Wat moet je verfen dan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Haha
Wat moet je verfen dan?
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Haha
Wat moet je verfen dan?
De stallen. En vanalles ophangen enzo.. Wordt stal beetje netjes.. Ik wil het schoon, mooi, en netjes houden+maken! Bij Anne opstal kan het ook, dus hier ook
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
De stallen. En vanalles ophangen enzo.. Wordt stal beetje netjes.. Ik wil het schoon, mooi, en netjes houden+maken! Bij Anne opstal kan het ook, dus hier ook
hahaha dan leert het bezoek aan anne je ook nog watnee geintje joh
ik ga me van de week 1 dag ziekmelden denk ik, anders trek ik het echt niet, en dan wil ik as zn stal stofvrij maken en misschien alles eruit halen.
en nieuw erin..
Een bak slobber dr bie..
en ik wil overleggen voor 1 dag minder werken
Kyrseltje schreef:Hahah naaja zeg
Ik kan alles nu wel gaan ontstoffen+ontspinnen, maar denk dat ik het beter gelijk kan doen als ik ga verven..
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Hahah naaja zeg
Ik kan alles nu wel gaan ontstoffen+ontspinnen, maar denk dat ik het beter gelijk kan doen als ik ga verven..
haha jah indd
suusiejj schreef:jaa wil wel, maar wel doen met lekker weer he![]()
wil ik best doenlijkt me gezelliej
suusiejj schreef:hahaha we zijn al met 3en de peerde gelijk mee
lotteluvah schreef:Ik ook ik ook![]()
lotteluvah schreef:Lot is gereserveerd![]()
(nouja die stal dan)
lotteluvah schreef:Dat kunnen we best wel een keer doen!
lotteluvah schreef:Ik pleur lot gewoon in de wei
Kyrseltje schreef:lotteluvah schreef:Ik ook ik ook![]()
Jeejj! Nou nog met mijn moeder overleggen
Stal mag ik zowiezo verven. Maar wat ik verder nog wil doen is de vraag of het mag
Wat gaat kyr doen met de stallen:
de hele stal ontspinnen+verven+zadelhouders&hoofdstelhouders ophangen+ Voorbakken kopen+waterslangdinges kopen+naambordjes kopen en ophangen+ lampen vervangen die kappot zijn+ weiland kopen, zodat er 2 pension paarden kunnen komen te staan..
WEEEEEEEEEEETJEEE!! We gaan misschien van het voorste deel van ons weiland, een paddock maken, zodat het daar aardig droog blijft in de winter
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
Jeejj! Nou nog met mijn moeder overleggen
Stal mag ik zowiezo verven. Maar wat ik verder nog wil doen is de vraag of het mag
Wat gaat kyr doen met de stallen:
de hele stal ontspinnen+verven+zadelhouders&hoofdstelhouders ophangen+ Voorbakken kopen+waterslangdinges kopen+naambordjes kopen en ophangen+ lampen vervangen die kappot zijn+ weiland kopen, zodat er 2 pension paarden kunnen komen te staan..
WEEEEEEEEEEETJEEE!! We gaan misschien van het voorste deel van ons weiland, een paddock maken, zodat het daar aardig droog blijft in de winter
fijn zo![]()
suusiejj schreef:as zn stal ook gereserveert