xLariss schreef:Maar het kan me niet schelen want: JIJ BENT ZOOO!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Maar het kan me niet schelen want: JIJ BENT ZOOO!
Anseltje schreef:Okeej, het is wel beetje leedvermaak
maargoed, er kwam een vosje in de bak gestapt met een behoorlijk stevig vrouwtje ernaast lopend. Ze kwam echt hijgend en puffend de bak in..
En toen moest ze ook nog dat paard op(was zon 1.65 ofzo.) komt er iemand aan met een krukje, lukt het haar nog niet om dat beest op te komen
En daarna ging ze rijden, doorzitten en galopperen.. had medelijden met het beest
Niks van haar lichaam was stil,
zowel d'r buik niet, als d'r handen, als d'r benen..en dat was viess die buik
SmeeJ schreef:Ik kom zelfs op een peerd zonder zadel.
SmeeJ schreef:Ik kom zelfs op een peerd zonder zadel.
Anseltje schreef:Anseltje schreef:Okeej, het is wel beetje leedvermaak
maargoed, er kwam een vosje in de bak gestapt met een behoorlijk stevig vrouwtje ernaast lopend. Ze kwam echt hijgend en puffend de bak in..
En toen moest ze ook nog dat paard op(was zon 1.65 ofzo.) komt er iemand aan met een krukje, lukt het haar nog niet om dat beest op te komen
En daarna ging ze rijden, doorzitten en galopperen.. had medelijden met het beest
Niks van haar lichaam was stil,
zowel d'r buik niet, als d'r handen, als d'r benen..en dat was viess die buik
en het flubberde alle kanten op
En toen was er nog een vrouw op een vosje, was niet zon heel lelijk beest.. maar wel een tfusarrogant wijf
kolere..
Ze loopt tegen iedereen aan, en dan zegt ze dat ze aan de kant moeten
En dan was er iemand mee, die gaf haar instructies(binnenbeen, voltes etc..) en die negeerde ze gewoonDat was ook echt aso van haar..
iig, ik zou het wel weten als iemand die mee was mij instructies gaf, dan probeer ik het iig.. Dan ga ik het niet negeren.
HAFxGEK schreef:SmeeJ schreef:Ik kom zelfs op een peerd zonder zadel.
me 2
zelfs via de kont
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:en het flubberde alle kanten op
En toen was er nog een vrouw op een vosje, was niet zon heel lelijk beest.. maar wel een tfusarrogant wijf
kolere..
Ze loopt tegen iedereen aan, en dan zegt ze dat ze aan de kant moeten
En dan was er iemand mee, die gaf haar instructies(binnenbeen, voltes etc..) en die negeerde ze gewoonDat was ook echt aso van haar..
iig, ik zou het wel weten als iemand die mee was mij instructies gaf, dan probeer ik het iig.. Dan ga ik het niet negeren.
Je hebt van die mensen..
lotteluvah schreef:Ik gaaa..
Doeeg
Anseltje schreef:Ja en dat wijf(laatse) zat ook flink in de mond te trekken enzo..
En toen was er op het einde nog iemand, omg.. [b]ik kan wel boekdelen vertellen[b/] over sommige mensen die meereden
niet dat ik zelfs zo geweldig rijd, of dat ik het zelf zo geweldig doe.. Maar ja, bij een ander zie je het altijd sneller dan bij jezelf..
HAFxGEK schreef:[
[quote="Anseltje"]
Ja en dat wijf(laatse) zat ook flink in de mond te trekken enzo..
En toen was er op het einde nog iemand, omg.. ik kan wel boekdelen vertellen over sommige mensen die meereden
niet dat ik zelfs zo geweldig rijd, of dat ik het zelf zo geweldig doe.. Maar ja, bij een ander zie je het altijd sneller dan bij jezelf..
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Ik gaaa..
Doeegnehhhh...
maar doeii
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:[
[quote="Anseltje"]
Ja en dat wijf(laatse) zat ook flink in de mond te trekken enzo..
En toen was er op het einde nog iemand, omg.. ik kan wel boekdelen vertellen over sommige mensen die meereden
ik zou er vandaag al mee beginnen
Babsie_Flash schreef:uit Spanje weer aan...
Anseltje schreef:Hiihii, nu je het zegt.. ik ga ook maar ff mn kamer opruimen
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Hiihii, nu je het zegt.. ik ga ook maar ff mn kamer opruimen
Ik moet het 1x per week doen
Voor de schoonmaakster ofzo
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Hiihii, nu je het zegt.. ik ga ook maar ff mn kamer opruimen
Ik moet het 1x per week doen
Voor de schoonmaakster ofzo