Ik heb ook alles in eigen beheer, kan zelf kiezen wanneer en of ik ze op het gras zet of niet. Vond het nu eigenlijk nog te nat, maar het was zulk mooi weer dus dacht ach waarom niet.
Ik heb ze straks ook aan huis. En ze gaan bij mij 24/7 naar buiten. Nog 2 maanden wachten en dan is ze hier.
loontjjeee
Geplaatst: 02-05-16 12:59
Super fijn als je de paarden lekker bij huis kan hebben. Wij willen dat ook graag! Maar voorlopig staan ze super waar we nu staan.
Ik plaats eigenlijk zelden iets, maar ik lees wel mee!
Ik heb gister weer wedstrijd gehad met nieva. We hebben door drukte twee jaar niet gestart. Het ging heel goed, we hebben twee dikke winstpunten en we mogen l1 starten!
Amanda, gaaf hoor al die foto's van het buiten rijden! Fijn dat spook zich op dr plekje voelt =) Renske, wat is ze mooi zeg! Kan nu al niet wachten op vervolg foto's!
Ik sta nu op een manege dus niet echt in eigen beheer haha maar ik vind het prima zo. Alle paarden gaan nu wel langzaam maar zeker het land op, enkel die van mij niet =) [***] is nu eindelijk zo veel afgevallen dat die me zadel eindelijk weer bijna past =D Nee [***] wacht nog maar even en [***] mag lekker bij [***] staan zodat die niet alleen staat =)
Hier ontzettend druk geweest. Gisteren de hoefbekapper op bezoek gehad voor de geiten, en dan zit de dag al weer ramvol. Hopelijk vanaf eind mei weer wat meer rust.
Denk dat we allemaal erg druk zijn met dit weer haha
Heb je geiten Renske? Leuke dieren kan je ook een hoop leren =) En dankjewel =) is nu enkel wel erguh druk in huis hoor dus ik twijvel miss beter voor 1 een goed plekje zoeken =(
Vandaag weer lekker op [***] gereden en weer voor het eerst in 2 maand met zadel! Dus ik dacht laat ik zijn geweldige BR set Angel blue maar is doen =)
Ligt er denk ik aan Amenda, als het een hengst is mag ik wel hopen dat die verder groeit?
En dankjewel ben dr ook erg blij mee =)
FjordHorse
Geplaatst: 09-05-16 12:39
Fjord is 1m40 ongeveer. Haflinger zit er niet zo veraf meer nu. Als jaarling was hij toch duidelijk een pak kleiner dan de haflinger nu is, dus ik vind de evolutie wel boeiend, voor mij is de haflinger nu een reus (ben echt maar kleine pony's gewend, hiervoor hadden we welsh, en de fjord is ok lange tijd rond de 1m30 blijven steken). En idd, hij is hengst (en hij begint het door te hebben helaas). Maar we proberen hem zo lang mogelijk hengst te laten.
Hallo allemaal! Ik ben zo weer eens even aan het lezen in het topic.... En zie op 1 na geen enkele bekende naam meer haha! Ben ik toch een beetje erg lang weg geweest!
Welkom allemaal! Ik hoop de komende tijd ook weer regelmatig mee te kletsen! Ik ben Ilona 20 jaar (volgende week jarig) kom uit Brabant. Heb een eigen paard angel intussen net 6 jaar...vragen zijn welkom
Wat een mooie Haflingers hierboven Loontje: super gereden! Ziet er mooi uit! Renske: wat een knap veulen Xxmh: gave foto's, leuk zo je halster en deken in combi! Knappe Apollo, leuk in het blauw! Die kleur staat echt goed (beetje net de ice blue eskadron?)