen ook verstopte bla bla

ik moest een 1 of ander vest aan en haar vast houden tijdens de röntgenfoto;s

Ze kreeg ik weet niet hoeveel andere middelen en het hielp wel een beetje, diaree achtig kwam het er wel uit maar nog niet voldoende vond ik

tijd later zou ze geopeerd worden op de eerste dinsdag in het nieuwe jaar, maar helaas is ze met oud en nieuw om 23uur ingeslapen

Ze kon niet meer, ze bleef spuggen en dan dronk of at ze wat en nog geen 2minuten later(ik overdrijf niet) kwam het met janken en veel pijn er weer uit

De dierenarts is toen gebeld , mijn vader was er ook ziek van die kwam buiten en begon ook over te geven gewoon puur omdat ie het zooo erg vond

De dierenarts deed heeel moeilijk, hij moest dan wel HELEMAAL ( Rolleyes ) naar de dierenartsenpratijk komen bla bla, hij wilde niet eens de moeite nemen om aan huis te komen

En toen me pa (natuurlijk) geen gepast geld bij zich had werd meneer ook nog geirriteerd omdat ie dan "zoveel" moeite moest doen om de pin automaat aan te sluiten bla bla

Nouschka heeft wat langer dan een jaar hier geleeft, toen zij 8jaar was hebben we dr gratis mogen ophalen bij mensen, die dr zomaar weg deden inclussief al haar spulletjes zoals dr mand enzo die we hier nog hebben staan..

Ik denk dat nouschka daar nooit speeltjes heeft gehad want spelen deed ze nooit alleen met
Amy en Djaga en met mij natuurlijk maar niet met een balletje of een touw

Nouschka was heel trouw en dikke vrienden met Amy en Djaga die overgens net als ik helemaal overstuur waren,

he bah wat een naar verhaal Suuz! Bah! Wat een rotmanier om het nieuwe jaar in te gaan zeg!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:54

kekaro schreef:
kyrsel je filmpjes zijn geweldig Haha!
en wat ziet hekkie dr goed uit Ja

Het viel me eigelijk ookal op, dat hij er zo goed uit ziet de laatste tijd Nagelbijten / Gniffelen
Ben op't moment best wel erg trots op 'm Lovers

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:55

Jaa Hektor moet natuurlijk wel machtig en sterk blijven om zijn superkrachten te kunnen beoefenen. Haha!

@kekaro, vind het heel tof dat je hem eerst bitloos probeerd in te rijden. Heel fijn idee. Lachen

kekaro

goed zo Haha!

kekaro

slaapze tjels ! uurtje....dan kom je dr maar weer uit! tis zaterdagavond ja! Clown