Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mando schreef:In principe moeten ze alles kunnen alleen de ruiter moet het ook kunnen zeg ik altijd.
Ik hoor soms... ja nee... ik stop met wedstrijden iod want mijn paard kan het niet.
Neeee... de ruiter kan het niet en wordt in het rijden op zijn tekortkomingen gewezen door
zijn eigen paard.
Als je maar de moeite neemt om te trainen en te lessen dan kan je best ver komen.
)
anders vind ik het niet eerlijk.
Ze is lang en ook overbouwt en tja ik noem haar Titanic ipv Tyara haha maja we zullen zien waar het schip strand
Ik hoop dat ik nu eindelijk wel de kans krijg om verder te komen. Dat er niet weer iets gebeurd of wat dan ook tussen komt.
ja het kon maar dan alleen heel hard en plat door de bocht, nu rijden we M1 met elke keer in de 190 punten dat had ik niet verwacht hoor in zo'n korte tijd wouke schreef:Lessen bevallen wel maar ze hebben en blijven met een roze kwpn bril kijken.
Al kom ik met een ezel, kom er voor de lessen en niet om te beoordeeld worden of ik een mooi groot paard heb.
Wie in een afgedwongen houding loopt.
Maarja wie ben ik.
hahaha.
.. maarja kom op... weet je hoe hard we er voor trainen ondanks al mijn beperkingen.
is helemaal kapot aan alle kanten afgebroken kan ijzer niet langer dan 5 dagen onder houden en dan breekt er een nieuw stuk af. Vrijdag om half 9 moeten we in de kliniek zijn waar de veearts en orthopedisch smid gaan proberen dr wat aan te doen