Ik heb net met Wenner gespeeld staart in de lucht en blazen enzo joh.. Knurft

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
melody93 schreef:Jongens, ik ben toch zooooooooooo apetrots!![]()
Had gisteravond springles, en was zelf nog erg bang doordat ik laatst een ongelukje gehad heb met springen...
Maar het ging súpergoed!Ik ben super geholpen en heb zelfs een parcours van 90 gesprongen (waarvan 1 hindernis boven de meter was, een soort muur)!
![]()
M'n vertrouwen is ook weer terug, dus ik ben weer helemaal blij
Volgende week vrijdag heb ik een springwedstrijd, dus ben benieuwd hoe dat gaat![]()
Nou dat was het eventjes snel, ga zo weer naar Mel toe (moet eerst lesgeven)
joopiexx schreef:Freya; balen dat je nog steeds last blijft houden van je hoofd en nek, maar toch fijn dat je alweer wat kunt gaan doen.
Ik heb net met Wenner gespeeld staart in de lucht en blazen enzo joh.. KnurftHij is gewend om tikkertje enzo te spelen met kinderen.
Peelie schreef:http://www.icreo.com/Nederl/therap.htm
Sommigen komen door heel NL en andere zijn proficie gebonden. Maar die mensen weten echt waar ze het over hebben.
Nathalie83 schreef:Zo hallo allemaalik ben er ook weer. Had uitje met de wandelvereniging. ben ieder jaar vrijwilliger bij de wandel4daagse en gaan dus ieder jaar wat leuks doen met z'n allen. Was echt super leuk! Werden door een huifkar opgehaald, heel stuk gereden, toen in het bos gedropt om te gaan klootschieten, en weer terug met de huifkar
en ik, tja ik had natuurlijk de mooiste plek
mocht op de terug weg helpen met optuigen (heet dat zo??) en inspannen
die man vond dat ik volgende keer als ik vakantie heb maar moest komen helpen op zijn camping/stoeterij
Meet Oranje en Toska![]()
Zie de koetsierechte paarden man
Toska was echt een scheet! Super lief dier met veeeel behangheb niks met fjorden maar zij was echt leuk!!
ga nog ff topic van muppet kijken..
Nathalie83 schreef:Ik lees idd ook wel eens selectief bij.. idd posts van bepaalde bokkers
Peelie, er schijnt een site te zijn waar je een test kunt doen om te kijken of je idd mexicaanse griep hebt.. Maar is eigenlijk gewone griep hoor.. maar als je het hebt moet je weekje thuis uitzieken...
ThornForest schreef:Heeft iemand van jullie verstand van exceem?
Akino heeft de laatste paar weken last van plekken. Ik zelf dacht dat het bijtplekken zijn omdat hij flink werd toegetakeld in het weiland. Ik heb de DA erbij gehad en die zegt dat het exceem is. De plekken zijn nu weer verdwenen op 1 grote na. Als het exceem is had hij het toch al veel eerder moeten hebben (hij heeft het sinds een paar weken) en dan kunnen de plekken toch niet zo snel weer weg zijn? Hij schuurt wel aan zijn staart en ik denk dat daar luis ofzo in zit. Ben het al aan het inspuiten met een soort gif dat ik van de DA heb gekregen tegen luis.
Ik maak straks wel even een foto maar wat denken jullie? Kan exceem zo laat komen en na een paar weken weer weg zijn nee toch?
Flurk schreef:Nathalie83 schreef:Ik lees idd ook wel eens selectief bij.. idd posts van bepaalde bokkers
Peelie, er schijnt een site te zijn waar je een test kunt doen om te kijken of je idd mexicaanse griep hebt.. Maar is eigenlijk gewone griep hoor.. maar als je het hebt moet je weekje thuis uitzieken...
zit ik daar bij?
Flurk schreef:ja nu op pagina 340
Peelie schreef:Freya je bent toch niet met me aan het dollen he!!Ik voel me heel gefleid nu
Ik kijk helemaal geen GTST... Ik hou helemaal niet van soaps
De BBQ de 19e kan ngewoon doorgaan hoor, tegen die tijd ben ik allang weet beter
Ik voel me al wel een stuk bteter als gistere. ik moet gewoon even uitzieken... thats it...
dat meisje met dat ´droompaard´ van dat topic is me nu persoonlijk aan het beledigen..
eerst wenst ze mijn nek gebroken, daarna vraagt ze aan me wat ze moet doen. zo doorrijden en haar paard verkloten, maar ze verkoopt hem dan nog liever. Dus zeg ik tegen haar verkoop hem dan...
Nu ben ik de boogieman... beetje jammer
Flurk schreef:Peelie schreef:WHAAA ze hebben Manno op die stal staan!!!!
Dat is echt een heel mooie tuigerhengst (al zeg ik het zelf)
uhhhh Tuiger getver