computer is nog steeds bij de dokter, maar kan vandaag weer even beetje bijlezen op m'n werk. moet vanaf 294

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:& een goeiemorgen
Anne is weer wakker, en ik moet zeggen ik ben niet zo heel moe.. Alleen beetje duf
lotteluvah schreef:Ik heb gister trouwens weer les gehad.
Ze liep zo heerlijk over de rug, kont er goed bij.
We beginnen gewoon weer lang en laag en dan beetje bij beetje steeds verder opwerken.
Girlgamer schreef:Goedemorgen trouwens allemaal!
Heb gister lekker gereden. Toen de lessen begonnen en ik de bak uit wilde, kwam de bulkwagen eraan en kon ik de bak niet uit. Heb nog een half uur rond moeten stappen
dlientjuh schreef:morgen
vanmiddag even quotes maken
pfoee is gister toch 1 uur geworden
ben naar school![]()
tot half 1
Girlgamer schreef:Bijna weekend
JoDy1991 schreef:Hallo, ga straks naar nieuwe stageplek
Wentos schreef:Hallo allemaal! hoe is het hier??
computer is nog steeds bij de dokter, maar kan vandaag weer even beetje bijlezen op m'n werk. moet vanaf 294Maar daar begin ik in de pauze wel mee
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:Heb amber net weer gelongeerd, ENORM gevecht gehadtyp straks alles wel, moet eerst rustig worden weer, ben kwaad
![]()
Okay bijgekomen
Nou ik ging amber longeren met zn ouwe bit (gebroken). Eerste rondjes SUPER sloom, totdat ie echt niet meer wilde lopen! Hij was vast besloten geen stap te zetten! Als ik meeliep, liep met heeeeel veeeel moeite met me mee. zodra ik aanstalten maakte naar het midden te lopen, liep ie mee of stond ie stokstijf stil. Tikken met zweep haalde helemaal niks uit! Dat ging dus een half uur zo... ik werd er helemaal gestoord van, me ma (die foto's wilde maken) zei al "stop nou maar, doe morgen maar weer". Mja dan had hij gewonnen tuurlijk en zou ie morgen nog erger doen. Nog ruim kwartier zitten poedersuiker, toen ik zo geergerd was dak gewoon stond te janken. Omdak nie meer wist wat ik moest doen.
Toen kwam pa me helpen, ik bleef midden staan met longeerzweep, pa liep met hem over hoefslag. Liet ie los, Amber deed 5 stappen en kwam gewoon op mij af. Hij wilde echt niet!! De eigenwijs!! Dus pa draaide zich om en pakte em bij zn hoofdstel en heb flink tegen em staan schreeuwen en begeleidde em naar hoefslag *lees duwde, dwong*
Dat had Amber niet echt verwacht dus toen liep ie normaal over de hoefslag met zn oren in zn nek, hij begon wat te kouwen op bit en ging schuimen. Trok niet meer, liep supernetjes. Gedraafd/gegallopeerd en ging super! Beide kanten uiteraard.
Uitgestapt en op stal gezet. Dus was weer lekker eigenwijs beestje, maar gelukkig heeft ie niet gewonnen! Ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen
dlientjuh schreef:oppertrol??? :S
dlientjuh schreef:oppertrol??? :S
suusiejj schreef:zo he he alles bijgelezen
hej wentos heb je het gelezen van me vriend en me irritatie's aan hem ?![]()
was wel grappig wou het vandaag uitmaken maar tog gisteren gebeurt VLAK nadat ik het op bokt zette hahaha