Wat een heeerlijk weer! Kom net van Nico af en met die ondergaande zon op zijn vacht was hij al zo mooi glimmend met een beetje goudglans
Anna_Joy
Geplaatst: 22-04-10 21:27
Netjes B-debuut Amanda ondanks dat je zegt dat het beter kan.. wel nette punten en op naar de volgende wedstrijden!
Hihi Atlas kijkt nog best lief met zijn natte lijf blijkbaar vond ie het wel lekker! En leuke rijfoto je lacht helemaal
Nou weer lekker aan rijden of niet Gail.. je kon vast niet wachten.!
Jody , sjaak al bijna weer naar buiten? Is ie een beetje opgeknapt?
Wat een mooie outfit van Tosca! Mooie combinatie met bontje en dat donkerbruin.
Nathalie, iets te laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Candace mooi halster staat mooi dat zwarte/donkere op een haf!
Wat leuk die Nib veulens Lisa, leuk dat je zo een beetje in de gaten kan houden en zien hoe ze worden! En dat schooljaar gaat inderdaad snel maar jij hebt hier na nog een opleiding, ik ben volgend jaar zomer gewoon helemaal klaar !
Wat voor dag activiteiten zijn dat precies Paulien dan? Bij ons in de buurt heb je volgens mij ook zoiets als Bartiméus. Telefoon al weer levend?
Jeeh Tessa wat een jurk! Vooral die onderkant waar het zwart overloopt in het wit is super!
Zoals jullie weten heeft Monique afgelopen dinsdag foto's gemaakt van mijn mooie meiden.
Hier een paar die ik het mooist vind. Wil jullie die niet onthouden.
Monique, nog super bedankt voor de mooie foto's, ondanks dat de dames niet stil willen staan, wat Wahida dus niet van een vreemde heeft, zijn ze super gelukt. Had je al een mailtje terug gestuurd.
fijn jo dat je er blij mee ben nee stil staan konden ze echt niet en als donna al stil stond sliep ze he
heb je mailtje gehad als ik vanmiddag thuis kom ga ik ze je even sture;) moet om kwart voor 9 weg even ergens helpen en daarna om 1 uur in haasdrecht zijn
Ja Gail dat lijkt me een goed idee een fotospam! Ik moet nog foto's op me hyves zetten van mn weekend in Aalsmeer, ga ik ook even doen als ik denk tijd te hebben. Moet nog zoveel op me werk regelen!
Jolanda mooie foto's zijn het hoor van je knappe meiden, had ze net al even op je hyves bekeken!
Paulien; Balen van je telefoon, doet hij het niet meer als je hem laat drogen? Tessa; Gave jurk zeg!!
Sjaak mag wel weer heel even in de tuin, hij eet nu gekookte kip en dan eet hij gewoon goed. Verder moeten we het wel goed in de gaten houden, omdat hij nog verzwakt is en daardoor niet gaat vechten buiten. Ik ben echt suuper moe pfff.. nog 3 dagen en dan is het vakantie maar dan zit ik alweer in de piepzak want dan beginnen de examens zowat.. Gedoe he.. Mijn hoofd loopt echt een beetje over geloof ik.
heb geen tijd om bij te lezen, pc nog steeds stuk en nu op school maar wou effe updaten dat peep gisteren naar de hengst is gegaan. Ze is alleen jammer genoeg nog niet hengstig. Ik ga vanavond met me zus even bij der kijken.
Als het goed is heb ik maandag weer internet etc.
Candace
Geplaatst: 23-04-10 18:15
Even spammen, op wedstrijd met bokker Annae. Ikke links.
Sjonge jonge wat een heeeerlijk weer was het zeg Had onverwacht vrij gekregen, nou dat vond ik niet erg
Jeetje Jolanda! Wat ik Wahida al groot!! Al echt een paardje!! Mooie foto's!! (had ze ook op je hyves gezien )
Rustig aan Jody! Loop jezelf niet voorbij.. Komt vast allemaal op z'n pootjes terecht
Ben ook wel benieuwd hoe Nash er nu uitziet idd
Leuke foto Candace!
Ik ben vanmiddag heerlijk bij Pien geweest. Van het weer genoten met de paardjes! Daarna nog ff doorgereden naar Twister, haar nog ff gereden. Ze liep echt lekker Stukken beter dan gister Heb wat foto's van d'r gemaakt. zal zo eens kijken of ze beetje gelukt zijn
Yep, kleintjes worden groot, denk nog 10 cm en dan heeft de hoogte die mama heeft al bereikt. Van de week maar eens meten, dan weten we echt hoe hoog ze meet. Laatste keer gemeten met 7 maanden en toen was ze al 1,18.
Zo ik ga me trailer schoonmaken en schuren en straks verfen.
Die van ons zijn ook voor het eerst naar buiten gegaan daarnet. Helemaal blij 2 sprintjes getrokken en daarna eten eten eten. ik vond equiday wel leuk maar had het op een gegeven moment wel gezien. Ik heb teugels gekocht voor aan mn touwhalster en een barebackpad. Dus ik kan lekker rond hobbelen strakjes. Hij moet de grasjes even gaan verbranden anders wordt hij zo bol..
joopiexx
Geplaatst: 24-04-10 16:08
Paulien leuke foto´s trouwens, Madeira ziet er goed uit!!!
Nathalie, ik zag jou geloof ik vanmorgen lopen, en toen ging ik kijken of ik je nog een keer zag maar toen heb ik je verder niet meer gezien!