Vanmiddag weer heerlijk gereden ondanks de warme en benauwdheid. Eigenaar was gisteravond naar het strand geweest dus was ze vanmiddag best mak tijdens het rijden haha. Heb alleen gestapt en gedraafd, vond het veel te warm .
Hahaha nog even geduld Zal het jullie straks vertellen!
En idd prachtige manen! Die van [***] worden ook niet langer ben ik bang maar ik vind hem mooi zo als die is. Ook al waren iets langere manen erg leuk geweest haha.
Renkse wie is de vader van je veulen dan? Ik bedoel dat moeten die mensen toch ook wel weten?
Ik ben opzoek naar een maatje voor bij het veulen, wat een ramp is dat.
Ik de dacht zoek een leuk shetje erbij, maar er wordt serieus meer dan 250/300 euro voor gevraagd. Zijn de prijzen van de shetlanders serieus zo gestegen? Ik wou er toch echt niet meer dan 100 euro voor uitgeven.
Renske, 1 oproepje plaatsen en je word kapot gegooid met gratis shetlanders helemaal als je nog even wacht... Hengstjes worden namelijk zeer slecht verkocht!
Hengstjes kan ik helaas niks mee. Heb zelf een merrie, en het castreren kost ook een flinke duit. Dus liever een ruin of merrie. Maar we zullen eens gaan zien. Eind van de maand maar eens naar de paardenmarkt in Wanroij, wellicht hebben ze daar wat staan.
Ik ben echt jaloers op die lange manen! Die van Jim zijn het eigenlijk net niet Te lang om een leuke sportcoupe te knippen (zonde!), maar net te kort om echt mooi lang te zijn