Ticcie schreef:Ja hoor, Viet, buiten wat blauwe plekken, schrammen, schrik van mijn leven, ... gaat alles wel ok..

En je brommer?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ticcie schreef:Ja hoor, Viet, buiten wat blauwe plekken, schrammen, schrik van mijn leven, ... gaat alles wel ok..
Anseltje schreef:Haaii
lotteluvah schreef:Kom we regelen een crematie voor hem
Anseltje schreef:Ticcie schreef:Ja hoor, Viet, buiten wat blauwe plekken, schrammen, schrik van mijn leven, ... gaat alles wel ok..
En je brommer?
Ticcie schreef:Brommer kan daar tegen, die is lekker stevig en heeft van die valbaren.(Is een Vespa LX50-4Takt en errug goed!)
lotteluvah schreef:Maar op bepaalde momenten kan ik opeens heel snel fietsen
Bedankt esmee!
SmeeJ schreef:Ik moest vorige week aan iviet denken onder het fietsen he.
Babsie_Flash schreef:Nog hallo Anne en Xenia
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Ik ben aan de pil omdat ik anders niet een smeer kan lopen zo'n pijn heb ik al ik ongesteld ben.
Je lijkt ook veel op je mams an!
Ik mag niet aan de pil, en het hoeft van mij ook niet zo...
Ik ben best regelmatig ongesteld, en de x dat ik buikpijn heb.. (meestal als ik lekker ga bewegen of naar de paarden ga en er niet aan denk, valt het wel mee)
Ik heb wel vaak last van stemmingswisselingen(ik kan soms in 1x strond shagreinig reageren), maar ik heb gehoord/gelezen dat je 'dikker' wordt van de pil, en dat hoeft van mij ook niet..
Ik ben niet dik maar ook niet super dun, maar ik hoef niet dikker te worden door de pil
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:
Ik vind pil rotzooi.
(Nu gaat iedereen denken, ownee daar komt Tjelsie weer.)
Maar ben het altijd om de 3weken, 5dagen pr. week.
En zolang ik niet rotzooi met jochies(op die manier) vind ik het allemaal wel best.
Zo vaak
Ik om de 4.5 week.
Ticcie schreef:Vandaag niet kunnen rijden.. Normaal was 't zondag wedstrijd, maar die is verlegd naar 23 december omdat er voor deze zondag storm werd omgeroepen.. Morgen rijden en zien hoe hij is. Woensdag was hij wel goed, buiten alle bakkabouters die hij zag.. Maar 't bleef bij es versnellen, meer niet.
Roma_4ever schreef:ik ga ook doeii